آموزشگاه کاشت ناخن در تجریش

امروز چندین آموزشگاه کاشت ناخن در تجریش را به شما معرفی خواهیم کردکه از بهترین سالن های زیبایی درتهران هستند. امروزه کاشت ناخن در بین خانم ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه آنها به دنبال سالن‌هایی میگردند که به بهترین نحو ممکن کاشت ناخن را انجام دهد و کاملا حرفه ای باشند.

از این رو بسیار مهم است که اگر می‌خواهید کاشت ناخن یاد بگیرید، کاشت ناخن را به صورت حرفه‌ای و درست یاد بگیرید. و همین طور یادگیری روش های به روز و جدید از جمله موارد مهمی می باشد که اکثر خانم ها به آن توجه ویژه ای می کنند. کاشت ناخن به روش های مختلفی صورت می گیرد اما در هر روش شما باید به فرم ناخن افراد توجه کنید که این در کار شما بسیار مهم می باشد تا بتوانید فرم ناخن را به درستی در بیاورید .

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

کالج زیبایی عریس
1

کالج زیبایی عریس

در دوره آموزشی کاشت و طراحی ناخن هنرجوها زیر نظر مربی با تجربه از روی تصاویر ژورنالی آموزش می‌بینند . هنرجو با شرکت در دوره های کاشت و طراحی ناخن با روش های رسم زوایا و تشخیص گرافیک صحیح برای هر مدل، نحوه استفاده از کلیر و دیتیلر، تمامی نکته ها و راه های کاشت و طراحی ناخن از روی عکس آموزش داده می شود.

اموزش کاشت و طراحی ناخن به صورت کامل و حرفه اي در آموزشگاه آرایشگری زنانه عریس توسط بهترین مربیان بين الملل برگزار می شود. کلاس طراحی و کاشت ناخن دارای انواع سر فصل های مربوط به آموزش حرفه ای کاشت و طراحی ناخن بوده و هر هنرجو با شرکت در این کلاس ها می‌تواند به یک متخصص کاشت و طراحی ناخن تبدیل شود .

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در تهرانپارس
مرکز کاشت ناخن الینا اسکندی
2

مرکز کاشت ناخن الینا اسکندری

مرکز کاشت ناخن الینا اسکندری کلیه خدمات ناخن به صورت کاملاً حرفه ای و کاشت ناخن در انواع سبک ها با و مانیکور و پدیکور و مانیکور روسی و لمینت ناخن ژلیش و طراحی ناخن و انواع کاشت ها مانند کاشت گل خشک و کاشت با پودر و کاشت هلویی و کاشت ژلیش و طراحی های به روز با بهترین روش ها و تکنیک ها را به شما آموزش می دهد.

و همینطور شما را با انواع مواد کاشت ناخن آشنا می کند روش صحیح سوهان کشی برای مدل هر نوع ناخن را به شما آموزش می دهد. آموزش تمام موارد فوق توسط مربی رسمی نارت روسیه انجام میشود.

خدمات ناخن نوشین
3

خدمات ناخن نوشین

آرایشگاه نوشین انواع خدمات ناخن را به صورت کاملاً حرفه ای زیر نظر مربیان حرفه ای با مدرک فوق العاده به شما آموزش می دهد. در این آموزشگاه کاشت ناخن در تجریش شما می توانید انواع کاشت تا مانند کاشت گل خشک و کاشت پودر و کاشت هلویی و کلیر و انواع طراحی های مدرن و جدید را بهترین روش ممکن و زیر نظر حرفه ای ترین اساتید آموزش ببینید. و همینطور کاشت بیبی بومر و آشنایی با انواع تیپ ناخن ها را به شما آموزش می دهد.

استودیو تخصصی ناخن نادیا
4

استودیو تخصصی ناخن نادیا

استودیو تخصصی نادیا برای اولین بار در ایران ارائه تخصصی ترین خدمات ناخن با برند برتر روسی همراه با متخصصین آموزش دیده در روسیه را ارائه می دهد. در این مرکز فوق تخصصی کاشت ناخن شما می‌توانید با خیال راحت زیر نظر مربیان حرفه ای انواع کاشت های مختلف مانند کاشت پودری و کاشت ژلی و کاشت بیبی بومر و کاشت گل خشک و پدیکور و مانیکور و ژلیش ناخن و انواع طرح های مختلف و جدید و به روز دنیا را با بهترین روش ها و تکنیک های عالی آموزش ببینید و وارد بازار کار کاشت ناخن شوید.

بیشتر بخوانید:   بهترین بیمارستان خصوصی تهران برای سرطان

این سالن فوق تخصصی شما را با انواع مدل ها و تیپ های ناخن آشنا می کند تا موقع سوهان کشی به مشکل بر نخورید و روش های صحیح سوهان کشی را به ساده ترین و بهترین نحو ممکن به شما آموزش می دهد.

آموزش کاشت ناخن شهربانو
5

آموزش کاشت ناخن شهربانو

در دوره‌های آموزش کاشت ناخن در سالن کاشت ناخن شهربانو  در منطقه تجریش تهران تمام روش های کاشت ناخن آموزش داده میشود آموزش آشنایی با مواد اولیه و موارد ایمنی برای استفاده از مواد شیمیایی به هنرجوها را می توان نام برد و همینطور روش های متداول نیز به این شرح می باشد.

کاشت ناخن قالبی ، کاشت ناخن پودری ، کاشت ناخن ژله ای ، کاشت ناخن بیبی بومر، کاشت ناخن فرمر و کاشت ناخن هلویی. و روش های دیگر کاشت ناخن عبارت اند از: کاشت ناخن با پلی ژل کاسه ای ، کاشت ناخن مادر با استفاده از ژل یا مواد پودری. این سالن آموزش کاشت ناخنی که از بهترین سالن های کاشت ناخن تهران به شمار می رود.

کاشت ناخن آناهید
6

مرکز تخصصی کاشت ناخن اناهید

خدماتی که این آموزشگاه کاشت ناخن در تجریش ارائه می دهد عبارتند از : آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای به صورت تضمینی ، آموزش آپدیت شدن برای ناخن کارها ، آموزش تضمینی و تخصصی و کاملا حرفه‌ای به شرط ورود به بازار کار،

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی فرمانیه

آموزش فوق تخصصی کاشت ناخن، خدمات کاشت ناخن در یک مرکز تخصصی در تجریش توسط ناخن کار حرفه ای و با سابقه خیال شما راحت می‌کند و شما مطمئن خواهید بود بهترین خدمات کاشت ناخن را با به روز ترین متد ها برای شما انجام خواهد داد و همین طور کاشت ناخن با مواد درجه یک و با کیفیت عالی.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *