بهترین جای خواب سگ

ما امروز این جا هستیم تا درباره ی جای خواب سگ ها با شما صحبت کنیم و سپس تعدادی از بهترین جای خواب سگ موجود در بازار را به شما معرفی کنیم پس لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. باید خدمتتان عرض کنیم که جای خواب سگ جایی است که او احساس راحتی و امنیت می کند و به او اجازه می دهد تا به خوبی استراحت کند. برخی از مکان های مناسب برای خواب سگ شامل موارد زیر می شوند.

  • تخت: برخی سگ ها علاقه دارند در کنار صاحبشان در تخت بخوابند پس اگر بو خواب نیستید می توانید کنار خودتان یک جای کوچک به سگ خود بدهید و در کنار یک دیگر بخوابید.
  • سبد: برای سگ های کوچک، سبدهای نرم و راحت مکان مناسبی برای خواب هستند.
  • پشت بالکن یا حیاط: برخی سگ ها علاقه دارند در فضای باز بخوابند و از هوای تازه لذت ببرند پس یک جای خواب در حیاط می تواند بهترین گزینه باشد.
  • قفس: بعضی از سگ های کوچک و حساس به نظافت، قفس را به عنوان جای خود مورد علاقه قرار می دهند.

یک نکته ی مهم درباره ی جای خواب سگ ها

لازم به ذکر است که محل خواب سگ باید تمیز و خشک باشد و از یک شما در مقابل نور و صداهای شدید محافظت کند. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که  برخی سگ ها مایل هستند در یک جای ثابت بخوابند و این  در حالی است که برخی دیگر از جای به جایی بین مختلف محل ها برای خوابیدن لذت می برند پس قبل از خرید یک جای خواب بهتر است یک شناخت نسبی از سگتان داشته باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مالت های گربه

بهترین جای خواب سگ

انواع جای خواب سگ

ما در این بخش شما را با تعدادی از انواع جای خواب سگ آشنا می کنیم.

  1. تخت خواب سگ: این نوع جای خواب برای سگ‌های بزرگ و متوسط مناسب است و معمولاً از چوب یا فلز ساخته شده است. شما می توانید یک تخت خواب جداگانه برای سگ خود سفارش دهید.
  2. پت بد: این نوع جای خواب برای سگ‌های کوچک و متوسط طراحی شده است و معمولاً  نیز از فلز یا پلاستیک ساخته شده می شود.
  3. صندلی خواب: این نوع جای خواب نیز برای سگ‌های کوچک و متوسط مناسب است و شامل یک صندلی با پشتی است .
  4. کاریر: کاربر نوعی جای خواب برای سگ‌های کوچک است و از یک تخت با یک پارچه ی ساده تشکیل شده است.
  5. لانه: لانه یکی از رایج ترین و بهترین جای خواب سگ است که معمولا برای سگ های کوچک و یا متوسط طراحی شده است و معمولا یک درب قفل دار دارد.

ویژگی های بهترین جای خواب سگ

  • راحتی: جای خواب سگ باید راحت و مرتب باشد تا سگ بتواند به راحتی در آن بخوابد و استراحت کند.
  • اندازه مناسب: جای خواب سگ باید به گونه ای باشد تا یک بتواند در آن به راحتی حرکت کند و بخوابد.
  • قابل شست و شو: از آن جایی که سگ ها در فضای بیرون هستند و مایل هستند درباره ی همه چیز کنجکاویی کنند بهتر است که جای خواب سگ  قابل شست وشو و تمیز کردن باشد تا از ایجاد عفونت ها و بیماری های پوستی جلوگیری شود.
  • مقرون به صرفه: جای خواب سگ باید قیمت مناسب و مقرون به صرفه باشد.
  • طول عمر طولانی: مواد به کار رفته در جای خواب سگ باید طوری باشد تا طول عمر  جای خواب را بیش تر کند تا نسبت به هزینه های خرید مقرون به صرفه باشد.
  • جذابیت ظاهری: جای خواب سگ باید ظاهری جذاب و زیبا داشته باشد تا بتواند نظر سگ شما را به خود جلب کند تا برای استراحت به آن جا برود.
بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای ماهی گوشت خوار

پر فروش ترین جاهای خواب سگ

طبق تحقیقات و نظر سنجی هایی که ما داشته ایم مواردی هم‌ چون نوع سگ و هم‌ چنین سلیقه ی صاحب یک در انتخاب بهترین جای خواب سگ بسیار پر رنگ است. ما در ادامه تعدادی از بهترین برند ها را برای شما نام می بریم تا شما به طور منحصرا با این برند ها آشنا شوید.

بهترین جای خواب سگ

  • برند کورال کوین: لازم است بدانید که برند کورال کوین یکی از معروف ترین برند ها در زمینه تولید جای خواب های سگ با طراحی های شیک و مدرن است که شما می توانید یک جای خواب سگ شیک و عالی از آن بخرید.
  • بولستر: برند بولستر نیز یکی دیگر از معروف ترین برند ها در زمینه تولید جای خواب های سگ با کیفیت عالی است که قابلیت شست و شو دارد و شما می توانید آن را به راحتی بشویید.
  • پت لاف: یک برند معروف در زمینه تولید جای خواب های سگ با طراحی های فانتزی و رنگارنگ
  • پت کامفورت : پت کامفورت یکی دیگر از پر طرفدار ترین برند ها است که در این زمینه فعالیت می کند و تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین محصول را به بازار عرضه کند. محصولات این برند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و قابل شست و شو هستند.
  • پت لاور  : یک ویژگی منحصر به فردی که جای خواب های این برند دارند این است در کنار طراحی مدرن و شیکی که دارد قابلیت تنظیم دما برای سگ شما دارد.

جای خواب سگ کد m 582

یکی از بهترین جای خواب سگ موجود در بازار جای سگ و گربه ی ام ۵۸۲ است که ابعاد آن ۲۰× ۲۹× ۱۷ سانتی متر است و دهانه ی آن نیز ۱۱×۱۱ سانتی متر طراحی شده است. ظاهر این جای خواب سگ بسیار شیک است اما باید خدمتتان عرض کنیم که این جای خواب به اندازه ی جای خواب پارچه ای راحت نیست.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا ها برای خوکچه هندی

جای خواب سگ و گربه پتیوو

اگر به دنبال یک جای خواب پارچه ای زیر هستید ما جای خواب سگ و گربه پتیوو مدل zig zag snooze  را پیشنهاد می کنیم. این جای خواب دارای دو بخش داخلی و خارجی است که از یک دیگر جدا می شوند و قابلیت شست و شو دارند. پارچه های این جای خواب بدون حساسیت هستند و طول عمر بسیار بالایی  دارند و شما می توانید با خیال راحت آن را از بهترین پت شاپ های تهران تهیه نمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *