بهترین غذاهای برند رویال کنین

به جرات می توان گفت که برند رویال کنین بهترین و با کیفیت ترین برندی است که در زمینه ی تولید غذا و هر وسیله ای برای حیوانات خانگی فعالیت می کند؛ ما امروز این جا هستیم تا شما را با این شرکت فرانسویی آشنا کنیم و بهترین غذاهای برند رویال کنین را نیز به شما معرفی کنیم.  لازم به ذکر است که شرکت رویال کنین در سال ۱۹۶۸ با همت یک دامپزشک و جراح به نام جین کاتاری افتتاح شد و در حال حاضر نیز یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه ی عرضه ی محصولات گربه و سگ است که در سراسر دنیا از محصولات آن استفاده می کنند.

غذای خانگی رویال کنین

قطعا شما نیز می دانید که گربه های خانگی کمی تنبل تر از دیگر گربه ها هستند و تمایل کم تری نسبت به بازی و ورزش دارند به همین  خاطر باید یک رژیم مخصوص داشته باشند که تمام مواد مغذی مورد نیاز بدنشان را دریافت کنند اما این رژیم به چاقی آن ها کمک نکند.

  شایان به ذکر است که غذای گربه ی خانگی رویال کنین دارای پروتئین های زیادی است که قابلیت هضم بسیار راحتی دارد و این هضم راحت به کاهش مقدار مدفوع گربه کمک می کند و از همه مهم تر بوی بد مدفوع را نیز کم تر می کند.  نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این غذا وجود دارد این است که این غذا حاوی چربی های متوسطی است تا بتواند میزان کالری دریافتی را با توجه به فعالیت گربه تطبیق دهد و موجب حفظ وزن گربه شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا برای بچه گربه

نظافت در گربه های خانگی بسیار مهم است و نکته ی جالبی که در رابطه با این غذا وجود دارد این است که فیبر هایی هم چون پسیلیوم که در این غذا وجود دارند موجب تحریک پاک سازی موهای بلعیده شده توسط گربه می شود و این گونه حجم زیادی از گلوله های مویی از بدن گربه دفع می شود.

بهترین غذاهای برند رویال کنین

غذای گربه عقیم شده رویال کنین

عقیم  سازی یک فرآیند مهم در طور زندگی حیوانات خانگی است که ما در این بخش به نکات مهم در رابطه با عقیم سازی گربه ها و غذای مورد نیاز آن ها با یک دیگر صحبت می کنیم.  باید خدمتتان عرض کنیم که بعد از جراحی برای این که مطمئن شوید تمام مواد مغذی مورد نیاز گربه به او می رسد باید یک رژیم غذایی عالی داشته باشد.

غذای گربه بالغ عقیم شده از بهترین غذاهای برند رویال کنین ست که دارای اسید های چرب متوسط است که به طور روزانه به گربه ی شما می رسد و این گونه موجب می شود گربه شما بعد از عقیم شدن وزن خود را حفظ کند. علاوه بر این ها غذای مخصوص گربه عقیم شده یک‌ فرمولاسیون خاص با مواد معدنی دارد که از دستگاه ادراری گربه محافظت می کند. ‌

از دیگر ویژگی های این غذا می توانیم به پروتئین بیش تر آن اشاره کنیم؛ این پروتئین بیش تر باعث می شود تا توده عضلات گربه سالم بماند .

غذای مخصوص مراقبت از مو و پوست رویال کنین

اگر به دنبال یک غذای عالی و منحصر به فرد هستید که سرشار از مواد مغذی باشد که بتواند با عنصر های ضعیف کننده پوست و مو مبارزه کند ما غذای مراقبت از پوست و مو رویال کنین را به شما توصیه می کنیم که می توانید آن را از بهترین پت شاپ های تهران تهیه کنید..

بیشتر بخوانید:   بهترین مکمل گربه

این غذا شامل از اسید های چربی مثل امگا ۳ و ۶ است که می تواند تاثیرات بسیار مثبتی روی پوست و موی گربه شما بگذارد .علاوه بر این ها مقداری روغن گل گاو زبان و روغن سویا در این غذا وجود دارد که یک پوشش براق به پوست و موی شما می بخشد.

از دیگر مواد مغذی و ویتامین های موجود در این غذا می توانیم به ویتامین های گروه بی، روی، مس و اسید آمینه اشاره کنیم. دقت کنید که تاثیرات این غذا بعد از ۲۱ روز استفاده مشخص می شود و شما بعد از ۲۱ روز شاهد  براقیت موهای گربه خود باشید.

غذای مراقبت هربال رویال کنین

همان گونه که در بخش قبل نیز اشاره کردیم سگ ها و گربه ها برای این که بدن خود را تمیز کنند دائم بدن خود را لیس می زنند که این کار آن ها موجب بلعیدن حجم زیادی از موهای بدنشان می شود و به مرور موجب ایجاد مشکلات زیادی مثل یبوست و مشکلات گوارشی می شود و حتما حیوان باید به یک دامپزشک نشان داده شود.

غذای خشک مراقبت هربال رویال کنین به هضم عالی گربه کمک می کند تا این گلوله ها از بین بروند و از ایجاد گلوله های جدید نیز جلوگیری شود .تولید کنندگان این غذا، غذا را با فیبر های غذایی ترکیب می کنند تا غذا بتواند دستگاه روده را تحریک کند تا مو های بلعیده شده حرکت کنند و به راحتی دفع شوند.

بهترین غذاهای برند رویال کنین

غذای مراقبت از دستگاه ادراری برند رویال کنین

معمولا سن گربه ها که بالا تر می رود در معرض بیماری هایی هم چون بیماری ادراری قرار می گیرند که برندی هم چون رویال کنین برای این وضعیت نیز غذای مخصوصی تولید کرده است که با حفظ سلامت دستگاه ادراری مشکل این گربه ها را به حداقل برساند. این غذا به خاطر فرمولاسیون خاصی که دارند می توانند غلظت ادرار را کم کنند و هم چنین با کم‌ کردن ph ادرار اجازه تشکیل سنگ کلیه را ندهند و از ایجاد سنگ کلیه و مثانه جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا برای گربه بالغ

یک لیست از بهترین غذاهای سگ رویال کنین

  • غذای خشک سگ رویال کنین برای سگ هایی با نژاد کوچک
  • غذای خشک سگ رویال کنین مدل mini adult
  • غذای خشک سگ رویال کنین مدل ایکس اسمال بالغ
  • غذای خشک سگ رویال کنین مدل مکسی استارتر
  • غذای خشک توله سگ رویال کنین گسترواینتستینال
  • غذای خشک سگ‌ رویال کنین رنال
  • غذای خشک توله سگ رویال کنین مدل مکسی پاپی
  • غذای خشک توله سگ پاپی پاگ رویال کنین
  • غذای خشک توله سگ پاپی شیتزو رویال کنین گلد
  • غذای خشک سگ رویال کنین مدل Hypoallergenic که برای تمام نژاد ها مناسب است
  • غذای خشک سگ نژاد بزرگ بالغ مدل maxi
  • غذای خشک سگ رویال کنین مدل Urinary برای نژاد بزرگ
  • و غیره

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *