ده سایت برتر تبلیغات آنلاین

در این مقاله از کی برتره با ما همراه شوید تا شما را با ده سایت برتر تبلیغات آنلاین آشنا کنیم. به دلیل اینکه امروزه تمام کار ها اینترنتی ‌شده است، تمام کسب و کار ها و برند در تلاشند که در فضای مجازی بهتر دیده شوند و تبلیغات هدفمندی را برای خود داشته باشند. در واقع تبلیغات هدفمند به معنی این است که تبلیغ جوری انجام شود که در زمان کوتاه بتواند مخاطبان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کنند و این مخاطبان برای همیشه پایدار بمانند. یکی از این راه ها، استفاده از سایت تبلیغات آنلاین است. تبلیغات آنلاین مزیت های بسیار فراوانی دارند، برای مثال شما برای این گونه تبلیغات نسبت به تبلیغات سنتی هزینه کمتری را پرداخت می کنید. این سایت ها می توانند با استفاده از روش های مختلف، برند یا کسب و کار شما را به کاربران نشان دهند. از انواع این تبلیغات ها می توان به تبلیغات ری مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و تبلیغات ری تارگتینگ اشاره کرد.

سایت مدیااد
1

سایت مدیا اد

مدیا یک شبکه تبلیغات آنلاین ایرانی می باشد که این امکان را برای صاحبان کسب و کار و برند ها فراهم می کند که در فضای پر مخاطب وب سایت های ایرانی، تبلیغات خود را به مخاطبان هدفمند را نشان دهند. همچنین می تواند به صاحبان وب سایت های ایرانی کمک کنند تا از طریق نمایش تبلیغ به کسب درآمد برسند. این سایت در زمینه تبلیغات در گوگل، تبلیغات درون اپلیکیشنی و اینفلوئنسر و… خدمات دارد. سایت مدیااد از مشاوران باتجربه برخوردار است که شما می توانید با مکالمه با مشاور ها، به یک تبلیغ خیلی خوب برای کسب و کار خود برسید.

آدرس سایت : mediaad.org

سایت کاپریلا
2

سایت کاپریلا

این سایت در زمینه تبلیغات آنلاین کلیکی خیلی پر بازدید است و می تواند مخاطبان بسیار بالایی را با قیمت مناسب جذب کند. سایت کاپریلا با کمک هوش مصنوعی و با توجه به کمپین های فعال، می تواند برترین کمپین های مرتبط با صفحه را نمایش دهد. اگر قصد دارید بالاترین درصد کلیک های واقعی را با بازدید دهی بالا و با قیمت مناسب داشته باشید، تبلیغات کلیکی کاپریلا می تواند گزینه مناسبی برای تبلیغ کسب و کار یا برند شما باشد.

بیشتر بخوانید:   ۱۰ سایت برتر فروش لپ تاپ

آدرس سایت : kaprila.com

سایت یکتانت
3

سایت یکتانت

سایت یکتانت یک فضا برای تبلیغات آنلاین می باشد که طیف بسیار بزرگی از رسانه ها و تبلیغ کنندگان گوناگون را در ایران دور هم جمع آورده است که یکدیگر همکاری می کنند. کار کردن با این پلتفرم خیلی آسان است. از خدمات سایت یکتانت می توان به تبلیغات در وب سایت ها مثل تبلیغات ویدیویی، تبلیغات ریتارگتینگ، تبلیغات بنری، تبلیغات کلیکی و تبلیغات هدفمند اشاره کرد. اگر قصد دارید تبلیغ انجام دهید، در این سایت می توانید تبلیغات را ایجاد کنید. بعد باید تنظیماتی که دلخواه تان است را روی آن پیاده سازی کنید، سپس تبلیغ شما در رسانه هایی که تاکید شده است به کاربران نمایش داده می شود. شما می توانید در این سایت در اپلیکیشن و گوگل تبلیغات داشته باشید.

آدرس سایت : www.yektanet.com

سایت نوین
4

سایت نوین

سایت نوین از سایت هایی است که در زمینه تبلیغات آنلاین، بسیار فعال است. در صورتی که در سایت نوین تبلیغ خود را انجام دهید می توانید تبلیغ کسب و کار خود را در سایت ها و اپلیکیشن های مورد تایید، انتشار سازید. همچنین تنها زمانی پرداخت هزینه تبلیغ انجام می شود که تبلیغ شما توسط مشتری و کاربر کلیک شده باشد و به سایت مورد نظر انتقال داده شود. از خدمات سایت نوین می توان به تبلیغات نصب اپلیکیشن، تبلیغات در گوگل، رپورتاژ خبری، تولید محتوا و خدمات در زمینه سئو اشاره کرد. این سایت از بخش مشاوره رایگان برخوردار است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره کارشناسان بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر آموزش زبان انگلیسی

آدرس سایت : www.novin.com

سایت صباویژن
5

سایت صباویژن

سایت صباویژن از کاربران بسیار بالایی تشکیل شده است. این سایت روزانه می‌تواند میلیون ها کاربر را تحت تاثیر تبلیغات خود قرار دهد. لازم به ذکر است که خیلی از برند های بزرگ در خاورمیانه برای تبلیغات خود، از این سایت استفاده می کنند. اعتقاد سازندگان این سایت صداقت است و کار های خود را بر پایه اعتماد بین مشتریان انجام می دهند. از خدمات این سایت می توان به تبلیغ در سوشیال مدیا، تبلیغ در آپارات و تبلیغ در فیلمو اشاره کرد. یکی از مزیت‌ های تبلیغات کلیکی در سایت صباویژن این است که می توان با هر مقدار بودجه ای تبلیغات را انجام داد.

آدرس سایت : www.sabavision.com

سایت برتینا
6

سایت برتینا

از دیگر شرکت های فعال در زمینه تبلیغات آنلاین، می توان به برتینا اشاره کرد. مشاوران شرکت برتینا تجربه بسیار بالایی دارند و خدمات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که این شرکت تنها نماینده رسمی گوگل است که دارای ۱۵ سال سابقه کاری می باشد. افرادی که از سازمان های بزرگ دولتی، سازمان های خصوصی و یا وب سایت های کوچک هستند می‌ توانند در سایت برتینا برای کسب و کار یا برند خود تبلیغات را انجام دهند. شما با هر بودجه ای که دارید از خدمات این سایت می توانید بهره مند شوید.

آدرس سایت : www.bertina.ir

سایت دلگرم
7

سایت دلگرم

سایت دلگرم فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ به صورت مستقل شروع کرده است. در واقع این سایت اولین مجله اینترنتی ایران می باشد. از فعالیت اصلی این سایت می توان به حوزه نشر و تولید محتوای اجتماعی، سبک زندگی، آموزشی فرهنگی و سرگرمی اشاره کرد. سایت دلگرم به دلیل اضافه کردن بخش های جذابی مثل پاسخ دهی با سوال های پزشکی، قیمت کالا و وضعیت آب و هوا توانسته کاربران زیادی را به سایت خود جذب کند. به همین دلیل سایت دلگرم برای تبلیغ کسب و کار یا برند شما گزینه مناسبی است.

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر پزشکی

آدرس سایت : www.delgarm.com

سایت طرفداری
8

سایت طرفداری

سایت طرفداری، یکی از سایت های پرطرفدار ورزشی که توانسته در سال های اخیر عملکرد چشم گیری داشته باشد. در واقع این سایت یک رسانه ورزشی مستقل می باشد که آخرین اخبار و تحلیل های ورزشی را به کاربران خود ارائه می دهد. همچنین سایت طرفداری به کاربران خود اجازه داده تا پست ها و نظرات خود را اشتراک گذاری کنند. به علت اینکه سایت طرفداری بازدید روزانه چشمگیری دارد، توانسته به یک محل بسیار مناسب برای تبلیغات تبدیل شود. برای تبلیغ کسب و کار یا برند خود شما می توانید تبلیغ خود را در اشکال مختلف در این سایت نمایش دهید.

آدرس سایت : www.tarafdari.com

سایت افراک
9

سایت افراک

افراک سایتی معروف در تبلیغات آنلاین است. سایت افراد دارای ۴ سال تجربه می باشد و از افراد با تجربه و متخصص تشکیل شده است تا در کنار هم بتوانند یک خدمات خیلی خوب را در زمینه تبلیغات آنلاین به مشتری خود ارائه دهند. کلیه کارشناسان سایت افراک از مدرک معتبر گوگل ادز برخوردار هستند. این سایت می تواند در زمینه تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات در توییتر، تبلیغات در یوتیوب و تبلیغات در گوگل و… به مشتریان خود خدمات ارائه دهد.

آدرس سایت : afrak.com

سایت لاوان
10

سایت لاوان

این شرکت تبلیغاتی از یک تیم متخصص جوان تشکیل شده است که توانسته با طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین سایت لاوان در زمینه تبلیغات ریتارگتینگ فعالیت دارد. از خدمات این سایت می توان به تبلیغات دیجیتال، بازاریابی شبکه های دیجیتال، و نیز خدمات سئو، طراحی سایت و تولید محتوا اشاره کرد.

آدرس سایت : lavan.co

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *