آموزشگاه رنگ مو در ظفر

در این مقاله از کی برتره ۱۰ آموزشگاه رنگ مو در ظفررا معرفی خواهیم کرد.رنگ کردن مو از زمان های دور و گذشته مورد قبول و محبوبیت خانم ها بوده است.

امروزه نیز می توان گفت اکثر خانم ها حداقل یکبار در سال نسبت به رنگ کردن موهای خود اقدام می کنند. افزایش درخواست مشتریان برای رنگ مو و همچنین تنوع کارها و همچنین فعالیت سالن های زیبایی باعث شده تا رنگ مو به عنوان یک رشته ی تخصصی در حوزه ی آرایشی و زیبایی شود که همچنان افراد زیادی مشتاق یادگیری این مهارت هستند.

۱.سالن زیبایی آرزو براتی
1

سالن زیبایی آرزو براتی

سالن زیبایی آرزو براتی با مدیریت خانم براتی از بهترین و مجهزترین و لوکس ترین سالن های زیبایی منطقه ی ظفر می باشد. در این سالن شما می توانید انواع خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت دریافت کنید همچنین لاین رنگ مو در سالن به صورت تخصصی و باکیفیت عالی به مشتریان ارائه می شود و امکان فراگیری آموزش رنگ مو برای علاقه مندان فراهم شده است.

 

آدرس: تهران، خیابان شریعتی ، مترو قلهک ، خیابان کدوئی، انتهای خیابان باغانی، کوچه صدیقیان کاشی،  پلاک ۱۰ ، طبقه همکف.

سالن زیبایی چهره ها در ظفر
2

سالن زیبایی چهره ها در ظفر

در سالن زیبایی چهره ها  که بهترین  آموزشگاه رنگ مو در ظفر نیز هست شما می توانید انواع خدمات رنگ مو را به صورت تخصصی و باکیفیت عالی طبق جدیدترین متدهای روز دنیا دریافت کنید. این سالن به صورت تخصصی در تمامی لاین ها فعالیت می کند و امکان آموزش برای علاقه مندان این مهارت را فراهم کرده است و هنرجویان می توانند اموزش صفر تا صدی را از بهترین مربیان رنگ مو فرا گیرند.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در زعفرانیه

 

آدرس: تهران، ظفر، بین خیابان نفت و بزرگراه مدرس، پلاک ۲۱۶

سالن زیبایی سروناز
3

سالن زیبایی سروناز

این مجموعه یکی از بهترین آکادمی های تخصصی می باشد و آموزش رنگ مو را به صورت مبتدی و حرفه ای توسط مربی بین المللی به هنرجویان خود ارائه می دهند همچنین برای هنرجویان این مجموعه کار با مدل زنده فراهم است و هنرجو می تواند پس از پایان دوره ی آموزشی خود ، سرتیفیک خود را دریافت نماید.

 

آدرس:شریعتی، ابتدای ظفر، خیابان نصیری، کوچه فرهاد، پلاک 4، سالن زیبایی سروناز

آرایشگاه و آموزشگاه ترمه گل
4

آرایشگاه و آموزشگاه ترمه گل

ترمه گل یکی از سالن های مجهز منطقه ی ظفر می باشد که علاوه بر ارائه ی خدمات زیبایی و آرایشی متنوع امکان آموزش و برگزاری دوره های آموزشی تمام لاین های زیبایی اعم از رنگ مو را برای هنر دوستان و طرفداران حرفه ی زیبایی فراهم کرده است. هنرجویان پس از دوره ی آموزشی مدرک معتبر بین المللی از وزارت کار و امور اجتماعی دریافت خواهند کرد.

 

آدرس : تهران ، ظفر ، بالاتر از نفت ، نبش تخارستان، آرایشگاه و آموزشگاه ترمه گل.

آموزشگاه مراقبت زیبایی زمردین
5

آموزشگاه مراقبت زیبایی زمردین

اگر به دنبال یک اموزشگاه مجهز با بهترین مدرسین هستید باید اموزشگاه مراقبت زیبایی زمردین را به شما معرفی کنیم. در این آموزشگاه می توانید تمام لاین های زیبایی را به صورت مبتدی تا پیشرفته آموزش ببینید. با آموزش کامل و تخصصی این مجموعه می توانید پس از پایان دوره ی آموزشی خود ، به صورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز کنید. لاین اموزشی رنگ مو این مجموعه تمام نکات مهم و کاربردی در این حوزه را به شما ارائه می دهند و همچنین پس اتمام این دوره به شما مدرک معتبر نیز ارائه می شود.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در سعادت آباد

 

آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از ظفر، جنب بیمارستان ایرانمهر، کوچه افسر، پلاک 1311/3 ، ساختمان لادن

آموزشگاه زیبایی بیاتک
6

آموزشگاه زیبایی بیاتک

در آموزشگاه زیبایی بیاتک می توانید تمام لاین های زیبایی را به صورت صفر تا صدی آموزش ببینید و با دریافت مدرک معتبر بین المللی می توانید پس از اتمام دوره وارد بازار کار حرفه ای رنگ مو و دیگر لاین های زیبایی شوید. مدرسین خبره و مجرب در این آموزشگاه اماده ی ارائه ی آموزشی بی نظیر و تخصصی به شما هستند. آموزشگاه زیبایی بیاتک در منطقه ی ظفر به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های این منطقه می باشد که امتیاز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور دارد.

 

آدرس: تهران ،خیابان ظفر ، خیابان نونهالان ، کوچه علیرضا خرمی ، پلاک8

آموزشگاه آرایشی لیونا
7

آموزشگاه آرایشی لیونا

آموزشگاه لیونا یکی از مجهزترین و برترین آموزشگاه های زیبایی در ظفر است که تمام لاین های آرایشی و زیبایی این مجموعه زیر نظر مدرس متخصص سازمان فنی حرفه ای انجام می شود. علاقه مندان می توانند آموزش های تخصصی و حرفه ای مانند رنگ مو را به صورت تخصصی و مناسب برای فعالیت حرفه ای در بازر کار ، فرا گیرند و با اخذ مدرک معتبر بین المللی وارد حرفه ی کار شوند.

 

آدرس: ظفر ، انتهای خیابان دهم، نفت شمالی ، نبش نیلوفر، پلاک ۱۲

سالن زیبایی و آکادمی بانوی فردوس
8

سالن زیبایی و آکادمی بانوی فردوس

سالن زیبایی و آکادمی بانوی فردوس از آن دسته سالن های زیبایی منطقه می باشد که می توانید خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت و به صورت تخصصی دریافت کنید. پرسنل و کادر مجرب و خوش برخورد این مجموعه دوره های آموزشی را نیز برگزار می کنند که هنر دوستان می توانند از این آموزش ها برخوردار شوند و به صورت حرفه ای وارد بازار کار لاین های آرایشی اعم از رنگ مو شوند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن کاشت مژه پیروزی

 

آدرس: تهران ، خیابان شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز، خیابان معتقد ، بن بست بامداد ، پلاک دو، واحد چهار.

سالن زیبایی و اموزشگاه پلاره
9

سالن زیبایی و اموزشگاه پلاره

اگر می خواهید دوره ی آموزشی رنگ موی خود را در سالن و اموزشگاهی مجهز و حرفه ای بگذرانید به شما توصیه می کنیم که از اموزشگاه پلاره غافل نشوید.  این آموزشگاه اموزش رنگ مو را کاملا حرفه ای و کاربردی توسط برترین مدرسین رنگ مو به شما ارائه می دهد.

 

آدرس: تهران، ظفر، دولتشاد غربی، سالن زیبایی و اموزشگاه پلاره

آموزشگاه آرایشگری دترلند
10

آموزشگاه آرایشگری دترلند

دوره های آموزش آرایشگری در دترلند به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و کارگاهی برگزار می شود. این آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور می باشد و برجسته ترین مدرسان بین المللی در تمامی لاین های زیبایی مشغول به فعالیت و آموزش هستند.

 

آدرس: تهران، شریعتی، اول میرداماد، پلاک 6، واحد 5 و 6 طبقه سوم

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *