آموزشگاه کاشت ناخن در ونک

امروز می خواهیم چند آموزشگاه کاشت ناخن در ونک را به شما معرفی کنیم کاشت ناخن یکی از حرفه های مربوط به زیبایی و آرایشی می باشد که در سالن های آرایشی و زیبایی ارائه می شود و در بین خانم ها محبوبیت زیادی دارد . این حرفه در سال های اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده است و سالن های زیبایی بسیاری در تمامی مناطق علاوه بر ارائه ی خدمات مرتبط با کاشت ناخن، سالن هایی وجود دارند که به آموزش این حرفه می پردازند.

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

سالن تخصصی ناخن لاویسا
1

سالن تخصصی ناخن لاویسا

سالن تخصصی ناخن لاویسا یکی از لوکس ترین و بروزترین سالن ها و آموزشگاه کاشت ناخن در ونک می باشد که به صورت تخصصی در زمینه ی کاشت ناخن فعالیت می کند. سالن لاویسا با خدمات بی نظیری که برای مشتریان خود در نظر گرفته است احساس راحتی و آرامش را به مشتریان خود منتقل می کند همچنین خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود باکیفیت کامل و جدیدترین متدهای روز دنیا می باشد، این مجموعه امکان اموزش برای علاقه مندان به این حرفه را نیز فراهم آورده است.

 

آدرس: تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان ونک، سالن تخصصی ناخن لاویسا

سالن تخصصی ناخن هانیه تنها
2

سالن تخصصی ناخن هانیه تنها

سالن تخصصی ناخن هانیه تنها برای ارائه ی خدمات تخصصی ناخن به مشتریان خود از بهترین و مجرب ترین پرسنل و ناخن کاران محدوده دعوت به کار کرده است و انواع خدمات ناخن را به مشتریان خود ارائه می دهد. طرفداران این حرفه می توانند زیر نظر این کادر مجرب اموزش کاشت ناخن را به صورت حرفه ای فرا گیرند و دوره ی آموزشی را با برترین تکنیک ها بیاموزند.

بیشتر بخوانید:   بهترین کافه های غرب تهران

 

آدرس: تهران، محله ونک (آرارات)، ملاصدرا ، بین شیرازی و شیخ بهایی، جنب کم جا چوب، پلاک ۱۸۲در پارکینگ شیرازی جنوبی ، کوچه ی بهار دوم  پلاک ۴۳

آموزشگاه وسالن زیبایی مریم میرقاسمی
3

آموزشگاه وسالن زیبایی مریم میرقاسمی

سالن زیبایی مریم میرقاسمی با مدیریت شخص خانم میرقاسمی آماده ی ارائه ی خدمات و آموزش تمام لاین های زیبایی به صورت تخصصی و حرفه ای، هستند. هنرجویان در دوره های آموزشی این مجموعه می توانند صفر تا صد کارها و کاشت ناخن را آموزش ببینند به طوری که بلافاصله پس از اتمام دوره به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوند.

 

آدرس: محله ونک (کاووسيه), ولی عصر, چهاردهم گاندی

سالن نازک قهرمانی
4

سالن نازک قهرمانی

سالن تخصصی نازک قهرمانی از سالن های مجهز، لوکس و تخصصی منطقه ی ونک تهران می باشد که افراد زیادی طرفدار این مجموعه هستند. این سالن در تمامی لاین های زیبایی خدمات عالی و بی نظیری را به صورت تخصصی ارائه می دهند، علاوه بر این در این سالن می توانید اموزش های حرفه ای کاشت ناخن را نیز بیاموزید.

 

آدرس: ونک ، خیابان ملاصدرا، چهارراه شیراز ، جنب بانک سپه ، پلاک 146 ، طبقه سوم ، واحد 5

آکادمی زیبایی دنیای چهره ها
5

آکادمی زیبایی دنیای چهره ها

آکادمی زیبایی دنیای چهره ها با مدیریت خانم صالحی پژوهشگر طراح چهره ها و دارای مدارک بین المللی در لاین های مختلف زیبایی خدمات زیبایی را ارائه می دهند. آکادمی زیبایی دنیای چهره ها امکان اموزش تمام حرفه های زیبایی اعم از کاشت ناخن را به صورت مبتدی تا پیشرفته و زیر نظر این مدرس بین المللی و حرفه ای فراهم کرده است و سابقه ی درخشانی در این امر دارند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی هروی

 

آدرس: تهران، ونک ، ملاصدرا ، شیخ بهایی،  کوچه سلمان ، پلاک 12

مرکز خدمات ناخن فرناز
6

مرکز خدمات ناخن فرناز

مرکز خدمات ناخن فرناز در لاین خدمات ناخن کادری مجرب و متخصص دارد که تمامی خدمات حوزه ی ناخن را با کیفیت و‌ به طور تخصصی ارائه می دهند. مرکز خدمات تخصصی ناخن فرناز واقع در ونک انواع کاشت ناخن، طراحی، لمینیت، ترمیم و دیگر خدمات ناخن را با نهایت دقت و ظرافت و کیفیت برای مشتریان انجام می دهند. کادر مجرب این مجموعه برای آموزش هنرجویان بااستعداد و علاقه مند به این حرفه ، تمام تلاش خود را نیز به کار می گیرند.

 

آدرس: تهران، میدان ونک، بالاتر از میدان، کوچه والی نژاد، پلاک 16

سالن زیبایی چهره سازان
7

سالن زیبایی چهره سازان

سالن زیبایی چهره سازان در تمام لاین های زیبایی فعالیت تخصصی دارند و متخصصان حرفه های مختلف زیبایی در این مجموعه مشغول به کار هستند و هر روزه خدمات تخصصی خود را به مشتریان خود ارائه می دهند . متخصصان این مجموعه برای آموزش کاشت ناخن به صورت تخصصی و عالی و تمام خدمات این حوزه ، هنرجو می پذیرند و آموزشی درخور را به هنرجویان خود جهت کار حرفه ای ارائه می دهند.

 

آدرس: ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازجنوبی، بهار3، پلاک 42

خدمات آرایش و زیبایی شهلا سمامی
8

خدمات آرایش و زیبایی شهلا سمامی

سالن آرایشی و زیبایی شهلا سمامی با مدیریت حرفه ای و کاری خانم سمامی یکی از بهترین سالن های منطقه ی ونک می باشد که کادر مجرب و حرفه ای را گرد هم آورده است و اصول حرفه ای و کاری سر لوحه ی تمامی پرنسل این مجموعه است. این مجموعه مجهز علاوه بر تخصص ، راحتی و آرامش و رضایت مشتری را در نظر دارد به همین سبب خدمات با بالاترین کیفیت و کاملا تخصصی ارائه می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن کاشت مژه بانوان در تهران

علاقه مندان به رشته های مختلف زیبایی و آرایشی می توانند در این مجموعه آموزش های حرفه ای را به صورت صفر تا صد دریافت کنند همچنین در این سالن ، پس از اتمام دوره ی آموزشی به هنرجویان مدرک معتبر بین المللی ارائه می شود.

 

آدرس:ونک، ملاصدرا، پلاک 54

سالن زیبایی ژوان
9

سالن زیبایی ژوان

سالن زیبایی ژوان یکی دیگر از سالن های واقع در منطقه ی ونک است که عزیزان می توانند در کنار دریافت خدمات زیبایی متنوع در لاین های مختلف زیبایی ، از امکان آموزش کاشت ناخن و تمام خدمات مربوطه ی آن بهره مند شوند.

 

آدرس: میدان ونک خیابان ملاصدرا خیابان زاینده رود پلاک32

سالن لیلی شرقی
10

سالن لیلی شرقی

سالن زیبایی لیلی شرقی یکی از سالن های بزرگ و مجهز منطقه ی ونک است که خدمات زیبایی متنوع را به صورت تخصصی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. همچنین امکان آموزش لاین های مختلف زیبایی را نیز برای طرفداران حرفه های زیبایی فراهم کرده است.

 

آدرس:میدان ونک خیابان ونک کوچه لیلی بن بست رشید شرقی پ3 واحد2

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *