آموزشگاه کاشت ناخن در پونک

امروزه یکی از مشاغل پر طرفدار و با درآمد خوب و تا حدودی زیادی ، مشاغل مرتبط با خدمات زیبایی می باشند که به بانوان دوست دار زیبایی ارائه می شود. با افزایش تقاضا و مشتریان برای حرفه های مختلف زیبایی احتیاج به افراد متخصص این حرفه نیز افزایش یافته است. در این مقاله سعی کرده ایم تا ده آموزشگاه کاشت ناخن در پونک را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

سالن ناخن الناز کرمی
1

سالن ناخن الناز کرمی

سالن ناخن الناز کرمی زیر نظر و با مدیریت شخص خانم الناز کرمی یکی از بهترین، تخصصی ترین و همچنین مجهزترین سالن کاشت ناخن و دیگر خدمات ناخن می باشد که دارای چندین سال سابقه ی موفق است. همچنین اموزش این حرفه توسط خانم کرمی به صورت صفر تا صد انجام می شود. سالن ناخن الناز کرمی آموزش لازم را به گونه ارائه می دهد که پس از اتمام دوره شما به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید.

کاشت ناخن مهسا
2

سالن و کاشت ناخن مهسا

کاشت ناخن مهسا در پونک با داشتن چندین سال سابقه در ارائه خدمات تخصصی ناخن اماده ارائه بهترین خدمات و بی‌نظیر در منطقه و محدوده پونک برای خانم های عزیز می‌باشد که امکان اموزش کاشت ناخن اصولی و حرفه ای برای علاقه مندان به این حرفه نیز فراهم است . سالن کاشت ناخن مهسا از بهترین های منطقه ی پونک می باشد. کاشت ناخن به صورت اصولی و تخصصی و باکیفیت و طراحی عالی معیاری است که برای مشتریان این لاین بسیار مهم است، سالن کاشت ناخن مهسا با در نظر گرفتن تمامی اصول و متدهای روز ، اموزشی باکیفبت و اصولی را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در سعدآباد
آرایشگاه بانوان کیانا
3

آرایشگاه بانوان کیانا

آرایشگاه زیبایی بانوان کیانا در محدوده ی پونک دارای ۱۱ سال سابقه ی کاری حرفه ای می باشد که در تمام این سال ها با ارائه ی خدمات حرفه و تخصصی خود به مشتریان توانسته است جایگاه ویژه ای در بین بانوان این محدوده به خود اختصاص داده است. آرایشگاه بانوان کیانا در انواع لاین های مختلف زیبایی خدمات ارائه می دهد همچنین که این مجموعه امکان اموزش کاشت ناخن به صورت حرفه ای را نیز فراهم کرده است. با صراحت می توان گفت که ۱۱ سال سابقه ی کاری تاثیری بسیار مثبت و چشمگیری بر خدمات و اموزش این مجموعه داشته است.

سالن نیکی ماندگار
4

سالن نیکی ماندگار

سالن زیبایی و اموزشگاه نیکی ماندگار یکی از بهترین آموزشگاه ها و سالن های غرب تهران و محدوده ی پونک می باشد. سالن زیبایی نیکی ماندگار در انواع لاین های مختلف زیبایی خدمات و آموزش های مربوطه را ارائه می دهد. خدمات تخصصی و بی نظیر توسط کادری مجرب و اموزش توسط مدرسین درجه یک انجام می شود.

سالن زیبایی مون لایت
5

سالن زیبایی مون لایت

آرایشگاه زیبایی زنانه مون لایت  انواع خدمات زیبایی در لاین های مختلف رنگ و مش ، مژه ، ناخن ، پوست ، تتو صورت و تتو بدن و کوتاهی ، شینیون ، میکاپ . بافت ، کراتین ، بوتاکس مو ، کلاژن تراپی ، طلا تراپی، وکس اصلاح و ابرو، پدیکور و غیره را به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر شما تمایل به یادگیری حرفه ی کاشت ناخن هستید می توانید اموزش تخصصی را در این آموزشگاه کاشت ناخن در پونک فرا گیرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی منطقه یک
سالن زیبایی ویوگ
6

سالن زیبایی ویوگ

شما می توانید در سالن زیبایی ویوگ کلیه خدمات و آموزش های زیبایی بانوان شامل : کوتاهی، بافت، مژه، ناخن، بافت، شنیون، اکستنشن، پدیکور، احیا و تراپی مو و … را دریافت کنید.

سالن زیبایی کیمیای هنر
7

سالن زیبایی کیمیای هنر

سالن زیبایی و اموزشگاه خدمات زیبایی و آرایشی در محدوده ی پونک تهران یکی از بهترین آموزشگاه هایی می باشد که تمامی لاین های زیبایی و آرایشی را به صورت حرفه ای و تخصصی اموزش می دهد به علاوه اینکه شما در کنار آموزش می توانید شاهد خدمات فوق العاده و بی نظیر پرسنل این سالن به مشتریان باشید و از تجربه ی کاری آنان نیز بهره مند شوید.

خدمات ناخن عارفه
8

خدمات ناخن عارفه

خدمات ناخن عارفه یکی دیگر از سالن هایی است که به صورت تخصصی به خدمات ناخن می پردازد و علاوه بر ارائه ی خدمات به اموزش کاشت ناخن از پایه تا حرفه ای ان می پردازد. خدمات ناخن یکی از مجهزترین و مجرب ترین سالن های خدمات ناخن در منطقه ی غرب تهران و پونک می باشد.

آموزشگاه زیبایی سافر
9

اموزشگاه زیبایی سافر

اموزشگاه سافر یک سالن زیبایی و در عین حال اموزشگاه خدمات زیبایی و آرایشی می باشد که بسیار مجهز است و بهترین خدمات زیبایی آرایشی را می توانید در این سالن زیر نظر مربیان و مدرسین متخصص دریافت کنید. در پایان دوره های آموزشی در این آموزشگاه به شما مدرک معتبر پایان دوره از سازمان فنی حرفه ای اعطا می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های شینیون در نیاوران
سالن زیبایی مژه گان
10

سالن زیبایی مژه گان

سالن مژه گان واقع در پونک و در شمال غربی تهران واقع شده است که علاوه بر ارائه ی خدمات زیبایی به مشتریان خود اقدام به اموزش افراد حرفه ای و متخصص در لاین های مختلف زیبایی اعم از کاشت ناخن با بروزترین متدهای دنیا و طراحی حرفه ای کرده است. آموزش کاشت ناخن به طور تخصصی سبب تضمین شغل آینده و رضایت مشتریان می شود که در این سالن می توانید از کیفیت اموزش اطمینان خاطر داشته باشید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *