بهترین بالم لب

قطعا برای شما نیز بار ها این اتفاق افتاده است که لب هایتان از خشکی ترک خورده است و یا این که پوسته پوسته شده اند و ظاهر شما را خسته و بهم ریخته نشان داده اند. ما امروز در خدمت شما هستیم تا با معرفی تعدادی از بهترین بالم لب های قیمت مناسب موجود در بازار به این مشکل شما خاتمه دهیم,چنانچه مایل هستید لب هایی نرم و مرطوب داشته باشید تا جذابیت صورت خود را چند برابر کنید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

بالم لب هیدرودرم مدل Moisturizing

بالم لب هیدرودرم مدل Moisturizing  یکی از بهترین بالم لب های قیمت مناسب موجود در بازار است که به راحتی می توانید آن را برای خود تهیه کنید. این بالم لب یک بالم مرطوب کننده و نرم کننده بسیار خوب برای لب ها است که  حاوی عصاره آلوئه ورا، روغن جوجوبا، ویتامین E و عصاره گل های آفتابگردان است و باعث تغذیه و تقویت لب ها می شود. این بالم به سادگی روی لب ها قرار می گیرد و موجب حفظ رطوبت لب ها می شود.

از دیگر ویژگی های این بالم محافظت از لب ها در برابر آفتاب، تسکین التهابات لب، پایدار کننده رنگ لب و عدم داشتن اثر چسبندگی است. چنان چه مایل هستید یک بالم لب ایرانی با کیفیت تهیه کنید ما بالم لب هیدرودرم را به شما پیشنهاد می کنیم.

بالم لب نئودرم مدل soothing Repair

این بالم لب نیز دارای موم زنبور عسل،  آلوئه ورا و شی باتر است که به از بین بردن خشکی و زبری لب کمک شایانی می کند. بالم لب نئودرم دارای ویتامین E  است که به لب هایتان اجازه پوسته پوسته شدن نمی دهد‌. بالم لب نئودرم موجب رطوبت پایدار لب ها می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژگونه خارجی موجود در بازار

بهترین بالم لب

بالم لب ثمین مدل Repairing

بالم لب ثمین دارای دارای روغن بادام شیرین،  روغن آرگان،  شی باتر،  روغن دانه ماکادمیا، روغن جوانه گندم و بیسابولول است که به خوبی می تواند ترک لب ها را از بین ببرد. لازم به ذکر است که روغن بادام غنی از ویتامین A  و E است که پوست لب را نرم می کند و التهاب پوستی را از بین می برد.

علاوه بر این باید اضافه کنیم که روغن ماکادامیا نیز خاصیت ضد التهابی دارد که خیلی راحت جذب پوست می شود و موجب هیدراناسیون پوستی می شود. روغن جوانه گندم آن نیز به لطافت و شفافیت پوست کمک می کند و خاصیت ارتجاعی پوست را نیز حفظ می کند.

بالم لب لابلو مدل Orginal

بالم لب لابلو نیز یکی از بهترین بالم لب های قیمت مناسب موجود در بازار است. شایان به ذکر است که این بالم لب ساخت کشور آلمان است و کیفیت بسیار بالایی دارد. این بالم لب دارای روغن جوجوبا و شی باتر است. این روغن ها در کنار یک دیگر موجب مرطوب شدن لب ها می شوند و از پوسته پوسته شدن لب های شما جلوگیری می کند.

بالم لب مای مدل ضد آفتاب

بالم لب مای مدل ضد آفتاب یکی از جذاب ترین بالم های ایرانی است که می توانید با قیمت مناسبی آن را تهیه کنید؛ این بالم لب یکی از بهترین لوازم آرایشی برند مای است که طرفداران زیادی دارد. بالم لب مای  رطوبت رسانی و نرم کنندگی فوق العاده بالایی دارد و از پوست لب شما در مقابل اشعه های مضر محافظت می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم های آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت

علاوه بر این، این بالم لب خشکی و هم‌ چنین ترک های لب شما را از بین می برد و رطوبت از دست رفته پوست را به آن بار می گرداند. از دیگر ویژگی های این بالم لب می توانیم به داشتن ویتامین E  و SPF 25  اشاره کنیم. دقت کنید که این بالم علاوه بر خانم ها برای آقایان نیز مناسب است.

بهترین بالم لب

بالم لب کامان مدل Strawberry shine

چنان چه مایل هستید بالم لبی عالی با یک رایحه ی عالی تهیه کنید ما بالم لب کامان مدل Strawberry shine  را به شما پیشنهاد می کنیم. این بالم لب حاوی ویتامین E  و A  و روغن های طبیعی است که نه تنها لب های شما را نرم می کند بلکه آن ها را براق نیز می کند. باید خدمتتان عرض کنیم که این محصول قابلیت جذب بسیار بالایی دارد و شما با خیال راحت می توانید برای استفاده ی روزانه آن را تهیه کنید.

بالم لب لابلو مدل Strawberry shine

این مدل بالم لب نیز هم چون مدل قبلی دارای عصاره توت فرنگی است و معمولا به خاطر رایحه ی دلپذیری که دارد مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرد. شایان به ذکر است که بالم لب لابلو نیز حاوی SPF 10  است و از پوست شما در برابر تابش های خورشید محافظت می کند. مطمئن باشید که بعد از یک بار استفاده از این بالم لب طرفدار آن می شوید و آن را به افراد دیگر نیز توصیه می کنید.

بالم لب مای مدل Aloevera Nourishing

همان گونه که می دانید برند مای یکی از بهترین و پرطرفدار ترین برند های ایرانی که محصولات خود را با تنوع زیادی وارد بازار می کند تا بتواند رضایت تمام مشتری های خود را جلب کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های خرده مژه دار

بالم لب مدل Aloevera Nourishing  یکی دیگر از محصولات مای است که کیفیت بسیار بالایی دارد و به خوبی می تواند نیاز شما را بر طرف کند. از آن جایی که این بالم لب حاوی عصاره آلوئه ورا است به شکل قابل توجهی لب های شما را نرم و لطیف می کند و لب های شما شکل جذاب تری به خود می گیرند. این محصول ویتامین E  نیز دارد و پوست لب شما را تغذیه می کند.

بالم لب مرو مدل Fruity

این محصول میوه ای ساخته ی برندی به نام مرو است که کاملا بی رنگ است و آقایان نیز می توانند از آن استفاده کنند. این بالم لب دارای گلیسرین، انواع روغن مرطوب کننده و موم عسل است. شما با کمک این بالم لب می توانید طراوت و تازگی را به پوست لب خود ببخشید و بار دیگر آن را ترمیم کنید و با ترک های آن خداحافظی کنید. از آن جایی که این محصول عطر و طعم توت فرنگی را دارد می تواند حس بسیار خوبی را به شما منتقل کند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *