بهترین بستنی گربه

آیا تا به حال نام بستنی گربه به گوشتان خورده است؟ آیا تا به حال به گربه خود تشویقی داده اید؟ چنان چه مایل هستید بدانید بستنی گربه چیست و بهترین بستنی گربه موجود در بازار کدام است ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید. لازم به ذکر است که بستنی گربه می تواند یک تشویقی عالی در روز های گرم تابستانی باشد که امروز به طور کامل و مفصل درباره ی آن با یک دیگر صحبت می کنیم .

باید خدمتتان عرض کنیم که این بستنی ها یک خوراکی خوش مزه و عالی هستند که متناسب با بدن گربه ها طراحی شده است . اما از آن جایی که مصرف زیاد این بستنی ها موجب اسهال می شود . اگر قصد دارید به گربه خود بستنی بدهید سعی کنید که بستنی وانیلی ساده باشد و حتما سعی کنید که شیرین کننده های مصنوعی نباشد.

بستنی خانگی گربه چیست

چنان چه مایل هستید خودتان در منزل بستنی گربه درست کنید می توانید از دستوری که امروز در اختیارتان قرار می دهیم استفاده می کنیم. شما می توانید از این بستنی ها در جشن تولد گربه ی خود نیز سرو کنید. برای تهیه ی این بستنی باید ۲۰۰ میلی لیتر شیر گربه تهیه کنید و آن را داخل چهار سینی بستنی بریزید و داخل آن چوب بگذارید و اجازه دهید ۴ تا ۸ ساعت در فریزر بماند و سپس آن را برای گربه ی خود سرو کنید.

بهترین بستنی گربه

بستنی گربه وینستون با طعم ماهی و اینولین

به جرات می توان گفت که یکی از بهترین بستنی گربه ها بستنی وینستون ۱۵ گرمی با طعم ماهی و اینولین است و می توانید آن را ار بهترین پت شاپ های تهران خریداری نمایید.. البته شما می توانید برای میان وعده نیز از این بستنی های خوش طعم و کم کالری برای گربه ی بالغ خود سرو کنید.  شایان به ذکر است که شما می توانید از این بستنی ها به عنوان تشویقی نیز استفاده کنید. اگر مایل هستید گربه ی خود را تربیت کنید و یک سری نکات را به او آموزش دهید می توانید از این بستنی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین تشویقی سگ

برای مثال می توانید به گربه ی خود آموزش دهید که روی مبل پنجه نکشد . از دیگر ویژگی های این بستنی آلمانی می توانیم به این اشاره کنیم که این بستنی فاقد مواد نگهدارنده ، رنگ و قند است . علاوه بر تمام این ها باید اضافه کنیم که بیوتین موجود در این دسر لذیذ می تواند موجب ایجاد موهای براق و پوستی شاداب باشد.

ویژگی های بستنی گربه وینستون

این بستنی از  بهترین بستنی گربه هاست و با مواد مغذی و خام مورد نیاز بدن گربه و طبق آخرین یافته های علمی به وجود آمده است.  ترکیبات مختلفی مثل سبزیجات،  محصولات لبنی و پنیر در این بستنی به کار رفته است . فقط حواستان باشد که این بستنی را از محیط های گرم و یا حتی بو های تند دور نگه دارید و اصلا نگران تاریخ انقضای این بستنی نیز نباشید زیرا این بستنی تاریخ انقضای زیادی دارد و این خیلی مسئله ی مهمی است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *