بهترین دکتر جراحی بینی در مرزداران

  در این مقاله از کی برتره بهترین دکتر جراحی بینی در مرزداران را به شما زیبا جویان گرامی معرفی خواهیم کرد.عمل  زیبایی بینی تاثیر بسیاری زیادی بر زیبایی چهره شما و اعتماد به نفس شما دارد. بینی جزء قسمتی از صورت می باشد که چون در نقطه مرکزی صورت قرار دارد، ایرادات و ضعف های آن دو چندان به نظر می رسد. به همین خاطر این موضوع سبب شده است تا روز به روز به تعداد افرادی که به سمت جراحی بینی می روند، افزایش یابد.

امروزه عمل زیبایی بینی یکی از پر طرفدار ترین جراحی های زیبایی محسوب می شود که نتیجه حاصل از آن صورت فرد را به طور کلی تحت تاثیر قرار خواهد داد.

همه ما می دانیم که بهترین دکتر های جراحی بینی اکثرا در تهران و منطقه مرزداران می باشند. جراحان بینی واقع در مرزداران با مشاوره ای که طبق فرم صورتتان به شما می دهند، می توانید بهترین تصمیم را برای عمل بینی خود بگیرید.

دکتر محمد رضا آخوندی نسب
1

دکتر محمد رضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی و دکترای حرفه ای پزشکی با 33  سال تجربه توانسته اند نظر بسیاری از زیبا جویان را به خود جلب کنند. دکتر محمد رضا آخوندی نسب با بهره گیری از جدید ترین روش های عمل زیبایی، بهترین عمل را برای شما انجام می دهند. برای نوبت دهی و مشاوره رایگان با شماره ذیل تماس بگیرید.

 

آدرس: تهران- بلوار مرزداران- بین ایثار و آریافر- پلی کلینیک تخصصی مرزداران

دکتر جمشید صفایی
2

دکتر جمشید صفایی

متخصص گوش حلق و بینی و جراحی سرو گردن می باشند. دکتر جمشید صفایی با بیش از سال ها تجربه، عمل بینی شما را دقیقا مانند همان فرمی که می خواهید انجام خواهند داد. چه فرم بینی شما استخوانی باشد و یا گوشتی غضروفی ایرادات بینی شما را برطرف خواهند کرد و پس از جراحی بینی خونریزی و درد نخواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در ذیل تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در جنت آباد

 

آدرس: تهران- مرزداران- جنب داروخانه دکتر موسوی- ساختمان پزشکان کیمیا

دکتر مجید رضا سلطانی
3

دکتر مجید رضا سلطانی

دارای دکترای حرفه ای پزشکی و متخصص گوش حلق و بینی هستند و با تجربه کاری که در زمینه عمل جراحی بینی دارند، بدون هیچ درد و خون ریزی عمل بینی شما را طبق فرم دلخواهتان انجام می دهند. دکتر مجید رضا سلطانی علاوه بر زیبایی، ایرادات بینی شما را با جدید ترین روش های جراحی برطرف خواهند کرد. برای نوبت دهی با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

آدرس: تهران- بلوار مرزداران- بین ایثار و آریا فر- پلاک 122

دکتر مرتضی نوری
4

دکتر مرتضی نوری

متخصص گوش، حلق و بینی جزء یکی از بهترین دکتران جراحی بینی هستند که تخصص ویژه ای در عمل بینی به صورت طبیعی و نیمه فانتزی دارند. ایشان با بکار گیری روش های نوین، عمل های زیبایی را به گونه انجام می دهند تا زیبا جویان کاملا از فرم بینی خود راضی باشند و نواقص بینی را نیز در حین عمل اصلاح خواهند کرد. جهت مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.

 

آدرس: تهران- بلوار مرزداران- خیابان ایثار- ساختمان افرا- طبقه سوم- واحد 16

دکتر علی طاهری نیا
5

دکتر علی طاهری نیا

جراح زیبایی صورت و همچنین جراح و متخصص گوش، حلق و بینی می باشند. یکی از بهترین دکتر ها در زمینه جراحی بینی شناخته می شوند که نمونه عمل های زیبایی ایشان و همچنین نظرات زیباجویان را می توانید در سایت ببینید و با اطمینان جراحی بینی خود را به دست دکتر علی طاهری نیا بسپارید. برای کسب مشاوره رایگان و وقت عمل با شماره زیر تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در الهیه

 

آدرس: تهران– بلوار مرزداران- نبش خیابان ایثار- جنب داروخانه دکتر موسوی- ساختمان پزشکان کیمیا- پلاک 152-طبقه اول

دکتر عباس غفاری
6

دکتر عباس غفاری

متخصص گوش  حلق و بینی و تخصص در طب سوزی کاشت حلزون ملبورن استرالیا. با بیش از سال ها تجربه در زمینه عمل های زیبایی موفق جزء بهترین دکتر ها جراحی در مرزداران می باشند. دکتر عباس غفاری بدون کوچک ترین دردی عمل رینو پلاستی راحتی را برای شما انجام خواهند داد. برای کسب نوبدهی آنلاین و همچنین مشاوره رایگان با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

 

آدرس: تهران- بلوار مرزداران- نرسیده به اشرفی اصفهانی- ساختمان پزشکان ایمان- واحد 6 شرقی

دکتر کتایون انصاری
7

دکتر کتایون انصاری

جراح  بینی و متخصص گوش و حلق و بینی یکی از برجسته ترین دکتران حاضر در منطقه مرزداران تهران هستند. ایشان دارای سابقه کاری بیش از 18 سال در زمینه جراحی پلاستیک بینی می باشند و جزء 10 جراح بینی برتر تهران هستند. ایشان مهارت و دانششان را کاملا بر روی جراحی پلاستیک بینی متمرکز کردند و به صورت تخصصی جراحی زیبایی بینی را انجام می دهند. برای کسب نوبت دهی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

 

آدرس: تهران- بزرگراه اشرفی اصفهانی- پایین تر از بلوار مرزداران- نبش خیابان عرب حسینی- ساختمان بانک رسالت- پلاک 53

دکتر داود رضا شفاعت
8

دکتر داود رضا شفاعت

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و سر و گردن و تیرویید می باشند. عمل های رینو پلاستی را طبق فرم صورت و فرم دلخواه شما انجام خواهند داد. دکتر داود رضا شفاعت با بیش از سال ها تجربه، بسیاری از زیبا جویان را به فرم بینی دلخواه خود رساندند و بهترین تجربه را از عمل زیبایی بینی خود بدست آوردند از بهترین دکتر جراحی بینی در مرزداران هستند . با مشاوره رایگان می توانید با اطمینان برای جراحی بینی خود تصمیم گیری کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های پونک

 

آدرس: تهران- بلوار مرزاداران- بین خیابان دانش و ایثار- کلینیک مرزداران- پلاک110

دکتر محمد رضا هادیان
9

دکتر محمد رضا هادیان

فوق تخصص جراح پلاستیک، ترمیمی و سوختگی با سال ها تجربه و با بالاترین مهارت، رضایت بسیاری از زیباجویان را پس از جراحی بینی جلب کرده است و بهترین دکتر جراحی بینی در مرزداران نیز هستند دکتر محمد رضا هادیان با تکیه بر دانش به روز خود توانسته عمل راحتی را برای شما زیبا جویان گرامی به ارمغان آورند. ایشان عمل زیبایی بینی را به دو روش جراحی بینی باز و هم جراحی بینی بسته انجام می دهند.

 

آدرس: تهران- بزرگراه آیت اله اشرفی اصفهانی- مرزاداران-بعد از چهارراه ناهید- ساختمان ایمان-  طبقه اول

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *