بهترین رستوران های شهرک غرب

بهترین رستوران های سعادت آباد

رستوران ها برای ارائه ی انواع غذاها به مردم دایر شده و فعالیت می کنند. در این میان بسیاری برای برگزاری مراسمات رسمی خود، دیدارهای دوستانه و تفریحات خانوادگی تمایل به انتخاب بهترین رستوران ها دارند. بسیاری از افراد با توجه به توان مالی به سراغ رستوران های مختلفی می روند و ساعاتی را در کنار عزیزانشان به صرف غذا می گذرانند.

در این میان بهتر است بدانید برای انتخاب بهترین رستوران های تهران نکات بسیاری وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد . ما در این مقاله از کی برتره به معرفی بهترین رستوران های سعادت آباد خواهیم پرداخت.

کافه و رستوران وستیک
1

معرفی مجموعه رستوران و کافه وستیک

واقع در تهران مرکز تجاری اپال، طبقه 10 می باشد. این رستوران با ویو فوق العاده در طبقه دهم مراکز تجاری سعادت آباد قرار دارد و به ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در بالاترین کیفیت می پردازدیکی از شعبه های این رستوران در اقدسیه می باشد که می توانید غذای خود را در برج های لوکس بلند میل نمایید.

همچنین می توانید به شعبه سعادت آباد این رستوران مراجعه کنید که دارای یک طبقه رستوران و یک طبقه کافه می باشد.

مزیت‌ها

موسیقی زنده

LIVE MUSIC

پارکینگ اختصاصی

PARKING

اتاق مخصوص کودک

Children’s room

جایگاه VIP

VIP
رستوران هوگون
2

رستوران هوگون؛ یکی از بهترین رستوران های سعادت آباد

در تهران سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان موج، پلاک۸ قرار دارد. هوگون برگر به طور تخصصی روی انواع برگرهای دست ساز ویژه ی خود تمرکز دارد و به ارائه ی انواع برگرهای باکیفیت و خوشمزه با نان مخصوص می پردازد.

رستوران جلالی
3

رستوران جلالی

این رستوران دارای چند شعبه در شهر تبریز می باشد. همچنین یکی از شعب این رستوران در تهران سعادت آباد، بلواردریا، خیابان موج قرار دارد. این رستوران به ارائه ی غذاهای ایرانی با طبع ویژه ی خود اعمم از انواع کباب های مخصوص می پردازد. محیط رستوران، محیطی دنج و خانوادگی است.

رستوران مزه کباب
4

رستوران مزه کباب

رستوران مزه کباب در سعادت آباد با بالاترین رتبه بین شهروندان به یکی از بهترین رستوران های سعادت آباد تبدیل شده است. در این رستوران تمرکز اصلی بر روی کباب های مختلف از همه کشورها برای ذائقه های مختلف می باشد. مزه کباب سعادت آباد دارای بهترین و زیباترین دیزاین در بین تمام شعب این رستوران می باشد. شما در این رستوران می‌توانید سفارش با تعداد بالا هم بدهید بهترین نحو ممکن آنها را برای مهمانی یا هر مجلسی که دارید دریافت کنید.
کباب سوری های این رستوران بسیار مشهور و محبوب می باشد و طعم فوق العاده ای را دارا است و حجم آن دو نفره می باشد یک لایه فیله و راسته گوسفندی دارد و روی آن یک لایه گوشت چرخ کرده با ادویه های عربی می آید این کباب حدود ۴۰۰ گرم است.
و مزه کباب دیگری هم که دارند که مخصوص رستوران است ترکیب فیله مرغ و فیله گوسفند طعم دار شده میباشد رول میشود و طعم فوق‌العاده‌ای را هم دارد به جز انواع کباب مرغ خراسانی و گردن گوسفندی که به سبک مشهدی پخته میشود را هم دارند. و قیمت های این رستوران بسیار مناسب می باشد و در عصر ها میز و صندلی در بیرون رستوران برای علاقمندان به فضای باز گذاشته می شود .
رستوران تهران بین
5

رستوران تهران بین

یکی از بلند ترین کافه رستوران های تهران ، رستوران تهران بین می باشد که از بهترین رستوران های سعادت آباد با معنای ایرانی و فرهنگی بسیار کامل می باشد. منظره ویوی این رستوران بسیار زیبا و فوق العاده می باشد آنجا می توانید تمام تهران را ببینید و در کنار خانواده و دوستانتان از غذا لذت ببرید.
دیزاین زیبا و بسیار خاص این رستوران یکی از بهترین و زیباترین رستوران ها تبدیل کرده است. یکی از اقدامات و کارهای بسیار زیبا و خلاقانه تهران بین دیزاین های تولدشان می‌باشد که بسیار معروف است و طرفداران زیادی دارد. غذاهای این رستوران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین نحو ممکن طبخ میشود.
رستوران تهران بین به کباب های مصری اش معروف می باشد که به شدت مورد توجه مشتریان رستوران قرار گرفته است و حتما به شما پیشنهاد می شود.
و همینطور قسمت کافه این رستوران نوشیدنی های بسیار جذاب و خوشمزه ای دارد که طرفداران خاص خود را دارد. و همینطور این رستوران پارکینگ اختصاصی خود را دارد که شرایط خوبی را برای شما فراهم می‌کند.
چلو کباب رفتاری
6

چلو کباب رفتاری

چلو کباب رفتاری یکی از بهترین رستوران های سعادت آباد می باشد چه با ۱۱۰ سال قدمت در تهران به عنوان یکی از بهترین رستوران های سعادت آباد شناخته شده است رستوران رفتاری پنج تا شعبه مختلف در تهران دارد که شامل شعبه سعادت آباد و انقلاب و دولت و بام لند و دهکده المپیک میباشد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در پارک وی

شعبه سعادت آباد به این رستوران از لوکس ترین و زیبا ترین شعبه های این رستوران مشهور می باشد. رستوران رفتاری رستوران های سنتی و شیک تهران می باشد و منوی رستوران کاملا ایرانی است و علاوه بر انواع کباب ها ، انواع ماهی های لذیذ در منوی آن ها وجود دارد.

منوی این رستوران دارای غذا های بسیار زیاد و عالی ای می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است مخصوصا قورمه سبزی و زرشک پلو با مرغ این رستوران زبان زد می باشد. و سالاد های این مجموعه هن بسیار غنی و تازه می باشند.

رستوران مرشد
7

رستوران مرشد

رستوران مرشد سعادت آباد یکی از بهترین رستوران های منطقه می باشد و به نوعی می‌توان گفت که این رستوران گل رستوران های سنتی سعادت آباد می باشد . و این رستوران دارای دکوراسیونی زیبا و شیک می باشد و در این رستوران از لوازم سنتی با کیفیت و زیبا و رنگبندی های متنوع استفاده شده است.

این دیزاین زیبای این رستوران باعث می‌شد تا شما بخواهيد ساعات زیادی را در آن جا وقت بگذرانید. رستوران مرشد پنج تا شعبه در نیاوران و کاشانک و سعادت آباد و تهرانپارس و نور دارد و شعبه سعادت آباد آن از بهترین رستوران های سعادت آباد میباشد.

رستوران مرشید سینی های مخصوص و پرحجم ای دارد که بسیار مناسب خانواده می باشد که با تعداد نفرات بالا به رستوران می روند و این سینی ها از قبل تعیین شده نمی باشند و بنا به سلیقه شما می توانیم آیتم های مختلف یک سینی را انتخاب کنیم و مقدارش را کم و زیاد کنیم.

بیشتر بخوانید:   سالن رنگ مو در امیر آباد

کباب کوبیده و جوجه کباب و گوشت گردن هم بسیار خوشمزه می باشد و گوشت بسیار نرم و لطیفی دارد که از بهترین غذاهای این رستوران محسوب می شود و به شما توصیه می شود که از شربت مخصوص رستوران مرشد غافل نشوید که بسیار بی نظیر می باشد و با سکنجبین و زعفران و بیدمشک و گلاب درست شده است.

رستوران ترکیه ای اوا
8

رستوران ترکیه ای اوا

رستوران ترکی ای اوا که در مدت زمان بسیار کوتاهی تبدیل به یکی از بهترین رستوران های تهران شده است علت این شهرت به دلیل کیفیت بسیار بالای غذاها می باشد و همینطور سرویس دهی عالی و طعم بی نظیری که ارائه می دهند در این شهرت بسیار تاثیر گذار است. اگر غذاهای بسیار خوشمزه و عالی ترکی با ذائقه شما سازگاری دارد حتماً به این رستوران مراجعه کنید تا از غذاهای بسیار عالی آنها لذت ببرید.

هر نوع غذای ترکی از جمله سوپ و چوربار و کباب و ازگالار و غذاهای تنوری فرن. غذاهای خورشتی یا همان سوله یمکلر را میتوانید در این رستوران بسیار عالی میل کنید از نوشیدنی های خوشمزه و بسیار عالی این رستوران می توان به دوغ ترکیه اشاره کرد که یکی از بهترین تم ها را دارا می باشد. از دیگر موارد بسیار عالی راجع به این رستوران که می‌توان به آن اشاره کرد موسیقی مخصوص شهر وان ترکیه در کنار صرف غذا می باشد که لحظات بسیار زیبا و عالی را برای شما به ارمغان می آورد .

هات داگ مسعود سعادت آباد
9

هات داگ مسعود سعادت آباد

هات داگ مسعود که به سلطان هات داگ ایران هم معروف می باشد جدیدترین شعبه خود را در سعادت آباد افتتاح کرد. در مدتی کوتاه تبدیل به بهترین رستوران سعادت آباد در این زمینه شد و علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده . امروزه مشتریان و طرفداران بسیار زیادی را دارد مسعود شیوه برش های بسیار خاصی دارد که اولین توسط خودشان ایجاد شده است و تخصصی ترین هات داگ فروشی تهران میباشد و از بالاترین کیفیت و برند های بسیار معتبر استفاده می کند.

انواع هات داگ و کراکف های خوشمزه و لذیذ و حتی یک مدل سیب زمینی که مخصوص خودشان می باشد را دارند روی این سیب زمینی سوسیس های زیادی با دیپ چدار می زنند که به شدت به شما پیشنهاد می شود. این فست فودی جذاب ۸ شعبه در مجیدیه شمالی و بلوار فردوس و نازی آباد و پیروزی و تهرانپارس و اندرزگو و اصفهان و سعادت آباد دارند.

بیشتر بخوانید:   بهترین دندان پزشک های تهران
فست فود برگر لاویا
10

فست فود برگر لاویا

فست فود لاویا جزو بهترین رستوران های سعادت آباد به شمار می رود لاویا به صورت تخصصی روی برگر کار میکند و البته هات داگ های بسیار عالی و با کیفیت هم دارد برگرها بدون کوچکترین دخالت دستی درست می شوند و در نان مک قرار می گیرند. به صورت تنوری هم ارائه می‌شوند که لذیذ بودن آن را چند برابر میکند.

مجموعه لاویا ۱۵ تا شعبه فعال در شهرهای تهران و شیراز و کیش و بوشهر دارد ناظرین بهداشت و کیفیت و تشریفات به صورت مستمر در تمام شعب حضور پیدا می‌کنند و شعبه را ارزیابی می‌کند و نیروها را آموزش می دهند تا بتوانند خدمات بهتر و بیشتری را ارائه کنند.

از معروف های این رستوران می شود به لکسو برگر در حادثه ای تنوری و برگر تنوری اشاره کرد که حتماً ارزش امتحان کردن را دارد با فیله استریپس و ساندویچ زینگر درست می کنند که طعمش بسیار خوشمزه می باشد و زیر تمام برگر ها هم پنیر دارد.

رستوران لاویا مهرماه غذای جدیدی به من او اضافه می‌کند که این ماه بم برگر اضافه کرد. که با سس بادمجان دودی یا همان متبل و سس پنیر پستو طعم بسیار خوبی را به وجود می آورد .

رستوران ژیوا
11

رستوران ژیوا

رستوران ژیوا یکی از بهترین رستوران های سعادت آباد به شمار می‌رود که بسیار پرطرفدار می باشد. رستوران ژیوا با کیفیت بالای پخت غذاها و خوشمزه گی آن ها جز بهترین رستوران های سعادت آباد شده که مشتری های خاص خود را دارد .

با بو و عطری که این غذاها دارد همه را به سمت خود می کشاند. رستوران ژیوا فضای بسیار خوبی در بیرون از رستوران دارد که شما می توانید در فضای باز از خوردن غذای تان لذت ببرید.

چیز کیک برگر برای اولین بار در فست فود ژیوا درست شد که بسیار درجه یک و عالی می باشد و داخل این چیز کیک برگر دوتا برگر دست ساز و سس مخصوص و سه مدل پنیر وجود دارد که توی خمیر میزارن و داخل فر پخت میشود .

دو نوع پیتزای مخصوص و بسیار عالی و پرفروش دارند که یکی پیتزای کباب ترکی و یکی هم پیتزای رست بیف است. ساندویچ رویال استیکراش هم بسیار پرطرفدار و عالی می باشد که داخل از هم استیک مرغ و هم استیک گوشت وجود دارد با میکس ژامبون تنوری و قارچ و پنیر که یک ساندویچ کامل دونفره و عالی می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *