بهترین رستوران های غذای هندی

ما امروز این جا هستیم تا در این مقاله از کی برتره شما را با بهترین رستوران های غذای هندی آشنا کنیم.

یکی از بهترین رستوران های غذای هندی،  رستوران مدراس است؛ این رستوران زنجیره ای دکور بسیار زیبا و خاصی دارد که می تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند.  لازم به ذکر است که غذا های این رستوران با توجه به ذائقه ایرانی کمی دست کاری شده است. چنان چه به دنبال یک رستوران و فودکورت با قیمت مناسب می گردید ما رستوران هندی مدراس را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • آدرس : اتوبان حقانی ، خیابان شهیدی، کنار پارک آب و آتش،  فودکورت راه چوبی
رستوران هندی مهاراجه
1

رستوران هندی مهاراجه

از آن جایی که رستوران مهاراجه در سال ۱۳۴۰ افتتاح شده است به یکی از قدیمی ترین رستوران های هندی در شهر تهران تبدیل شده است.  اگر مایل هستید که با رفتن به یک رستوران به دل بمبئی سفر ما به شما توصیه می کنیم که به رستوران مهاراجه بروید و از بوی نان آن جا لذت ببرید. شما در این رستوران فوق العاده زیبا می توانید انواع پیش غذا،  غذای اصلی،  نوشیدنی و غیره را سفارش دهید. نکته ی قابل توجهی که در رابطه با این رستوران وجود دارد قیمت مناسب غذا ها در کنار کیفیت بالای آن ها است.

  • آدرس: خیابان ولیعصر، نرسیده به چهار راه طالقانی،  کنار کوچه رحیم زاده،  هتل جهان
رستوران چینگاری
2

رستوران چینگاری

دکور، نورپردازی ، موزیک و تابلو های این رستوران به گونه ای است که شما با رفتن به آن جا احساس می کنید که در هند حضور دارید و می تواند خاطرات شما را زنده کند. از آن جایی که کیفیت غذا در این رستوران خیلی بالا است جز بهترین رستوران های غذای هندی قرار گرفته است. اگر غذای خاصی مد نظرتان نیست ما بریانی بره، ماهی گوا و پاری کباب را به شما پیشنهاد می کنیم .

  • آدرس : تهران خیابان مطهری، خیابان مفتح شمالی، چهار راه زهره کنار بانک ملت پلاک
بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در فرمانیه
رستوران هندی لیالی
3

رستوران هندی لیالی

به جرات می توان گفت که یکی از خوش مزه ترین غذای زندگی تان را در این رستوران خواهید خورد؛ رستوران لیالی علاوه بر غذا های هندی کباب های مخصوص و غذا های عربی نیز دارد که شما می توانید هر بار یکی از آن ها را امتحان کنید.  البته باید به این نکته اشاره کنیم که اگر تعدادی سلبریتی در این کافه رستوران دیدید تعجب نکنید زیرا این کافه پاتوق افراد معروف است.

  • آدرس: زعفرانیه، انتهای آصف،  بالاتر از میدان اعجازی رو به روی بوستان ولنجک
رستوران تندور
4

رستوران تندور

اگر به دنبال یک رستوران لاکچری و همه چیز تمام هستید ما رستوران تندور را به شما پیشنهاد می کنیم. این رستوران فوق العاده را به شما پیشنهاد می کنیم.  محیط این رستوران اولین چیزی است که نظر مشتری ها را به خود جلب می کند زیرا کاملا متناسب با فرهنگ این کشور طراحی شده است و بسیار زیبا است. اگر گذرتان به این رستوران خورد حتما سمبوسه های عالی آن را امتحان کنید.

  • آدرس: خیابان مفتح جنوبی، کمی پایین تر از میدان ۷ تیر، روبروی درب غربی ورزشگاه شیرودی، خیابان اردلان پلاک ۱۰ ،هتل سفیر
رستوران دهلی دربار
5

رستوران دهلی دربار

رستوران دهلی نیز یکی از لوکس ترین و زیبا ترین رستوران های واقع در تهران است که دکور بسیار عالی دارد. مدیر خوش سوق این رستوران به منظور شاد کردن مشتری های خود موسیقی زنده در رستوران را فراهم کرده است تا مشتری ها از ساعات ماندن در این رستوران لذت ببرند تنوع غذا در این رستوران مجلل بسیار بالا است اما اگر غذای خاصی مد نظرتان نیست دد این رستوران کشمیری کباب ، ماهی مخصوص و یا میگو پاگودا سفارش دهید و مطمئن باشید که پشیمان نمی شوید.

  • آدرس: پاسداران ، بالا تر از برج سفید، نبش بوستان هفتم کنار موسسه ثامن الائمه
بیشتر بخوانید:   بهترین آزمایشگاه های غرب تهران
رستوران تاج محل
6

رستوران تاج محل

معروف ترین و بهترین رستوران غذای هندی در تهران رستوران تاج محل است. این رستوران نیز از المان های شرقی الهام گرفته شده است و فضای فوق العاده ای دارد و قطعا با یک بار رفتن به آن جا عاشق آن جا می شوید.  باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت غذا در این رستوران مقداری بالا است اما خب میل کردن غذای اصیل و خوش مزه این رستوران قطعا ارزش پرداخت پول بیش تر را دارد.  از غذا های محبوب و پر طرفدار این رستوران می توانیم به بوتی کباب، گوشت پالاک و چیکن تندوری اشاره کنیم.

  • آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی جنوبی پلاک ۲۹

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *