بهترین رستوران های پونک

بهترین رستوران های پونک

ما در این مقاله از کی برتره به معرفی بهترین رستوران های پونک خواهیم پرداخت.خیلی از افرادی که در تهران زنگی میکنند بیشتر مکان های تهران را نمیشناسند. شاید شناخت بهترین مکان های تهران شما را در انتخاب محیطی مناسب برای دورهمی های خانوادگی، جلسات و … یاری کند.

رستوران ها برای ارائه ی انواع غذاها به مردم دایر شده و فعالیت می کنند. در این میان بسیاری برای برگزاری مراسمات رسمی خود، دیدارهای دوستانه و تفریحات خانوادگی تمایل به انتخاب بهترین رستوران های تهران دارند. بسیاری از افراد با توجه به توان مالی به سراغ رستوران های مختلفی می روند و ساعاتی را در کنار عزیزانشان به صرف غذا می گذرانند. در این میان بهتر است بدانید برای انتخاب بهترین رستوران ها نکات بسیاری وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد.

رستوران باغستان
1

معرفی مجموعه رستوران سنتی باغستان

باغ رستوران باغستان یکی از نمونه های عالی رستوران های سنتی ایرانی در پونک تهران به آدرس پونک بزرگراه اشرفی اصفهانی خیابان واحدی خیابان چهارباغ می باشد. این باغ رستوران علاوه بر محیط سنتی و ارائه ی غذاهای خوش به برگذاری همواره ی موسیقی زنده می پردازد. مشتریان می توانند تفریحات خانوادگی و دوستانه ی خود را در این باغ رستوران برگزار کنند.

مزیت‌ها

موسیقی زنده

LIVE MUSIC

پارکینگ اختصاصی

PARKING

اتاق مخصوص کودک

Children’s room

جایگاه VIP

VIP
رستوران اصلان
2

رستوران اصلان؛ یکی از بهترین رستوران های پونک

رستوران اصلان در پونک، عدل شمالی، بلوار کمالی شرقی، فتح شمالی، جنب سرای محله، پلاک ۵٩ قرار دارد که در محیطی کوچک و دنج با برخورد صمیمی پرسنل از مشتریان خود پذیرایی می کند. این رستوران به سرو غذاها و کباب های ایرانی می پردازد که به گفته ی کاربران کباب لقمه ی این رستوران طعم بی نظیری دارد.

رستوران مراکشی تانجیا
3

رستوران مراکشی تانجیا

این رستوران به سبک مراکشی طراحی شده است که در آن انواع غذاهای خوش طعم و مزه ی مراکشی آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد. رستوران مراکشی تانجیا در میدان پونک خیابان میرزابابایی بلوار عدل شمالی تقاطع نیایش قرار دارد که می توانید برای چشیدن طعمی نو از مراکش به آن مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در تهرانپارس
چلوکباب سعادت
4

چلو کباب سعادت

رستوران سعادت یکی از معروف ترین رستوران های پونک و حتی تهران به شمار می رود. این رستوران یک فضای بسیار زیبا و شیک و تمیز از شما پذیرایی می کند و شما می توانید انواع غذاها و کباب های لذیذ را در این رستوران سرو کنید. غذاهای محبوب و معروف این رستوران کباب چنجه و کباب برگ و جوجه بدون استخوان می باشد که طرفداران زیادی دارد. و همینطور محدوده قیمتی منو برای این رستوران متوسط می باشد.

این رستوران از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکزی مانند رستوران هویزه و مرکز خرید بوستان و بوستان ترافیک و پارک نهج البلاغه قرار گرفته است نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان ایستگاه اتوبوس پونک میباشد که دسترسی به رستوران را برای استفاده از حمل و نقل عمومی آسان می‌کند.

رستوران سلف سرویس دیس
5

رستوران سلف سرویس دیس

رستوران دیس در بین رستوران های پونک بسیار معروف می باشد و زبان در بسیاری از افراد می باشد. این رستوران عالی با تنوع غذایی بسیار بالا و کیفیت خوب همیشه تلاش کرده است تا رضایت مشتریان را جلب کند و کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. از غذاهای بسیار محبوب و معروف این رستوران می توان به چلو زعفرانی و کباب لقمه و جوجه ترش اشاره کرد.

همچنین شما می توانید از انواع پیش غذا ها در منوی این رستوران استفاده کنید و لذت ببرید. یکی از نقاط قوت این رستوران و ویژگی‌های بسیار عالی او برخورد پرسنل و مدیریت رستوران بوده است که همیشه خاطره خوبی را برای مشتریان خود به جا گذاشته است و محدوده قیمت منو برای غذاهای این رستوران متوسط می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی اکباتان

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این رستوران در نزدیکی مراکز خریدی مانند مرکز خرید بوستان و همینطور در کنار رستوران هویزه قرار دارد و نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان ایستگاه اتوبوس پونک میباشد.

رستوران باغ لاله
6

رستوران باغ لاله

این رستوران بزرگترین باغ رستوران منطقه غرب تهران محسوب می‌شود که با غذاهای اصیل و متنوع میزبان مردم می باشد. تنوع غذایی این رستوران باب میل همه سلیقه‌ها بوده و محدوده قیمتی من و متوسط است و علاوه بر آن لذت استفاده از طبیعت و هوای آزاد تجربه دلنشین و بسیار عالی برای شما خواهد بود. نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به رستوران باغ لاله پونک ایستگاه اتوبوس باغ لاله می باشد.

تنوع غذایی و دکوراسیون و فضای بسیار زیبا و هوای عالی این مکان باعث شده است تا مشتریان زیادی را به خود جذب کند و زبان زده بسیاری از افراد شود.

فست فود کابانی
7

فست فود کابانی

فست فود کابانی منویی متنوع از انواع پیتزا و سوخاری در محدوده ی قیمتی متوسط دارد . مرغ سوخاری های این رستوران غذای محبوب این مجموعه به حساب می آید و کیفیت غذا و فضای دلپذیر و عالی اش حتما برای شما خاطره ای بسیار خوب و عالی به ارمغان خواهد اورد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند دانشگاه علم و فرهنگ و مرکز خرید بوستان و بوستان ترافیک و کلانتری ۱۴۰ باغ فیض و مرکز خرید تیراژه قرار گرفته و نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان ایستگاه اتوبوس شهید مخبری است .

کترینگ سفره یزد
8

کترینگ سفره یزد

اگر دلتان بخواهد در محیط خانه یا محل کار و یا هر جای دیگر غذا سفارش بدهید و خیالتان از بابت کیفیت و تمیزی غذا راحت باشد ، کترینگ سفره ی یزد گزینه عالی می باشد. به اعتقاد خودشان یک سفره است به وسعت و تنوع ذائقه ی شما ، لیستی از غذاهای متنوع که هر کدامشان به نحوی بسیار عالی می باشند. محبوب ترین غذا های کترینگ سفره یزد کته، ماکارونی با گوشت ، چلو جوجه کباب با استخوان و چلو کباب کوبیده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین بیمارستان های کودک در تهران

دسترسی سریع و راحت و حتی اپلیکیشن سفارش آنلاين از دیگر ویژگی های این مجموعه می باشد .

فست فود سه سین
9

فست فود سه سین

فست فود زنجیره‌ای سه سین از دیگر رستوران های پونک میباشد که با غذاهای بسیار خوشمزه و سالم و ارگانیک میزبان شما می باشد. این فست فود اولین فست فود بدون سوسیس و کالباس در ایران می باشد که تمام تمرکزش بر ارائه غذاهای سالم و خوشمزه به مشتریان خود است.

محدوده قیمتی منوی رستوران اقتصادی است و علاوه بر سالم بودن و دلپذیر و خوشمزه بودن غذا ها برخورد پرسنل با تجربه فست فود سه سین بسیار گرم و صمیمی است پخش موسیقی فضای آرام و زیبا را برای شما فراهم می کند .

غذاهای این رستوران  زیر نظر سر آشپز بین المللی پخته میشود از ویژگی های منحصر به فرد این اصفهان می توان به جای پارک مناسب هم اشاره کرد. علاوه بر مواردی که گفته شد اگر قصد دارید استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی داشته باشید نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان ایستگاه اتوبوس نژادفلاح است.

کافه رستوران ایتالیایی مگریز
10

کافه رستوران ایتالیایی مگریز

این رستوران دارای دو منوی اختصاصی کافه رستوران می باشد که به شما تنوع و انتخاب می دهد با منوی غذاهای محبوب اینترنشنال عکس شما برای انتخاب غذا ها باز باشد پیتزا و استیک این رستوران جز محبوب‌ترین و بهترین غذا‌های میباشد و خاطره یک غذا با کیفیت بسیار عالی در محیطی بسیار زیبا و آرامش بخش را برای شما به ارمغان می آورد. برای دسترسی به وسایل نقلیه عمومی نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان ایستگاه اتوبوس مجتمع یاس می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *