بهترین سالن زیبایی قیطریه

ما در این مقاله از کی برتره قرار است به معرفی بهترین سالن زیبایی قیطریه بپردازیم پس با ما همراه باشید.این روز ها خانم ها بیش تر از هر زمان دیگری به استایل مو ، ناخن و صورت خود اهمیت می دهند و دائم به دنبال سالن هایی هستند که بهترین خدمات را ارائه دهند.

همان گونه که می دانید کم تر خانمی پیدا می شود که ناخن کاشت شده، مژه اکستشن شده و یا موی هایلایت شده نداشته باشد. قاعدتا وقتی که تقاضا برای انجام کاری زیاد می شود جامعه به دنبال هدیه ی بیش تر می رود یعنی هرچه خانم ها بیش تر به دنبال انجام خدمات زیبایی می روند تعداد سالن های زیبایی نیز بیش تر می شود. هنگامی که تعداد سالن های زیبایی بیش تر می شود انتخاب یک سالن خوب و حرفه ای سخت  تر می شود.

درست است که انجام خدمات زیبایی منجر به زیبا تر شدن و آراسته تر شدن فرد می شد اما در صورتی که این کار ها به نحو احسن انجام شوند. تصور کنید که  شما به منظور زیبا تر شدن مو های خود آن ها را رنگ می کنید اما اگر کسی که قرار است مو های شما را رنگ کند حرفه ای نباشد موهای شما را بسوزاند این گونه نه تنها آراسته نمی  شوید بلکه ظاهر خیلی بدی خواهید داشت پس باید به دنبال بهترین سالن زیبایی باشید

سالن مریم صنعتی
1

سالن مریم صنعتی

به جرات می توان گفت که سالن مریم صنعتی یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران در منطقه قیطریه است؛  شما می توانید انواع خدماتی هم چون کف سابی پول،  فشیال پوست،  لایه برداری معمولی،  کاشت و مانیکور ناخن، پدیکور،  ژلیش ناخن طبیعی،  لمینت و طراحی ناخن،  کاشت مژه،  اکستشن مو با موی طبیعی،  میکاپ لایت، میکاپ اسموکی، میکاپ خلیجی،  انواع رنگ مو و غیره را استفاده کنید.

سالن سیمونه
2

سالن سیمونه

سالن سیمونه از معروف ترین و بهترین سالن زیبایی قیطریه است که سلامت و بهداشت را سر لوحه ی کار خود قرار می دهد و در کنار زیبایی به درمان نیز کمک می کند. خدمات سالن سیمونه شامل سامبره، آمبره، مش، بالیاژ ، جدید ترین شنیون ، جدید ترین میکاپ،  اپیلاسیون با مواد گیاهی ، کاور ناخن، طراحی ناخن، اکستشن مو و مژه ، فیبروز ابرو،  هاشور، خط چشم و خط لب دائم و غیره می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی شمس آباد

 

آدرس پیج اینستاگرام سالن simone. salon@ است و شما می توانید کار های آن ها در پیج کاریشان مشاهده کنید.

سالن هستی
3

سالن هستی

یکی از قدیمی ترین و بهترین سالن زیبایی قیطریه می توانیم به سالن هستی اشاره کنیم. قطعا اگر ساکن قیطریه باشید نام سالن هستی را بار ها شنیده اید . کاشت ناخن با پودر،  ژلیش ناخن، ماساژ، پاک سازی،  اپیلاسیون،  انواع تتو صورت و بدن،  انواع شنیون و میکاپ از مجموعه خدمات این سالن است .

سالن زیبایی نیکی
4

سالن زیبایی نیکی

سالن نیکی نیز از سالن های مطرح تهران است که روزانه خیلی از خانم های تهران به آن مراجعه می کنند و کار های مربوط به آراستگی صورت، مو و یا ناخن خود را به کادر مجرب نیکی می سپارند. شایان ذکر است که تمام کادر سالن نیکی با حدید ترین متد های دنیا آشنا هستند و دائم حرفه و هنر خود را به روز می کنند تا بهترین خدمات را به مشتری های خود ارائه دهند شما می توانید به پیج niki mandegar  سر بزنید و با سبک کاری این سالن آشنا شوید

سالن زیبایی سل
5

سالن زیبایی سل

آیا تا به حال به سالن سل برای انجام کار های خود مراجعه کرده اید؟ اگر ساکن قیطریه باشید قطعا برای یک بار هم که شده است به سالن سل رفته اید و خود را آراسته کرده اید اگر تا به حال به این سالن مجهز و زیبا نرفته اید پیشنهاد ما این است که حتما یک سری به این سالن بزنید

البته می توانید قبل از مراجعه به این سالن به پیج sol. Beauty salon  یک سر بزنید.

سالن زیبایی سارا رفیعی
6

سالن زیبایی سارا شفیعی

یکی دیگر از معروف های قیطریه سالن زیبای سارا شفیعی می باشد که بیشتر خانم های این محدوده این سالن زیبایی را برای انجام انواع خدمات انتخاب کردند در این سالن زیبایی بسیاری از خدمات مورد نیز اغلب خانم ها به مشتریان ارائه شده و بسیاری از افراد رضایت کامل را دارند.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های تهران

این سالن زیبایی انواع خدمات تخصصی کوتاهی و انواع کوپ های ژورنالی و مدرن و فانتزی و براشینگ حرفه ای را به بهترین نحو ممکن انجام میدهند. از خدمات رنگ آنها می توان به انواع خدمات رنگ و مش و لایت آمبره بالیاژ سامبره و انواع صافی و احیا و کراتین و پروتئین تراپی مو و بوتاکس با بهترین مواد موجود در بازار اشاره کرد که یکی از پرطرفدارترین موارد این سالن زیبایی به شمار می رود.

و همینطور از دیگر خدمات بسیار عالی این سالن زیبایی مدرن می توان به انواع خدمات اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم و مگا والیوم اسپایکی و هیبرید با استفاده از چسب ارگانیک و لیفت و لمینت مژه و ابرو اشاره کرد. و همینطور انواع خدمات میکروبیلدینگ و آرایش دائم و قرینه سازی ابرو کاملاً طبیعی توسط تیم حرفه ای از نقاط قوت این سالن زیبایی می باشد.

سالن زیبایی فرانک
7

سالن زیبایی فرانک

سالن فرانک با مدیریت خانم فرانک حسن‌نژاد یک سالن کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد که با ارائه انواع خدمات آرایشی و مراقبتی با بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا در قیطریه تهران بلوار اندرزگو فعالیت دارد. هر لاین آرایشگاه فرانک دارای کادری متخصص و باتجربه بوده و جهت ایجاد فضای آرام و دلنشین برای مشتریان تمامی خدمات آرایشی و مراقبتی در بخش های مجزا این سالن ارائه داده می شود .

در سالن زیبای فرانک به دلیل استخدام نیروی متخصص و کاربلد ارائه خدمات به تمام مشتری ها به راحتی و بدون تلف شدن وقت انجام میشود. تمامی خدمات آرایشی و مراقبتی در آرایشگاه فرانک طبق اصول ایمنی بهداشت با مواد کاملا مرغوب و با کیفیت انجام خواهد شد.

در سالن زیبای فرانک در تمام رشته های آرایشی همه سبک ها و متدهای آرایشی کاملاً تابع نظر مراجعه کننده و سلیقه مشتری ارائه می شود در سالن زیبایی فرانک قبل از شروع هر خدماتی مشاوره های لازم به مشتری داده میشود. در این سالن زیبایی خدمات به صورت حرفه‌ای توسط کار با تجربه و متخصص و کاملاً بهداشتی انجام می شود همانطور که می دانید برای انجام هر گونه خدمات آرایشی نیاز به مواد و ابزار با کیفیت داریم تا بدن هیچ عوارضی و مشکلی را پیدا نکند.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در پاسداران

هدف آرایشگاه فرانک جلب اعتماد و نیز رضایت مشتریان می باشد به همین دلیل در آرایشگاه فرآیند کلیه خدمات از مواد مرغوب و بدون هیچ گونه عوارض انجام میشود در این آرایشگاه در لاین های مختلف از برندهای معتبر آرایشی درجه یک و اروپایی برای مشتریان استفاده می شود.

گریم و آرایش فوق تخصصی عروس و انواع شینیون و بافت مو فوق تخصصی عروس توسط تیم حرفه ای از خدمات فوق العاده این سالن می باشد ودیگر خدمات حرفه‌ای این سالن می توان به لاین فوق تخصصی رنگ و لایت با ارائه جدیدترین تکنیک ها رنگ و لایت آمبره و سامبره و بالیاژ اشاره کرد و همینطور کراتینه و بوتاکس مو و ویتامینه مو و ریباندینگ جدیدترین متدهای تخصصی بوتاکس مو و حجم دهی و کانتورینگ مو از خدمات حرفه‌ای این سال می باشد.

سالن زیبایی سمیه غفارپور
8

سالن زیبایی سمیه غفار پور

جالب است بدانید که سمیه غفارپور یکی از حرفه ای ترین میکاپ آرتیست های تهران بوده که این روزها بسیاری از هنرمندان برای انجام دادن انواع گریم ها و آرایش های خاص خود به سراغ او می روند سالن زیبایی سمیه غفارپور یکی از معروف ترین سالن های زیبایی در حوزه عروس و میکاپ بوده که می توان گفت در اندرزگو حرفی برای گفتن دارد.

این سالن مجهز با کادر مجرب و حرفه‌ای که دارد انواع خدمات عروس و میکاپ و شینیون و اپیلاسیون و میکروبلیدینگ ابرو و کراتین و احیا سازی مو و رنگ و لایت و آمبره و سامبره را به بهترین نحو ممکن انجام میدهد و خدمات ناخن مانند کاشت ناخن و طراحی ناخن از خدمات ویژه آن می باشد.

آدرس اینستاگرام: somayeghafarpour

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *