بهترین سالن های زیبایی همدان

در این مقاله از کی برتره برخی از بهترین سالن های زیبایی همدان را برای شما معرفی می کنیم. در این روز ها خانم ها بیش تر از هر تایم دیگری به مدل مو و ناخن و زیبایی صورت خود اهمیت می دهند و مدام به دنبال سالن هایی میگردند که بهترین خدمات ارایشی و بهداشتی را ارائه کند.

همان طور که می دانید کم تر خانمی در این زمان دیده می شود که ناخن کاشته شده، مژه اکستشن شده و یا موی رنگ شده نداشته باشد. اکثر خانم ها به دنبال سالن های زیبایی می گردند که خدمات بسیار ویژه و بخش خصوصی را ارائه کند و در میان دیگر سالنها رتبه بهتر و بالاتری را داشته باشد. به جز اینکه زیبایی چهره بسیار مهم می باشد مهم تر از آن این است که شما به سالن زیبایی بروید که از مواد مرغوب و عالی استفاده کند تا سلامت مو و پوست و ناخن شما و دیگر مواردی که استفاده می کنند حفظ شود.

سالن زیبایی سیب سبز
1

سالن زیبایی سیب سبز

سالن زیبای سیب سبز از سالن های بسیار پرطرفدار و عالی در شهر همدان می باشد که افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است و خدمات ویژه ای را برای مشتریان خود به ارائه می کند و همینطور افراد کاملاً حرفه ای و با تجربه در این سالن زیبایی مشغول به کار هستند و شما می توانید از انجام خدمات آنها به بهترین نحو ممکن اطمینان خاطر داشته باشید علاوه بر این در این سالن زیبایی از مواد مرغوب و بسیار عالی استفاده می شود که از محاسن این سالن زیبایی میباشد.

 

آدرس : همدان خیابان استادان خیابان اسلامیان

سالن زیبایی روجا
2

سالن زیبایی روجا

از دیگر سالن های زیبای با تجربه و عالی همدان می توان به سالن زیبایی روجا اشاره کرد که انواع خدمات کاشت ناخن و کاشت مژه و انواع رنگ های مو مانند هایلایت و مش و رنگ های گرم و سرد انواع میکاپ های خاص و میکاپ عروس و شینیون های بسیار زیبا را به بهترین نحو ممکن و زیر نظر افراد حرفه‌ای برای شما انجام می دهند و از مواد بسیار عالی و مرغوب برای پوست و موی شما استفاده میکنند تا آسیب نبینید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی و آرایشی همدان

 

آدرس: همدان بلوار سعیدیه بالا جنب و عکاسی کلاسیک

آرایشگاه زنانه خلیج فارس
3

آرایشگاه زنانه خلیج فارس

سالن زیبای خلیج فارس در شهر همدان زبانزد میباشد و مشتریان ثابت بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است و افراد زیادی از خدمات بسیار عالی این سالن زیبایی استفاده می کنند در این سالن زیبایی اثرات بسیار حرفه ای و با تجربه انواع خدمات میکاپ و شینیون و کاشت ناخن و مژه و اکستنشن مژه و خدمات ابرو و لیفت ابرو و انواع رنگ های مو و آمبره و سامبره و بسیاری از موارد دیگر را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام می دهند.

 

آدرس: همدان خیابان صدف نرسیده به آگاهی نبش کوچه آزادی

سالن زیبایی مرجان
4

سالن زیبایی مرجان

سالن زیبای مرجان از سالن های بسیار شلوغ و پر طرفدار شهر همدان می باشد که افراد متخصص در زمینه عروس فعالیت می کنند خدمات عروس مانند گریم حرفه ی روز و میکاپ و شینیون خاص عروس را به بهترین نحو ممکن و توسط افراد حرفه‌ای انجام میدهند و خدمات کاشت ناخن و انواع لاک های ناخن رنگ مو و اکستنشن مژه و لیفت ابرو و دیگر موارد را برای شما به بهترین نحو ممکن و با بهترین مواد انجام می دهند.

 

آدرس: همدان بلوار سعیدیه بالا روبروی عکاسی کلاسیک کوچه محرمی

سالن زیبایی وسمه
5

سالن زیبایی وسمه

اگر به دنبال یک سالن زیبایی میگردید که بتوانید با اطمینان خاطر تمامی خدمات آرایشی و بهداشتی خود را به آنها بسپارید و از نحوه انجام کارها و همینطور از موادی که استفاده می شود اطمینان خاطر داشته باشید می توانید به سالن زیبای وصل مراجعه کنید که یکی از مشهور ترین و بهترین سالن های زیبای شهر همدان می باشد از خدمات این سالن زیبایی می توان به شینیون و میکاپ عروس کاشت ناخن و کاشت مژه و انواع رنگ های مو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین گلفروشی های همدان

 

آدرس: همدان خیابان سعیدیه ۱۲ متری بختیاری

سالن زیبایی مهر گل
6

سالن زیبایی مهر گل

اگر به دنبال یک آرایش حرفه ای و لایت هستید می خواهید یک میکاپ کاملا حرفه‌ای و سبک را داشته باشید پیشنهاد ما به شما سالن زیبایی مهر گل می باشد که افراد کاملاً حرفه ای و با تجربه بالا در این سالن زیبایی مشغول به فعالیت می باشند سالن زیبایی مهر گل از سالن هایی می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و خدمات عروس را به بهترین نحو ممکن انجام میدهد و می تواند یک گزینه بسیار عالی برای شما باشد.

 

آدرس: همدان خیابان بین النهرین کوچه گل پور

سالن زیبای چهره سازان
7

سالن زیبای چهره سازان

سالن زیبایی چهره سازان یک سالن کاملا تخصصی و حرفه‌ای می‌باشد که خدمات آرایشی را با بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا انجام می دهد و به همین دلیل توانسته است مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و از طرف دیگر این سالن زیبایی تمامی موارد میکاپ و شینیون و کاشت ناخن و اکستنشن مژه را هر ساله و روش های روز دنیا آموزش می بیند و برای شما به صورت کامل بدن حرفه ای و به روز انجام میدهد. اگر به دنبال یک میکاپ کاملا حرفه‌ای و عالی می گردید این سالن زیبایی می تواند یک گزینه بسیار عالی برای شما باشد.

 

آدرس: همدان میدان بیمه بین خیابان استادان و مصیب

سالن زیبای خورشید شهر
8

سالن زیبای خورشید شهر

سالن زیبای خورشید شهر از آن دسته سالن های زیبایی می باشد که خانم های بسیار زیادی انواع خدمات آرایشی و بهداشتی را که می‌خواهند انجام دهند در این سالن زیبایی انجام میدهند. لازم به ذکر است که گفته شود تمامی پرسنل این سالن زیبایی به تمامی متدهای روز دنیا مسلط هستند و انواع خدمات آرایشی و شینیون و میکاپ های خاص و ویژه و ناخن و مواردی از این قبیل را برای شما به بهترین نحو ممکن انجام میدهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکان های تاریخی همدان

 

آدرس: همدان شهید چمران خیابان سلحشور انتهای خیابان قهرمان بلوار اعتمادیه شرقی لاین پایین

سلام زیبای تخصصی عسل
9

سلام زیبای تخصصی عسل

اگر بخواهیم یکی از بهترین سالن های زیبایی همدان را به شما معرفی کنیم به جرأت می توانیم بگوییم که سالن زیبای تخصصی عسل یکی از بهترین ها میباشد و پرسنلی که در این سالن زیبایی مشغول به کار هستند تمامی متد های روز دنیا را آموزش دیده اند و تمامی خدمات آمبره و سامبره و میکاپ و شینیون عروس و انواع هایلایت های مو و انواع مش و شینیون های جدید را برای شما با بهترین مواد و متریال انجام میدهند اگر به دنبال یک سالن زیبای خاص میگردید پیشنهاد ما به شما سالن زیبایی عسل می باشد.

 

آدرس: همدان خیابان جهان نما کوچه کوثر

عروس سرای مشکات
10

عروس سرای مشکات

سالن زیبایی مشکات یکی از سالن های بسیار تخصصی و حرفه‌ای در شهر همدان می باشد که انواع خدمات عروس را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد این سالن زیبایی انواع میکاپ های لایت و ویژه عروس را توسط افراد کاملاً حرفه ای و با تجربه و آموزش دیده برای شما انجام می دهد و شما می توانید بدون هیچ نگرانی و استرسی به این سالن زیبایی برای انجام تمامی خدمات به ویژه میکاپ و شینیون عروس مراجعه کنید. این سالن زیبایی با به کارگیری به روز ترین متد های روز دنیا یک میکاپ بسیار ویژه را به شما ارائه می کند.

 

آدرس: همدان بلوار جانبازان روبروی فرش افشار زرینه

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *