بهترین سینما های تهران

اگر جز آن دسته افرادی هستید که به تماشای فیلم علاقه دارید قطعا سینما های مختلفی در تهران را گشته اید . ما امروز این جا هستیم تا بهترین سینما های تهران را به شما معرفی کنیم  یکی از بهترین سینما های تهران،  سینمای ایران مال است‌ . این سینما مساحتی ۱۷۰۰۰۰۰ متر مربع است پس می توانید در این فضای کافی و مدرن این سینما لذت ببرید ‌.

پردیس ایران مال ۱۲ سالن  دارد و می تواند ۱۸۰۰ نفر را پوشش دهد. قطعا اگر صاحب ایران مال نبود نمی توانستیم به این زودی ها فیلم های آیمکس را در ایران داشته باشیم  .

لازم به ذکر است که این سالن ویژگی های بسیاری مثل صدای دالبی،  صندلی های مدرن،  سالن های وی آی پی و سالن مخصوص کودکان دارد و از ۱۰ صبح تا  ۲ بامداد پذیرای عموم مردم است. برای رزرو نوبت در این سینما می توانید با شماره ی ۰۲۱۴۶۰۲۰۱۲۰ تماس بگیرید ‌. آدرس سینما ایران مال: اتوبان شهید همت ، اتوبان شهید خرازی ، بازار بزرگ تهران

بهترین سینما های تهران

سینما مگامال اکباتان

سینما مگامال اکباتان ۱۰ سالن دارد و چیزی حدود ۱۴۰۰ نفر ظرفیت دارد و پارکینگ آن نیز ظرفیت ۳۵۰۰ ماشین را دارد این سینما برای اولین بار نمایش خود را با فیلم نهنگ عنبر و در سال ۱۳۹۶ شروع کرد‌.

بزرگ ترین سالن این سینما ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد و پردیس مگامال به عنوان بزرگ ترین سینمای غرب شناخته شده است و اولین سالنی تست که صدای سه بعدی را به سینمای ایران وارد کرد. شماره تماس این سینما ۰۲۱۴۴۶۳۴۲۹۰ است و آدرس آن نیز شهرک اکباتان ، فاز ۲ نزدیک به مترو اکباتان است.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی فرمانیه

سینما کوروش

ما می توانیم سینما کوروش را به عنوان پر مخا طب ترین سینمای تهران معرفی کنیم ؛ طبق تحقیقاتی که ما داشته ایم بیش تر افراد در پردیس سینمایی کوروش فیلم تماشا می کنند. سینما کوروش ۲ سالن تئاتر و ۱۲ سالن سینما دارد و می تواند ۲۸۰۰ نفر را در خود جای دهد.  شایان به ذکر است که گروه گلرنگ ۱۰ هزار متر مربع از مرکز خرید خود را به بخش سینمایی اختصاص داده است.

البته این سینما نیز حاشیه های کمی نداشته است و بعد از اکران فیلم به وقت شام ساخته ی ابراهیم حاتمی کیا فردی شبیه به داعشی ها در مرکز خرید این مجتمع گشت می زد‌. این سینما از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۲ شب باز و پذیرای علاقه مندان به سینما است. شماره تماس سینمای کوروش ۰۲۱۴۴۹۷۱۹۳۰ است. آدرس این سینما : بزرگ راه شهید ستاری،  نبش پیامبر مرکزی، طبقه ۴ و ۶ مجتمع تجاری کوروش

سینما آزادی

نام سابق این سینما شهر فرنگ بود؛ شهر فرنگ را در سال ۱۳۴۸ برادران روحانی افتتاح کردند . در آن زمان فیلم جنگ ستارگان چندین بار پخش می شد و افراد زیادی به خاطر این فیلم به این سینما می آمدند.  افراد قدیمی همیشه بر این باورند که این سینما  از بهترین سینما های تهران است این سینما نیز چالش های زیادی داشته است و تا به امروز چندین بار آتش گرفته است تا این که در سال ۸۶ این ساختمان ساخته شد‌ .

ظرفیت این سالن به گونه ای است که هر ماه ۱۲۰ هزار نفر را جای می دهد. این سینما امکانات رفاهی زیادی مثل کافی شاپ و پارکینگ بزرگ دارد اما باز هم می تواند از این چیزی که هست بهتر شود. شماره تماس سینما آزادی ۰۲۱۸۴۴۸۰ است و سینما نیز در خ شهید بهشتی نبش خ شهید خالد اسلامبولی

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های شینیون در زعفرانیه

سینما باغ کتاب

به جرات می توان گفت که باغ کتاب یکی از بهترین سینما های تهران است که سالانه پذیرای افراد زیادی است. این سینما ۱۰ سالن عالی و مجهز دارد و می تواند ۱۳۰۰ نفر را پذیرا باشد . قطعا نمی توان از کنار امکانات عالی این سینما مثل کافی شاپ،  رستوران و غیره گذر کرد. علاوه بر این پردیس باغ کتاب تصاویر با کیفیت را نشان می دهد و دارای صدای دالبی است.

این سالن حدود دو سال پیش افتتاح شده است پس اگر به سالن های جدید و مدرن علاقه دارید حتما برای یک بار هم که شده است به این سینما بروید. این سینما دریاچه باغ هنر دارد و شما می توانید در آن سرشار از حس خوب شوید،  از کافه های باغ کتاب استفاده کنید و یا این که از مجسمه های با نمک کارتونی لذت ببرید .  شماره تماس سینما باغ کتاب ۰۲۱۸۸۶۴۷۱۶۵ است ‌ . آدرس سینما نیز بزرگراه شهید حقانی ، ورودی کتاب خانه ملی ، باغ کتاب تهران است.

بهترین سینما های تهران

سینما ملت

در این سینما بیش تر فیلم های جشنواره ای پخش می شود ‌و یکی از بهترین سینما های تهران است. مطمئن باشید که حتی اگر از کنار این سینما رد شوید ظاهر ساختمان نظرتان را به خود جلب می کند.  این سینما ۱۵۰۰۰ متر زیر بنا دارد . این سینما ۵ سالن دارد و می تواند از ۱۱۲۰ مراجعه کننده پذیرایی کند. تمامی این ۵ سالن ها سیستم ضد تحریق دارند و از صدای دالبی  پشتیبانی می کند ‌.

علاوه بر این ها پارکینگ این سینما ظرفیت ۱۲۰۰ خودرو را دارد. این تمام امکانات سینما ملت نیست ؛ سینما ملت یک کافه کتاب دارد که شما می توانید ساعت ها در آن جا بنشینید و کتاب مورد علاقه ی خود را بخوانید و نوشیدنی دلخواه خود را میل کنید البته طبقه دوم این مجتمع نیز کافه و رستوران دارد که می توانید با دوستان خود ساعت خوشی در این مکان بگذرانید.  برای رزرو بلیط و یا هر سوال دیگری می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۳۱۶۲ تماس بگیرید.  آدرس سینما ملت: خ ولی عصر،  بزرگراه نیایش،  روبروی کردستان است.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در کامرانیه

بهترین های تهران

خوشبختانه تهران سینما های خوب و سطح بالایی دارد به همین دلیل ما فرصت نمی کنیم تمام آن ها را برای شما شرح دهیم به همین دلیل نام تعدادی دیگر از بهترین سینماهای تهران را در این بخش تنها برای شما نام می بریم.

  • سینما هروی
  • سینما آستارا
  • سینما شکوفه
  • سینما ارگ تجریش
  • سینما فرهنگ
  • سینما ایران
  • سینما پیروزی
  • سینما قدس
  • سینما آفریقا
  • سینما شکوفه
  • سینما چارسو
  • و غیره

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *