بهترین شیر خشک های سگ

 لازم است بدانید که تمام سگ ها باید به دو ماه شیر مصرف کنند تا نیاز های بدنشان رفع شود. شیر گاو از لحاظ مواد تشکیل دهنده شباهت زیادی به شیر سگ دارد اما خب غلظت متفاوتی دارند. شیر سگ دارای ۵/۹ درصد چربی،  ۱/۳ قند شیر یا همان لاکتوز و ۳/۹ درصد پروتئین است و این در حالی است که شیر گاو از ۷/۳ درصد چربی،  ۸/۴ درصد لاکتوز و ۳/۳ درصد پروتئین تشکیل شده است.

گاهی اوقات به هر دلیلی سگ از شیر مادر محروم می شود و شما باید به آن شیر خشک بدهید .ما امروز این جا هستیم تا بهترین شیر خشک های سگ موجود در بازار را به شما معرفی کنیم پس اگر مایل هستید بیش تر با بهترین شیر های موجود آشنا شوید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

شیر خشک سگ پرسا کد ۰۱

یکی از بهترین شیر خشک های سگ که می توانید برای توله سگ خود بخرید شیر خشک پرسا است. این شیر خشک برای گربه ها و یک ها مناسب است و دارای ویتامین های زیادی است و مصرف آن موجب رشد بهتر و سریع تر سگ شما می شود. در واقع اگر به دنبال شیر خشکی هستید که سگتان وزن بگیرد ما این شیر خشک ایرانی را به شما پیشنهاد می کنیم  .

شیر خشک سگ دکتر کلادرز کد  1A24

برند دکتر کلادرز متعلق به کشور آلمان است و کیفیت بسیار بالایی دارد . این شیر خشک طعم بسیار خوبی دارد و بسیار خوش خوراک است . شما می توانید از این شیر خشک به تمام نژاد ها بدهید .وزن است شیر خشک ۴۵۰ گرم است و ابعاد آن ۱۰× ۱۰× ۱۲ سانتی متر است .

بیشتر بخوانید:   بهترین خاک برای گربه

شیر خشک پرسا مدل puppy milk

همان گونه که در بخش قبل اشاره کردیم برند پرسا یک برند موفق ایرانی است که در زمینه تولید محصولات حیوانات خانگی فعالیت می کند و شیر خشک های آن نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما با خیال راحت می توانید آن را تهیه کنید. این شیر تیز برای انواع نژاد ها مناسب است و بسیار خوش طعم و خوش خوراک است و بوی بسیار خوبی دارد که می تواند توله سگ شما را تحریک کند و اشتهای آن را چند برابر کند. وزن این شیر خشک نیز ۴۵۰ گرم است و ابعاد آن ۲۱× ۶× ۱۳ سانتی متر است .

بهترین شیر خشک های سگ

شیر خشک سگ وای چونگ جین کد ۱۵۱۷

اگر به دنبال بهترین شیر خشک های سگ هستید بهتر است یک بار هم سیر خشک وای چونگ جین را امتحان کنید.  قطعا از نام این شیر خشک متوجه شده اید که این شیر تولید کشور چین است. این شیر خشک دارای پروتئین ها و ویتامین های مورد نیاز سگ است و می تواند به رشد توله سگ شما سرعت ببخشد. وزن این شیر خشک نسبت به شیر های ذکر شده کم تر است و وزن آن ۲۰۰ گرم است و ابعاد  آن ۱۱× ۸ × ۸ سانتی متر است.

شیر خشک سگ وجبرند کد ۳۳۷۰

شیر خشک وجبرند نیز یکی از بهترین و با کیفیت ترین شیر خشک ها است. نکته ی قابل توجهی در رابطه با این شیر خشک ها وجود دارد این است که تمام سگ ها با تمام سنین می توانند از آن استفاده کنند.  شایان به ذکر است که این شیر حاوی پروتئین،  کربوهیدرات، چربی، منیزیم ، کلسیم ، پتاسیم ، سدیم،  آهن،  مس، ید، زینک و بیوتین است و در کنار این مواد معدنی دارای ویتامین های مثل A, B2 ,B12Z E , D  و C  است و می تواند به خوبی نیاز سگ شما را بر طرف کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین اسپری ضد عفونی کننده گربه

شیر خشک سگ بایو پت اکتیو مدل  9323

شیر خشک بایو پت اکتیو نیز برای همه ی نژاد ها مناسب است و وزن آن ۲۰۰ گرم است.  شما می توانید از این شیر خشک به توله سگ ها ، سگ های سالخورده و مسن، سگ های شیرده نیز بدهید تا ویتامین ها و مواد معدنی ضروری مورد نیاز آن ها را تامین کنید.  اگر توله سگتان حساس است نیز می توانید از این شیر خشک به او بدهید زیرا مقدار لاکتوز این شیر استاندارد است و از اسهال در توله سگ ها جلوگیری می کند.

شیر خشک سگ Nutri _ vet

این شیر خشک در واقع یک مخلوط پودر شده است که می تواند نیاز توله سگ ها و سگ های جوان را به خوبی تامین کند و تمام مواد مغذی مورد نیاز را برای رشد فراهم می کند و می توانید آن را از بهترین پت شاپ های تهران تهیه نمایید.

بهترین شیر خشک های سگ

شیر خشک سگ petlac

این شیر خشک ها برای توله سگ ها طراحی و تولید شده است با فرمول شیر گاو و روغن نباتی تهیه شده است و می تواند جایگزین بسیار خوبی برای شیر مادر باشد و موجب رشد بهتر توله سگ دوست داشتنی شما شود.

شیر خشک سگ Esbilac

لازم است بدانید که این شیر خشک بت یک فرمول بسیار عالی طراحی شده است که توله سگ شما به راحتی می تواند آن را هضم کند و بسیار خوش طعم است و شما تا مدت ها می توانید از آن به توله سگ خود بدهید.

شیر خشک سگ تیدینت مدل pippy milk

این شیر نه تنها یک جایگزین عالی برای توله سگ ها است بلکه می تواند یک مکمل عالی برای سگ های حامله و شیرده باشد. این شیر را می توانید به انواع نژاد های سگ بدهید و می توانید آن را از لحظه ی تولد تا ۳۵ روز بعد به او بدهید و بعد از آن نیز به عنوان مکمل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای خشک برای گربه

شیر خشک سگ بوش مدل puppy

یکی دیگر از بهترین شیر خشک های سگ موجود در بازار شیر خشک بوش است و برای سیستم های گوارشی که هنوز شکل نگرفته اند بهترین انتخاب است و شباهت خیلی زیادی به شیر مادر دارد. شما می توانید با توجه به شرایط و کمبود هایی که سگتان دارد یکی از این شیر خشک ها را انتخاب کنید و نیاز های دوست کوچک خود را به خوبی تامین  کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *