بهترین غذاهای جهان

چنانچه به دنبال تست غذا های متفاوت هستید و مایل هستید با بهترین غذاهای جهان آشنا شوید و از خوردن آن لذت ببرید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید زیرا ما امروز قرار است که شما را با خوش مزه ترین غذا های جهان آشنا کنیم. اگر قصد دارید بهترین رستوران ها را برای امتحان بهترین غذا ها پیدا کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از سایت کی برتره بهترین ها را پیدا کنید.

پائلا غذای اسپانیایی

اگر به غذا های دریایی علاقه دارید بهتر است حتما این غذای بی نظیر را امتحان کنید. این غذا شامل صدف ، خرچنگ، برنج سفید و مقداری گیاه است. اگر به اسپانیا سفر کردید و یا اینکه به یک رستوران اسپانیایی دعوت شدید ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای خود پائلا سفارش دهید که از بهترین غذاهای جهان است.

چلو مرغ سنگاپوری

گوشت مرغ یکی از لذیذ ترین گوشت ها برای ما ایرانی ها محسوب می شود و پای آن به هر غذایی که وارد شود قطعا مورد استقبال ما قرار می گیرد به همین خاطر اگر در منوی بک رستوران نام چلو مرغ کشور سنگاپور را دیدید حتما آن را سفارش دهید. این غذا در کشور سنگاپور نیز بسیار محبوب است و علاقه مندان زیادی دارد. مواد اولیه ی این غذا شامل مرغ،خیار،برنج معطر و سس سویا است. این غذا علاوه بر طعم عالی که دارد ظاهر بسیار وسوسه انگیزی دارد و قطعا نظرتان را به خود جلب می کند.

هوموس

قطعا نام این غذا را چندین بار شنیده اید و یا این که آن را امتحان کرده اید زیرا این غذا متعلق به خاورمیانه است و یکی از بهترین غذاهای گیاهی ست که ازنخود،تاهینی،سیر و آب لیمو تهیه شده است. شما می توانید هوموس را با نان میل کنید و یا این که آن را روی برنج بریزید و با ترشی و سبزی میل کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای آبادان

بهترین غذاهای جهان

سام تام

تایلند یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین کشور های دنیا است که سالانه افراد زیادی برای تفریح به آن جا می روند؛ چنانچه مایل هستید در آینده ی نزدیک به این کشور فوق العاده سفر کنید برای خود سام تام سفارش دهید. سام تام یکی از خوش مزه ترین تایلند محسوب می شود که در آن میگو خشک، سیر، گوجه، فلفل دلمه ای،کمی برنج ، بادام زمینی و آب پرتقال خواهید دید البته بعضی مناطق نیز از ماهی  و خرچنگ نیز در این غذا استفاده می کنند.

تاکو

تاکو غذای کشور مکزیک است که از گوشت گاو، پیاز، سالسا، نمک و روغن تهیه شده و یکی از بهترین غذاهای جهان ست. شما می توانید از آن برای صبحانه،  ناهار و حتی شام نیز استفاده کنید و از این غذای خوش طعم این کشور لذت ببرید.

توفو

قطعا زمانی که توفو را روی میزتان بگذارند اولین چیزی که نظرتان را به خود جلب کند بوی عجیب آن است؛ افراد زیادی این غذا را با بوی آن می شناسند و آن را بد بو می دانند اما مطمئن باشید که طعم عالی آن می تواند کاری کند تا شما بوی بد آن را نادیده بگیرید.

مارمیت

باید خدمتتان عرض کنیم که مارمیت یک نوع نان تست است که طعم بسیار لذیذی دارد و هیچ فردی نمی تواند به سینه ی آن دست رد بزند. دقت کنید که مارمیت یک تکه نان ساده و معمولی نیست در واقع یک نان کبابی است که مواد مختلفی طعم دار شده است و در آخر نیز روی آن مارمالاد ریخته شده است و به آن یک طعم رویایی داده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای یزد

پوتین

پوتین غذایی متعلق به کشور کانادا است که ظاهر شیک و زیبایی ندارد اما طعم آن بی نظیر است. ویژگی مثبتی که این غذا دارد این است که با تمام مزاج ها هم‌ خوانی دارد و همه ی افرادی که آن را یک بار امتحان کرده اند لذت برده اند. از محتویات این غذا می توانیم به سیب زمینی سرخ شده، ادویه های مخصوص و پنیر پیتزا اشاره کنیم.

مارزیپان

اگر به دنبال یک غذای لذیذ آلمانی هستید ما مارزیپان را به شما پیشنهاد می کنیم ؛ این غذا نه تنها طعم بسیار خوبی دارد بلکه قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.  این غذا جز آن دسته غذاهایی است که باید آن را حداقل یک بار امتحان کنید.

بهترین غذاهای جهان

ژامبون پارما

ایتالیا به خاطر داشتن پاستا و پیتزا یکی از محبوب ترین کشور ها است. یکی دیگر از غذا های محبوب این کشور ژامبون پارما است که جز بهترین غذاهای جهان محسوب می شود. این غذای سرشار از سالاد به همراه ژامبون می تواند شما را عاشق طعم خود کند پس اگر گذرتان به ایتالیا خورد حتما یک بشقاب ژامبون برای خود سفارش دهید.

چیکن پارم

چیکن پارم یا همان مرغ پارم یک غذای خوش طعم از کشور استرالیا و یکی از بهترین غذاهای جهان ست که از فیله ی مرغ، سس گوجه،  فلفل دلمه ای و پنیر موزارلا تهیه می شود. قطعا می دانید حدس بزنید که این ترکیب چه طعم عالی به وجود می آورد. سعی کنید که کنار این غذا یک نوشیدنی عالی سفارش دهید تا لذت چشیدن این غذا را چندین برابر کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای اصفهان

خرچنگ چیلی

اگر به غذای دریایی و هم چنین غذاهای تند علاقه دارید حتما خرچنگ چیلی را سفارش دهید. این غذای سنگاپوری یک ظاهر متفاوت با غذاهایی که دیده اید دارد و قطعا ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

فیش چیپس

فیش چیپس یا همان چیپس ماهی یک غذای بسیار  معروف و قدیمی در کشور انگلستان است که طعم فوق العاده ای دارد. این غذا بسیار ساده و خوش مزه است و معمولا در کنار آن سیب زمینی سرخ شده نیز سرو می شود و شما می توانید از خوردن این ترکیب لذت ببرید.

استیک گاو

استیک گاو یک غذای ژاپنی است که قدمت آن به ۴۰۰ سال قبل باز می گردد .‌همان گونه که از نام این غذا مشخص است در تهیه ی آن از گوشت تازه ی گاو به همراه ادویه های مخصوص استفاده می شود. اگر از طعم گوشت لذت می برید حتما این غذای عالی را که یکی از بهترین غذاهای جهان ست امتحان کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *