بهترین غذاهای کره ای

چنان چه به دنبال بهترین و خوشمزه ترین غذاهای کره ای  چند دقیق از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا شما را با بهترین غذاهای کره ای آشنا کنیم. علاوه بر این باید خدمتتان عرض کنیم که شما می توانید بهترین رستوران های غذای کره ای را در سایت کی برتره پیدا کنید تا در انتخاب بهترین ها زمان و انرژی خود را از دست ندهید.

کیمچی

کیمچی یکی از اصیل ترین، قدیمی ترین و بهترین غذاهای کره ای است که قدمت آن به دوران سلسله باز می گردد. این غذا به حدی محبوب است که شما می‌توانید آن را روی میز اکثر خانواده های کره ای ببینید. لازم به ذکر است که طرز تهیه این غذا بسیار آسان است؛ برای تهیه کیمچی از کلم خشک شده و نمک زده به همراه سیر، فلفل قرمز، زنجبیل و موسیر استفاده می شود. بهتر است بدانید که کیمچی یئولمومول هم کیمچی با فلفل کمتر است که در آن از سوپ فلفلی و ساقه تربچه استفاده می شود. چنان چه به یک رستوران کره ای رفتید حتما این غذا را سفارش دهید استان بی نظیر آن لذت ببرید.

جاجانگمیون

در واقع این غذا ریشه چینی دارد اما خوب در تهیه آن نودل استفاده شده و یک ورژن خوشمزه تر و غلیظ تر تهیه کرده است که شباهت به غذاهای چینی دارد؛  در اصل می توان گفت این کار همان کاری است که افراد نیویورک بر سر  پیتزای ایتالیایی آوردند. اگر تا به حال جاجانگیمون نخورده اید حتما برای یک بار هم که شده است آن را سفارش دهید. جاجانگمیون همان نودل به همراه رب لوبیای سیاه می باشد که می توان جای نودل را با برنج عوض کرد یک ترکیب خوشمزه درست کرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین ضد تعریق ها

بهترین غذاهای کره ای

توفو نرم آب پز شده

این غذای لذیذ و فوق العاده از تخم مرغ،  صدف در یک آبگوشت فلفلی تهیه شده است که در میان غذای کره ای بسیار محبوب و یکی از بهترین غذاهای کره ای است.  توفو می تواند مزه صدف را نگه دارد و در عوض از تندی غذا کم می کند. جالب است بدانید که تخم مرغ را بعد از آماده شدن سوپ و به شکل خام در آن می ریزند که بر اثر گرمایی که در سوپ وجود دارد تخم مرغ نیز پخته شود.

سوپ کیمچی

باید خدمتتان عرض کنیم که کیمچی یکی از متنوع ترین و بهترین غذاهای کره ای است که سوپ کیمچی نیز یکی از آن ها است.  برای تهیه ی کیمچی جیگائه کلم قرمز باید خرد شود و سپس در روغن داغ سرخ شود .این غذا با نودل سلوفان، توفو،  سبزیجات ، گوشت قرمز و یا تن ماهی درست می شود. جالب است بدانید که این غذا جداگانه و در کنار کیمچی سرو می شود.

خرچنگ با سس سویا

لازم است بدانید که این غذا را با نام گانجانگ گجانگ نیز می شناسند و خیلی از مواقع نیز از آن به عنوان دزد برنج یاد می کنند. علت این نام گذاری این است که هر کسی که این غذا را سفارش دهد به خاطر ترس از تمام شدن آن اصلا به آن دست نمی زند و ترجیح می دهد برنج بخورد. شاید زمانی که برای اولین بار آن را امتحان کنید از مزه ی آن شوکه شوید ‌این غذا مقداری تند است و کمی تلخی دارد که قطعا برایتان لذت بخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید:   بهترین مارک های اسکراب برای پوست چرب و جوش دار

سوپ ارتشی

چنان چه هنوز یک غذای کره ای برای خود پیدا نکرده اید ما سوپ ارتشی را به شما پیشنهاد می کنیم  این خوراک شلوغ و درهم یکی از خوش مزه ترین و بهترین غذاهای کره ای است که از تن ماهی ، سوسیس،  نودل، پنیر آمریکایی و سبزیجات تشکیل شده است . شاید با خود فکر کنید که چرا به این سوپ، سوپ ارتشی گویند. باید خدمتتان عرض کنیم که بعد از جنگ در کشور کره گوشت قرمز کمیاب شد به همین خاطر آشپز ها با کمک غذا هایی که در انبار پایگاه های آمریکایی پیدا کردند این سوپ را درست کردند و امروز به یکی از محبوب ترین غذا های این کشور تبدیل شده است.

بهترین غذاهای کره ای

گوپچانگ

در این غذا معمولا از روده ی حیوانات مخصوصا گاو ها استفاده می شود؛ برای تهیه ی این غذا روده ی گاو را تکه تکه می کنند و سپس آن را گریل، سرخ و یا حتی به شکل سوپ در می آورند.  مردم کره معمولا از این غذا برای دورهمی ها و میهمانی های خانوادگی استفاده می کنند.

تتئوکبوکی

این غذا به حدی محبوب و لذیذ است که یک بخش جداگانه از سئول را به کیک های برنجی برش داده و بخار پز شده اختصاص داده اند. البته باید اضافه کنیم که این کیک ها در یک سس تند و شیرین پخته می شود . قسمت جالب ماجرا این جا است که سرآشپز ها هر چیزی که در دست داشته باشند را در آن می ریزند. معمولا در این غذا از خمیر لوبیای سفید استفاده می شود و هر چه سس لوبیای آن بیش تر و غلیظ تر باشد غذا نیز خوش مزه تر و لذیذ تر می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین فروشنده تجهیزات عطاری

سامگیتانگ

کره ای ها یک اصطلاح بسیار جالب دارند که می گوید از گرما برای مبارزه با گرما استفاده کن به همین خاطر در روز های گرم تابستان از غذا های گرم استفاده می کنند.  سامگیتانگ یکی از آن غذا هایی است که کره ای ها در روز های گرم تابستان می خورند.  این غذا یک سوپ گلوتن دار و غلیظ است که سرشار از فیله مرغ است که در کنار جینسنگ یک طعم عالی به خود می گیرد و قطعا از خوردن آن لذت می برید.

بیبیمباپ

اگر به دنبال یک غذای ساده و در عین حال خوش مزه هستید ما به شما توصیه می کنیم که حتما بیبیمباپ را امتحان کنید.  این غذا در یک کاسه ی مخصوص سرو می شود.  مواد تشکیل دهنده ی این غذا گوشت فیله، برنج، تخم مرغ،  سبزیجات،  کمی فلفل و روغن کنجد هستند .

گیمباپ

مطمئن باشید که بعدا از امتحان این غذا دیگر نمی توانید آن را فراموش کنید.  این غذا علاوه بر طعم عالی یک ظاهر بسیار شیک و مجلسی دارد که قطعا می تواند نظر شما را به خود جلب کند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *