بهترین غذا برای گربه پرشین

لازم به ذکر است که غذا های موجود در بازار به طور کلی برای عموم گربه ها مناسب هستند اما خب مسئله ی اصلی که در رابطه با پیدا کردن غذا ها وجود دارد کیفیت آن ها است. از آن جایی که روز به روز به تعداد افرادی که حیوان خانگی دارند افزوده می شود به طبع تعداد شرکت هایی که برای این حیوانات غذا تهیه می کنند نیز بالا تر می رود و این مسئله موجب سردرگم شدن افراد می شود.

برند های مختلفی مثل رویال کنین،  هپی کت،  فیدار پاتیرا   شسیر، فارمینا، سلین،  رفلکس جز بهترین  و محبوب ترین برند های موجود  در بازار هستند و می توانند غذای با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهند. ما امروز این جا هستیم تا بهترین غذا برای گربه پرشین را به شما معرفی کنیم؛ از آن جایی که تنوع بازار بالا است نام تعدادی از بهترین ها را در این مقاله متذکر می شویم‌ و سپس انتخاب را به عهده ی شما می گذاریم.

غذای خشک گربه مفید مدل adult

یکی از بهترین غذا برای گربه پرشین این غذا است زیرا این غذا دارای ویتامین های گوناگونی مثل ویتامین E و C   است. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این غذا سرشار از بیوتین ، نیاسین، کلسیم پانتوتنات، ریبوفلاوین، پیریدوکسین هیدروکلراید،  تیامین مونونیترات، ویتامین A استات، ویتامین B1, B12 ، منگنز، سولفات مس،  ید، کلسیم، مس، سلنیوم‌، اسید سیتریک، توکوفرول، کندریتین سولفات،  نمک ، مواد معدنی،  روی، آهن ، اسید فولیک،  ویتامین دی و غیره است.  وزن این غذای لذیذ و مقوی ۲ کیلو گرم است.

بیشتر بخوانید:   بهترین مسواک گربه

غذای خشک گربه رفلکس پلاس مدل urinary with chicken

اگر به دنبال یک غذای سالم و خوش طعم هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که غذای خشک گربه برند رفلکس را به شما پیشنهاد می کنیم .‌این غذا به خاطر طعم مرغی که دارد خیلی مورد استقبال گربه های پرشین قرار می گیرد. وزن این غذا ۱۵۰۰ گرم است  و می تواند برای مدتی گربه ی دوست داشتنی شما را سیر کند.

بهترین غذا برای گربه پرشین

غذای خشک گربه از برند هپی کت دورمئو

قطعا می دانید گریه های پرشین به خاطر موهای خود طرفدار های زیادی دارند و شما به عنوان صاحب گربه پرشین باید تمام تلاش خود را بکنید تا موهای گربه خود را سالم و زیبا نگه دارید. شایان به ذکر است غذای خشک هپی کت مدل دورمئو حاوی اسید های چربی مثل امگا ۳ و ۶ است و می تواند به خوبی نیاز گربه شما را برطرف کند.‌ کشور سازنده ی این محصول آلمان است و شما می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت آن را تهیه کنید.  وزن این غذا ۱۰ کیلو گرم است.

غذای خشک گربه برند مفید مدل supportive food

قبلا بار ها خدمتتان عرض کرده ایم که برند مفید یکی از بهترین و موفق ترین برند های ایرانی است که از لحاظ کیفیت با نمونه های خارجی برابری می کند و از آن جایی که تنوع بسیار زیادی در محصولات خود دارد بسیار مورد استقبال صاحبان گربه ها قرار می گیرد.  این غذا دارای تمام ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز گربه ی شما است و به خاطر وزن بالایی که دارد شما را مدتی از خرید غذا راحت می کند.وزن این غذا نیز ۱۰ کیلو گرم است.

بیشتر بخوانید:   بهترین مالت های گربه

غذای خشک گربه فیدار پاتیرا مدل adult

غذای خشک فیدار برای تمام گربه های بالغ مناسب است و دارای ویتامین های زیادی مثل A,B,D,E است . در کنار این ویتامین ها مواد معدنی هم چون سلنیوم، روی، ید، تورین و مس است .استفاده از این غذا می تواند منجر به عملکرد بهتر دستگاه گوارش،  سلامت پوست و بدن و هم چنین تقویت سیستم بدن می شود.

در کنار این ها باید اضافه کنیم که این غذا می تواند موجب رشد بدن گربه تان شود و از مفاصل او نیز محافظت می کند.  این غذای خشک خاصیت آنتی هربال دارد که از ایجاد گلوله مویی جلوگیری می کند . قطعا بار ها دیده اید که گربه تان برای این که بدن خود را تمیز کند دائم بدن خود را لیس می زند و همین کار موجب می شود این مو ها وارد دستگاه گوارش او شود و گلوله ای از مو در دستگاه گوارش او تشکیل شود و موجب یبوست می شود . این غذا این مشکل را از بین می برد.

بهترین غذا برای گربه پرشین

غذای خشک گربه برند مفید مدل adult

به جرات می توان گفت که این غذا نیز یکی از بهترین غذا برای گربه پرشین است زیرا دارای ویتامین A, B1, B6, B12, E, C, D3  است. از دیگر مواد معدنی این غذا می توانیم به نیاسین، ریبوفلاوین، بیوتیکی پیریدوکسین، کلسیم پانتوتنات، تیامین مونونیترات، اسید فولیک،  متیونین، نمک ، مواد معدنی،  پتاسیم سیترات،  سولفات مس، منگنز،  ید، مس، کلسیم و سلنیوم است.

نکته ای که این غذا را از دیگر غذا های موجود در بازار متمایز می کند این است که دارای عصاره ی چای سبز،  ال کارنیتین، گلوکوزامین هیدروکلراید ، اسید سیتریک ، توکوفرول و کندریتین سولفات است.شما می توانید این غذا را از بهترین پت شاپ های تهران تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای مرغ مینا

غذای خشک گربه برند مفید کد TEH_ PERSO 1

یکی دیگر از محبوب ترین و بهترین غذا ها برای گربه های پرشین غذای خشک مفید با کد TEH_ PERSO1  است. این غذا نیز حاوی مواد مغذی است که نه تنها گربه ی شما را سیر می کند بلکه ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز او را تامین می کند  . شما می توانید این غذای یک کیلویی  را در اکثر پت شاپ ها پیدا کنید و آن را برای گربه ی خود تهیه کنید.

غذای خشک گربه برند رفلکس پلاس مدل Iamb & RICE

برند رفلکس متعلق به کشور ترکیه است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. تولید کنندگان این غذا نیز تمام تلاش خود را کرده اند تا یک غذای با کیفیت و سالم برای گربه ی شما تولید کنند تا شما دیگر دغدغه ی آماده کردن یک غذای سالم را برای گربه ی خود نداشته باشید.  وزن این غذا ی فوق العاده ۱.۵  کیلو گرم است.‌ شما می توانید با خیال راحت یکی از این غذا ها را برای گربه ی خود تهیه کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *