بهترین غذا گربه اسکاتیش

موضوع مورد بحث امروز ما برند های مختلف بهترین غذا گربه اسکاتیش است لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

همان گونه که می دانید این روز ها افراد زیادی هستند  که حیوان خانگی دارند؛ گربه نیز یکی از پرطرفدار ترین حیوانات خانگی است. اگر شما نیز به داشتن گربه علاقه دارید  باید بدانید که آن ها در سنین متفاوت به چه چیزی نیاز دارند ، خوراک آن ها چگونه است و عکس العمل آن ها به این غذا و خوراک چه می تواند باشد. قبل از این که هر  شخص حیوان خانگی داشته باشد باید اطلاعات کافی در مورد آن کسب کند.یکی از مهم ترین مسائل درباره نگهداری حیوانات خانگی ، تغذیه آن ها است
اساساً غذای گربه باید دارای پروتئین ، ویتامین A C E B ( B1 B2 B3 B6 B7 B9 B12)آمینو اسید ها ، آهن ، منیزیم سدیم فسفر آب و زینک باشد. البته همه این ها  به صورت یک چرخه و زنجیره به هم مرتبط باید دریافت شوند زیرا هر کدام نقش مهمی در سلامت جسمی و روحی دارا هستند.

انواع غذای گربه

به طور کلی غذای گربه ها به چند نوع غذای خشک ، غذای تر ، غذای نیمه تر و غذای منجمد تقسیم می شود .

  • غذای خشک
    این غذا ها دارای ۱۰ درصد آب و مواد مختلف دیگری است. شایان به ذکر است که این  بسته های غذایی دارای تکه های گوشت قرمز ، غلات ، خوراکی های فیبر دار ، گوشت مرغ و ماهی و انواع ویتامین است که این تکه ها با طعم دهنده ها پوشانده شده است.
  • غذای تر
    غذا های تر در حالت عادی گران ترین نوع خوراکی گربه هستند که در آن گوشت و محصولات گوشتی مثل دل و جگر وجود دارد . این غذا ها به خاطر آب موجود در این کنسرو ها بخشی از آب مورد نیاز بدن گربه از این کنسرو ها جذب می شود .
بیشتر بخوانید:   بهترین خاک برای گربه

بهترین غذا گربه اسکاتیش

  • غذای نیمه خشک
    این نوع غذا نیز به غذای خشک شباهت دارد و ۳۵ درصد آن را آب تشکیل می دهد و ما بقی آن از غلات ، مواد نگهدارنده و سویا تشکیل شده است  و قطعا می تواند انتخاب خوبی برای گربه های اسکاتیش باشد.
  • غذای منجمد
    این دسته از غذای گربه ها چون مواد نگهدارنده ندارند سالم تر هستند و ضرر کمتری به نسبت بقیه دارند. پس اگر به دنبال یک غذای سالم هستید این غذا ها را در برنامه ی غذایی گربه ی دوست داشتنی خود بگذارید. به طور کلی گربه ها نه باید زیاد غذا بخورند و نه کم ؛ زیرا که چاقی در گربه ها بسیار شایع است و باید مراقب رژیم غذایی آن ها باشید. شکلات ، چای ، قهوه و تخم مرغ برای آن ها خوب نیست و به هیچ عنوان نباید این موارد را در نزدیکی او قرار دهید.

بهترین برند های غذا برای گربه های اسکاتیش

باید خدمتتان عرض کنیم که بدن گربه ها خیلی به لاکتوز حساس است بنابراین باید توجه کنید که شیر بدون لاکتوز به آن ها بدهید و یا این که سطح لاکتوز آن ها استاندارد باشد .البته باید به رژیم غذایی درست آن ها نیز توجه کنید  تا از بیماری های مرسوم گربه ها تا حدود زیادی می توان پیش گیری کنید. امروزه برند های زیادی در تولید خوراک گربه دست دارند از جمله برند های معتبر ایرانی که محصولات متنوعی هم دارا هستند.
از جمله این برند ها :

  • برند هپی کت مدل dormeo :این شرکت آلمانی است و محصولات آن غنی از پروتئین و ویتامین است و شما می توانید  از محصولات دائم به گربه ی دوست داشتنی خود بدهید.
  • برند جوسرا مدل  leger : محصولات این برند مثل غذای خشک آن در اکثر مواقع برای گربه های چاق و عقیم شده استفاده می شود .غذای کم کالری ولی با فیبر بالا که برای گربه های با تحرک کم خیلی کاربردی است و شما می توانید آن را از بهترین پت شاپ های تهران تهیه کنید .
  • غذای  bonacibo : این غذا برای گربه های چاق و عقیم شده مناسب است زیرا دارای کیفیت سوپرپرمیوم است و در طعم های مرغ و ماهی یافت می شود.  طعم بی نظیر مرغ و ماهی موجود  در این غذا می تواند نظر بد قلق ترین گربه را نیز به خود جلب کند و آن را عاشق غذا خوردن کند.
بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای ماهی دیسکس

بهترین غذا گربه اسکاتیش

  •  برند مفید مدل adult1400:یکی از بهترین  برند های معتبر غذای خشک ایرانی که غنی از تمام ویتامین های مورد نیاز گربه است برند مفید است. قطعا نام این برند را در اکثر پت شاپ ها خواهید دید زیرا این شرکت تنوع خیلی زیادی دارد و شما به راحتی می توانید برای گربه ی خود غذا تهیه کنید. علاوه بر این ها این غذا دارای منگنز ، پتاسیم سیترات ، کلسیم ، ید ، مس و… بسیاری از موارد مفید و سالم برای گربه است.
  • غذای گربه با برند نوتری : یکی دیگر از برند های معتبر ایرانی که مورد علاقه بسیاری از گربه ها واقع شده است و طرفدار های زیادی دارد. این غذا  غنی از پروتئین ، فیبر و ویتامین است.
  •  برند – celebone: این برند از دیگر برند های ایرانی است  و با توجه به فیبر زیاد برای کاهش وزن گربه استفاده می شود . جالب است بدانید که فیبر موجود در این محصول موجب می شود که گربه ی شما احساس سیری کند و از پر خوری اجتناب کند.
  • برند رفلکس : این برند متعلق به کشور ترکیه است  و از جمله برند های معتبری هست که در بازار یافت می شود.
  • برند رویال کنین : این برند از جمله بهترین های غذای خشک گربه است که در بازار خوراک گربه نام بزرگی دارد و بسیار پر طرفدار و با کیفیت است .اگر از هر کسی بپرسید که بهترین غذا گربه اسکاتیش چیست مطمئن باشید که یکی از محصولات این برند را به شما معرفی می کند.
  • برند Fidar patira : این برند برای سلامت پوست و مو ، افزایش رشد و سلامت دستگاه گوارش ، باعث افزایش سیستم ایمنی و حفظ سلامت دندان ها و… مفید است.
  • برندMofeed ; teh kitten : یکی دیگر از مدل های برند مفید که متعلق به ایران است و دارای ویتامین های مختلفی هم چون   A B C D E K ،  مونونیترات، منگنز ،سولفات مس ، ید ، مس ، سلنیم ، عصاره چای سبز ، ال کارنتین و غیره است.
بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای مرغ مینا

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *