بهترین مراکز خرید آذربایجان

امروز در این مقاله قرار است درباره بهترین مراکز خرید آذربایجان اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم لطفا تا پایان مارا  در کی برتره همراهی بفرمایید.

۲۸ مال

یکی از بهترین مراکز خرید آذربایجان ۲۸ مال است که اکثر گردشگران در سفر به آذربایجان به این مرکز خرید می روند. یکی از دلایل محبوبیت این مرکز خرید دسترسی راحت آن به ایستگاه مترو ۲۸ می است.  در واقع علت نام گذاری این مرکز خرید نزدیکی به همین مترو است . این مرکز خرید ۵ طبقه چیزی بیش تر از ۷۰ برند دارد و شما می توانید بهترین برند های بین المللی را در آن پیدا کنید.  از دیگر امکانات این مرکز خرید می توانیم به کافی شاپ های متنوع ، سینما و پارکینگ بزرگ آن اشاره کنیم.

مرکز خرید بلوار پارک

این مرکز خرید چند طبقه نیز یکی دیگر از بهترین مراکز خرید آذربایجان است که در کنار ساحل دریای خزر و دقیقا قلب شهر واقع شده است و به گونه ای یک جاهای دیدنی این شهر به حساب می آید. لازم به ذکر است که دو طبقه از این مجتمع ۶ طبقه را پارکینگ گرفته است . حدود ۱۰۰ فروشگاه در این مرکز خرید وجود دارد که به خوبی می توانند پاسخ گوی نیاز شما باشند.  اگر به سینما علاقه دارید باید خوشحال باشید که این مرکز ۶ سالن سینما دارد ‌.

مرکز خرید پورت

این مرکز خرید نیز یکی از بزرگ ترین و بهترین مراکز خرید آذربایجان مرکز خرید های باکو است که تقریبا جز مراکز نوساز این شهر است که وسعتی ۳۲ هزار متر مربع است.  این مرکز خرید دارای نمایندگی هایی برای برند های مختلف است پس چنان چه به دنبال برند هایی هم چون چول، رالف لورن، استلا مک کارتنی، امیلیو پوچی هستید حتما به این مرکز خرید بروید.  چنان چه قصد خرید ندارید نیز می توانید تنها به رستوران ها و کافی شاپ ها موجود در مرکز خرید بروید و نوشیدنی ها و غذا های لذیذ این رستوران ها لذت ببرید ‌.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید چابهار

بهترین مراکز خرید آذربایجان

مرکز خرید گنجلیک

فرقی نمی کند که سلیقه ی شما چگونه باشد و یا این که چه قدر برای خرید کردن کنار گذاشته اید قطعا می توانید بهترین اجناس را در این مرکز خرید که  یکی از بهترین مراکز خرید آذربایجان پیدا کنید. این مرکز خرید علاوه بر تنوع محصولی که دارد دارای یک معماری بی نظیر است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.  شما می توانید بعد از خرید نیز به سینما بروید و یا این که ساعتی را در کافه های این مرکز خرید بگذرانید و یک روز به یاد ماندنی داشته باشید .

مرکز خرید مترو پارک

این مرکز خرید محبوب دقیقا در مقابل ایستگاه مترو نریمانف است که یک نمای فوق العاده و کاملا مدرن دارد .  شایان به ذکر است که این مرکز خرید ۷ طبقه است که در آن می توانید محصولات مختلف را با برند هایی مثل سیلور، مانگو، کالین، پنتی و غیره را تهیه کنید. اگر فرزند خود را همراه خود برده اید می توانید آن را به شهربازی ببرید.  البته این مرکز خرید دارای کافه های متعدد و رستوران های بی نظیر است که شما می توانید به همراه خانواده به آن جا بروید و خوراکی ها و میان وعده های لذیذ برای خود سفارش دهید.

تازه بازار

شاید با شنیدن نام این مرکز خرید گمان کنید که این بازار یک بازار جدید است اما باید خدمتتان عرض کنیم که این بازار یک قدمت ۸۰ ساله دارد. این بازار پر از رنگ و بو است و شما می توانید انواع ترشیجات، ادویه جات، سبزی ها و غذا های دریایی دارد .شما در این بازار حتی می توانید خاویار سیاه را پیدا کنید . علاوه بر این ها می توانید صنایع دستی و ظروف سرامیکی و سفالی را پیدا کنید پس اگر مایل هستید برای دوستان خود سوغاتی بخرید حتما به این مرکز خرید بروید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید ژاپن

بازار صدرک

بازار صدرک نیز یکی از هیجان انگیز ترین بازارهای آذربایجان است که به خوبی می توانید تمام نیاز های مشتری ها با برطرف کند. شما در این مرکز خرید می توانید انواع کالا های داخلی و هم چنین وارداتی را با بهترین کیفیت تهیه کنید. باید خدمتتان عرض کنیم که می توانید هر چیزی مثل لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر ، لباس، عینک آفتابی و طبی را پیدا کنید و با کیسه های پر از این مرکز خرید خارج شوید و یک روز عالی را برای خود رقم بزنید.

بهترین مراکز خرید آذربایجان

مرکز خرید نرگس

مرکز خرید نرگس یکی از جذاب ترین و زیبا ترین مراکز در آذربایجان است . نکته ای که این مرکز خرید را از دیگر مراکز تجاری آذربایجان متمایز کرده است شباهت خیلی زیاد آن به فروشگاه های اروپایی است و در آن می توانید بهترین برند های معتبر دنیا را پیدا کنید و صاحب بهترین . چنان چه در بین خرید خود گرسنه شدید می توانید به رستوران های سراغ این مرکز خرید بروید و غذا های لذیذ این شهر را میل کنید و بیش تر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این شهر و کشور آشنا شوید.

مرکز خرید ای وی ام

این مرکز خرید نیز یکی از بهترین مراکز خرید آذربایجان است که در نخجوان است که یک جای مناسب برای خرید سوغاتی است؛ چنان چه قصد دارید برای عزیزان خود سوغاتی تهیه کنید حتما به این مرکز خرید سر بزنید. این مرکز خرید دو طبقه است و در این دو طبقه انواع اجناس ترک، روسی، آلمانی و آذربایجانی به فروش می رسد. نمای بیرونی این مرکز خرید نیز در محبوبیت آن میان گردشگران و افراد بومی نقش بسیار پر رنگی داشته است و سالانه مشتری های زیادی را به خود جذب می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید شیراز

مرکز خرید اف

مرکز خرید اف یکی از شکیل ترین مراکز در آذربایجان است پس اگر به دنبال یک مکان لوکس هستید ما این مرکز خرید را به شما پیشنهاد می کنیم اما خب باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت های این مرکز نیز خیلی ارزان نیستند . واحد های تجاری این مرکز خرید انواع پوشاک  عطر و ادکلن،  لوازم آرایشی و بهداشتی،  کیف و کفش و غیره به با بالا ترین کیفیت به مشتری های خود می فروشند و به خاطر داشتن کیفیت و برند های معروف دنیا خیلی در میان افراد بومی محبوب هستند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *