بهترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید پالادیوم

پالادیوم یکی از شکیل ترین و بهترین مراکز خرید تهران  است که در محله ی زعفرانیه است، این مرکز خرید انواع پوشاک،  کیف، کفش، زیور آلات و دیگر وسایل را با برند های متفاوت ایرانی و خارجی را دارد و شما می توانید به راحتی وسایل مد نظر خود را با برند ها و قیمت های متفاوت پیدا کنید.  اگر به دنبال برند هابی هم چون نایک،  آدیداس، پوما، منگو، تی تی، پاما، پونت، ریباک و غیره هستید مطمئن باشید که با خیال راحت می توانید برند دلخواه خود را پیدا کنید.

مرکز خرید ارگ تجریش

این مرکز خرید ۱۰ طبقه دارد و همان گونه که از نام آن  مشخص است در میدان تجریش قرار دارد‌‌. باید خدمتتان عرض کنیم که ۵ طبقه از این مرکز خرید تجاری است و دیگر طبقات به پارکینگ تعلق دارند‌ همان گونه که می دانید حضور پارکینگ در هر پاساژ و مرکز خریدی ضروری است زیرا پارکینگ دغدغه ی پارک را از مشتری می گیرد . علاوه بر این می توانیم به دیگر امکانات این مرکز خرید یعنی فودکورت، کافی شاپ،  آمفی تئاتر،  بام سبز، کارواش،  پردیس سینمایی، شهر بازی و غیره اشاره کنیم.

مرکز تجاری کوروش

معمولا این مرکز خرید را با نام کوروش مال نیز می شناسند. ‌همان گونه که از یک مرکز خرید در غرب کشور انتظار می رود این مرکز خرید نیز یکی از لوکس ترین و مدرن ترین مراکز خرید تهران به حساب می آید.  شما می توانید در فروشگاه های این مرکز خرید محصولات مختلفی مثل پوشاک،  اسباب بازی،  سیسمونی، لوازم آرایشی و بهداشتی،  لوازم جانبی موبایل،  آجیل و خشکبار و غیره را تهیه کنید.  شما به راحتی می توانید انواع برند های ایرانی و برند های خارجی مثل نوین چرم، پوما، اسکچرز، اورسی، آدیداس و غیره را در این مرکز خرید پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید شیراز

بهترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید گالریا

مرکز خرید گالریا نیز از بهترین مراکز خرید تهران است که در ولنجک قرار دارد.  این مرکز خرید لاکچری در سال ۹۵ ساخته شده است که به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود.  در این مرکز خرید می توانید از لوازم خواب و تزیینی تا طلا و جواهر را تهیه کنید. اگر به کالا های لاکچری با برند های معروف و گران قیمت علاقه دارید حتما به مرکز خرید گالریا سر بزنید و از گشت و گذار در این پاساژ فوق العاده لذت ببرید.

مرکز خرید سام سنتر

این مرکز خرید ۹ طبقه به گونه ای طراحی شده است که در شب شما یک مجموعه ی بی نظیری هم چون جعبه مشاهده می کنید.  داخل این مرکز خرید نیز با آب نماهای دیواری یک شکل فوق العاده به خود گرفته است و این امر در کنار لابی بزرگ لابی شده است .  در این مرکز خرید اجناس با کیفیت و خاص و صد  البته با قیمت های بالا می بینید و با خیال راحت از اصل و با کیفیت بودن می توانید انواع عطر ، ادکلن، عینک  پوشاک زنانه و مردانه و غیره را تهیه کنید.

مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس از سال ۸۳ فعالیت خود را شروع کرد و ادویه به یکی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید در منطقه ی یک تهران تبدیل شده است.  این پاساژ ۴ طبقه حدود ۱۷۰ مغازه دارد و شما می توانید در آن طیف وسیعی از لوازم و وسایلی مثل شال و روسری،  فروشگاه اسباب فروشی، عطر و ادکلن،  اکسسوری،  کیف و کفش و غیره را دارد. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این مرکز خرید دارای یکی از بهترین رستوران های تهران است و شما می توانید در کنار خرید خود یک غذای لذیذ و یا نوشیدنی عالی سفارش دهید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید چالوس

مرکز خرید بام لند

در واقع می توان گفت این مرکز یک مرکز تفریحی تجاری است که از دوازده ویلای دو طبقه تشکیل شده است و به یکی از لوکس ترین و بهترین مراکز خرید تهران تبدیل شده است.  اگر به دنبال یک مرکز خرید فوق العاده هستید حتما به بام لند بروید تا در کنار خرید تفریحات دیگری مثل پیست پاتیناژ، فوتبال دستی،  پرش آزاد،  شهر بازی سر پوشیده و غیره استفاده کنید و یک روز به یاد ماندنی برای خود و عزیزان خود بسازید و از بودن کنار یک دیگر لذت ببرید.

بهترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید روشا

این مرکز اولین مرکز خرید بدون حد و مرز در ایران است. شما در این مرکز خرید هیچ گونه واحد تجاری مجزایی نمی بینید.  این مرکز خرید ۷ دپارتمان جدا دارد که هر کدام برای کالا ها و محصولات مختلف است و شما بدون خروج از جایی می توانید وارد محدوده ی بعدی شوید. لازم به ذکر است که یک طبقه از این مرکز خرید ۵ طبقه به  کافه و رستوران تعلق دارد و چندین طبقه نیز پارکینگ است. البته یک سوپر مارکت بزرگ و عالی نیز در این مرکز خرید وجود دارد که می توانید ما یحتاج روزانه ی خود را تامین کنید.

مرکز خرید اسکای سنتر لواسان

به جرات می توان گفت که این مرکز خرید یکی از لاکچری ترین و بهترین مراکز خرید تهران است  که در منطقه ی لواسان قرار دارد.  و هچنین یکی از بهترین جاهای دیدنی لواسان تهران نیز هست. دکور مجلل و سقف های بلند و زیبا، ستون های فوق العاده موجب شده اند . زمانی که شما در طبقه ی اول این مرکز خرید قوم می زنید می توانید منظره ی سد لتیان را تماشا کنید و در کنار خرید خود از این منظره ی زیبا لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید آذربایجان

مرکز خرید میلاد نور

این مرکز خرید از سال ۷۸ شروع به فعالیت کرده و یکی از بهترین مراکز خرید تهران است و هر روز نیز محبوب تر از قبل می شود . البته باید به این نکته اشاره کنیم که علت این محبوبیت فروش برند های معروفی مثل آدیداس،  ورساچه،  دیزل، نایک و غیره است. اگر ساکن غرب تهران هستید حتما به این مرکز خرید بروید و تمام لوازم مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت تهیه کنید . این مرکز خرید نیز انواع پوشاک مردانه و زنانه، سیسمونی، لباس کودک و نوجوان،  لوازم آرایشی،  کیف و کفش،  طلا و جواهر،  بدلیجات و هر آن چه که فکرش را بکنید در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *