بهترین مراکز خرید در شمال

مرکز خرید آرامش رامسر

ما امروز این جا هستیم تا شما را با بهترین مراکز خرید در شمال آشنا کنیم ؛ چنان چه مایل هستید با بهترین ها آشنا شوید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.  اولین مرکز خریدی که قرار است به شما معرفی کنیم مرکز خرید آرامش رامسر است. این پاساژ تقریبا نوساز انواع پوشاک،  اسباب بازی،  اکسسوری ،طلا و جواهر ، کیف و کفش و غیره را دارد.  شما در هایپر مارکت  این مرکز خرید می توانید مواد غذایی مورد نیاز خود را تهیه کنید و سالن سینما و یا شهر بازی آن بروید.

مرکز خرید ایران کتان

ایران کتان نیز یکی از پرطرفدار ترین مرکز خرید های مازندران  و یکی از بهترین مراکز خرید در شمال است که در شهر های مختلف نیز شعبه دارد ؛ شما در شهر هایی هم چون بابلسر، رامسر،  بخرید و نمک آبرود شعبه های دیگر این مرکز خرید را پیدا کنید‌ . اگر قیمت محصولات برایتان مهم نیست قطعا می توانید وسایل با کیفیت و فوق العاده ای در این مرکز خرید پیدا کنید .‌یکی دیگر از مزیت های این مرکز خرید این است که تنوع محصول برای خانم ها،  آقایان و بچه ها زیاد است و مطمئنا شما دست خالی از این مرکز خرید باز نمی گردید.

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

بدون شک معروف ترین و بهترین مراکز خرید در شمال برج الماس خاورمیانه است . این برج  یک شکل فوق العاده دارد و این شکل خاص در شلوغی این مرکز خرید بی تاثیر نیست. این دو برج ۲۵ طبقه دارد که شامل ساختمانی مسکونی،  سالن ورزشی و غیره تشکیل شده است.  اگر یک مرکز خرید لوکس و مجلل می خواهید حتما به این مرکز خرید بروید و از انواع پوشاک،  لوازم آرایشی و بهداشتی،  کیف و کفش و هر وسیله ی دیگری که در این مرکز خرید است دیدن کنید و در صورت تمایل خرید کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید تبریز

بهترین مراکز خرید در شمال

مرکز خرید پانورما کلارآباد

مجتمع پانورما نیز یکی از مراکز لوکس و گران قیمت مازندران به حساب می آید. شایان به ذکر است که این مرکز ۶ طبقه است و دو طبقه از آن برای پارکینگ است و دیگر طبقات باقی مانده نیز برای هایپر مارکت، فروشگاه و فودکورت است. چنان چه به دنبال برند هایی مثل پیکوادرو،  تی تی، سواروسکی، زارا، برگشت و سله بن هستید حتما به این مرکز خرید بروید و بعد از خرید نیز به طبقه سوم بروید و با منظره ی دریا از نوشیدنی و یا غذایی که در رستوران سفارش داده اید لذت ببرید.

مروز خرید آریازی نوشهر

اگر به نوشهر سفر کردید حتما به این مرکز خرید نوساز و شیک بروید.  این مرکز خرید نیز انواع لباس مردانه و زنانه،  وسایل دکور منزل، اکسسوری ، اسباب بازی،  کیف و کفش و عطر دارد و قطعا وسایل خوب و با کیفیتی می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.  برای رفتن به این مرکز خرید باید به آدرس بلوار نوشهر،  خیابان کریمی بروید.

مجتمع تجاری الماس چالوس

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در شمال مجتمع تجاری تفریحی الماس چالوس است؛ این مرکز خرید ۳ طبقه است و نزدیک به ۱۵۰ فروشگاه دارد و شما می توانید در آن هر چیزی که می خواهید را با بالا ترین کیفیت پیدا کنید. ‌علاوه بر این ها می توانید از پارکینگ این پاساژ استفاده کنید و دائم به دنبال جای پارک نباشید‌. این مرکز خرید امکانات دیگری هم چون رستوران ، فودکورت ، کافی شاپ و شهربازی دارد  و این امکانات در کنار یک دیگر یک مجموعه ی عالی و کامل درست می کند. برای رفتن به این مرکز خرید باید به آدرس بلوار امام رضا چالوس بروید و بازدید این مرکز خرید لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید بارسلونا

مرکز خرید لنگر

این مرکز خرید در نوشهر است و یک مرکز خرید پر طرفدار و شلوغ است.  جالب است بدانید که این مرکز خرید یک تفاوتی با دیگر مراکز خرید دارد و آن این است پله های آن در فضای باز است و افراد در این فصل به طبقات دیگر دسترسی پیدا می کنند . ویژگی مثبتی که این مرکز خرید دارد این است که شما می توانید محصولاتی با رنج قیمت متفاوت را پیدا کنید و با توجه به بودجه ای که دارید کالای مد نظر خود را انتخاب کنید و با خرید کردن در این مرکز خرید لوکس یک سفر دلچسب تر داشته باشید.

راستی اگر تمایل دارید تا بازار های دیگر شمال ایران را بشناسید این مقاله درباره بهترین مراکز خرید آستارا را از دست ندهید.

بهترین مراکز خرید در شمال

مرکز خرید پرشیا بابلسر

مرکز خرید پرشیا بابلسر نزدیک به ساحل است و شما می توانید بعد از گشت و گذار در این مرکز خرید یک برنامه ی عالی برای ادامه ی روز خود بچینید و یک روز عالی و دلچسب داشته باشید.  این مرکز خرید علاوه بر واحد های تجاری که دارد یک پارک کوچک نیز دارد پس اگر کودک شما از گشتن در مرکز خرید خسته شده است می توانید کودک خود را به آن پارک ببرید تا آن ها نیز از این پاساژ گردی لذت ببرند.  البته کافی شاپ و پارکینگ نیز از دیگر امکانات این مرکز خرید هستند.

مرکز خرید الهیه ساری

اگر قرار است سر راهتان به ساری سفر کردید حتما حتما به این مرکز خرید بروید؛ به جرات می توان گفت که یکی از بهترین مراکز خرید در شمال همین مرکز خرید الهیه است . لازم است بدانید سه طبقه از این مجتمع ۶ طبقه پارکینگ است و دیگر طبقات نیز تجاری هستند.  فروشگاه های گوناگونی در این مرکز خرید وجود دارند که به فروش لباس مردانه و زنانه،  لوازم خانه مثل آشپز خانه،  کیف و کفش و غیره مشغول هستند و قیمت های کاملا مناسبی دارند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید آستارا

مرکز خرید سیمرغ محمود آباد

باید خدمتتان عرض کنیم که طراحان  این مرکز خرید برای ساخت این پاساژ از مرکز حیدر علی اف باکو الهام گرفته اند و یک مرکز تجاری فوق العاده ساخته اند‌ ‌.این مرکز خرید ۲ طبقه است و شامل هایپر مارکت،  فست فود بین المللی،  رستوران،  کافی شاپ،  نمایشگاهی برای سوغاتی، لوازم آرایشی و بهداشتی،  پوشاک،  شهر کتاب، موبایل فروشی و غیره می شود .‌شما می توانید بعد از خرید به طبقه همکف بروید و کنار آب نمای زیبای آن بروید و ساعات فوق العاده ای را بگذرانید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *