بهترین مراکز خرید دهلی

اگر به دنبال بهترین مراکز خرید دهلی می گردید با ما د راین مقاله  از کی برتره همراه باشید تا اطلاعات خوبی در این باره در اختیارتان قرار دهیم.

مرکز خرید select city walk mall

لازم به ذکر است که در ده سال اخیر تعدادی مرکز خرید بزرگ به مرکز های شهر دهلی اضافه شده است که سالانه پذیرای گردشگران زیادی هستند و مرکز خرید select city walk mall  نیز یکی از مراکز بزرگ و مهم است . باید خدمتتان عرض کنیم که این مرکز تنها جایی برای خرید کردن نیست بلکه یک محل برای جشن گرفتن در فستیوال های مختلف است.  اگر به دنبال بهترین مراکز خرید دهلی می گردید حتما به این پاساژ دوست داشتنی بروید و بعد از خرید نیز به کافه ها و یا رستوران های داخل پاساژ بروید.

مرکز خرید DLF Emporio mall

این مرکز خرید یکی از گران قیمت ترین و بهترین مراکز خرید دهلی به حساب می آید که در آن نزدیک به ۱۵۰ برند عالی که ۵۰ برند بین المللی مثل Versace,  Veneta Ferragamo,  DKNY,  Cartier, Kenneth Cole  و غیره دارد. چنان چه مایل هستید با مدل و سبک لباس هندی ها بیش تر آشنا شوید حتما باید به این مرکز مراجعه کنید.  این مرکز علاوه بر واحد های تجاری که دارد کافه ها و رستوران هایی دارد که شما می توانید از دم نوش های شرقی سفارش دهید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

مرکز خرید   DLF Promenade Mall

شایان به ذکر است که برند DLF  یکی از بهترین برند ها و فروشگاه های هندوستان است . اگر قصد خرید در یک محیط لوکس را دارید حتما به این مراکز سر بزنید . این مرکز خرید در یک منطقه ی خوش آب و هوا و شیک به نام Vasant Kunj  قرار دارد که دیدن آن قطعا خالی از لطف نیست.  جالب است بدانید که سلبریتی های هندی اکثرا از این مرکز خرید،  خرید می کنند و شما به راحتی می توانید برند های محبوب دنیا را در این پاساژ لوکس پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید کرج

بهترین مراکز خرید دهلی

مرکز خرید Ansal plaza mall

مرکز خرید Ansal plaza mall  نیز یکی از بهترین مراکز خرید دهلی است که در سال ۱۹۹۹ افتتاح شد و امروزه به پاتوق دانشجو های هندی تبدیل شده است زیرا چندین کالج در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارند. علاوه بر این ها یک آمفی تئاتر در این مرکز وجود دارد که یکی معروف ترین سالن ها در دهلی است. البته رستوران های زیادی مثل Sky, High Orza Triple8 , Tasksim نیز در این مرکز خرید قرار دارند  پس اگر مایل هستید غذا های هندی را تست کنید حتما به این رستوران ها بروید.

مرکز خرید DLF Place Mall

لازم است بدانید که این مرکز خرید Dlf  با دو مجموعه ی قبلی متفاوت است و بیش تر برای جشنواره های موسیقی، رویداد های فرهنگی و هنری ، نمایش حیوانات خانگی استفاده می شود البته خیلی از فستیوال های ملی این کشور نیز در این محل برگزار می شود و شما می توانید بعد از خرید به سالن eat food  بروید که فروشگاه های مختلفی مثل Stoned, Emoi, King sugar, Roll’s King,  Dominos  را دارد و شما می توانید لذیذ ترین غذا ها را در این سالن میل کنید.

مرکز خرید Ambience Mall

مرکز خرید آمبینس مال در جنوب شهر دهلی قرار دارد   و نسبت به مراکز ذکر شده کوچک تر و برند های معمولی تری در آن حضور دارند و شما می توانید با مراجعه کنید یا قیمت مناسب تری صاحب کیسه های پر شوید. آمبینس مال شامل فروشگاه هایی مثل Biba, Bata, Big Bazar, Reliance , Life style, Digital  است .شما بعد از خرید نیز می توانید به همراه کودک خود به شهر سرگرمی این مرکز خرید بروید و یا این که کودک خود را آن جا بگذارید و خودتان به ادامه ی خرید خود بپردازید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید آستارا

مرکز خرید Pacific mall

از آن جایی که این مرکز خرید دسترسی خیلی اسانی به وسایل نقلیه دارد به یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین مراکز خرید دهلی تبدیل شده است.  شما در این مرکز خرید قطعا برند هایی هم چون promod, Calvin Klein,  UCB, Mango, ONLY, Vero Moda  و jack & Jones  را پیدا کنید.  البته که در این مرکز نیز یک فضای مناسب برای بچه ها طراحی شده است و رستوران های زیادی نیز برای طرفداران غذا و هم چنین PVR  نیز برای کسانی که به دیدن فیلم علاقه دارند در این مرکز وجود دارد و یک مجموعه ی کامل ساخته است.

بهترین مراکز خرید دهلی

مرکز خرید Metro walk mall

مرکز مترو واک یک مساحت ۲۲۰۰۰۰۰ متر مربعی دارد که فروشگاه های خیلی زیادی را در خود جای داده است. این مرکز خرید نه تنها واحد های تجاری با برند های گوناگون دارد بلکه یک شهربازی مهیج و فوق العاده دارد که نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگ سالان نیز می تواند سرگرم کننده باشد. باید به این نکته اشاره کنیم که مرکز خرید مترو واک به یک دریاچه مصنوعی در دهلی مشرف است که شما در کنار خرید می توانید از منظره ی فوق العاده ی دریاچه و پارک دل انگیز آن لذت ببرید.

مرکز خرید TDI  Mall

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید دهلی که خیلی هم وسوسه کننده است مرکز خرید TDI Mall  است. این مرکز خرید در شمال غرب این شهر است ک با سه طبقه تجاری و دو طبقه پارکینگ می تواند به خوبی پذیرای گردشگران باشد . آخر هفته ها این مرکز خرید خیلی شلوغ می شود پس اگر مایل هستید تمام واحد های تجاری را نگاه کنید و با خیال راحت خرید کنید بهتر است آخر هفته به این مرکز خرید نروید . در زمان بازدید از این مرکز خرید می توانید به سالن سینما و فودکورت آن نیز بروید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید مشهد

مرکز خرید Dili Haat

اگر به دنبال مهره  و النگو های رنگی ، ظرف و ظروف هندی،  صنایع دستی و یا انواع چوب هستید حتما به دیلی هات بروید.  این مرکز خرید جز مراکز ارزان قیمت هند ویکی از بهترین مراکز خرید دهلیبه حساب می آید و شما می توانید  بدون نگرانی از قیمت ها خرید کنید. حتی اگر قصد خرید ندارید حتما به این مرکز خرید دوست داشتنی بروید تا بیش تر با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان هند آشنا  شوید و از بودن کنار آن ها لذت ببرید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *