بهترین مراکز خرید مسکو

اگر به دنبال بهترین مراکز خرید مسکو می گردید با ما د راین مقاله  از کی برتره همراه باشید تا اطلاعات خوبی در این باره در اختیارتان قرار دهیم.

مرکز خرید گام

مرکز خرید گام یکی از بهترین مراکز خرید مسکو است که یک بخش عظیمی از  بخش شرقی میدان سرخ را گرفته است و همانند یک کاخ سلطنتی ساخته شده است و قطعا بازدید از آن می تواند یک حس و حال عالی به شما بدهد.

شما در این مرکز خرید می توانید معروف ترین برند های دنیا را مشاهده و در صورت تمایل از آن ها خرید کنید. شما در کنار خرید نیز می توانید می توانید یک سری به کافی شاپ و رستوران داخل مرکز بزنید و از روز خود لذت ببرید.

مرکز خرید petrovsky

این پاساژ یکی از قدیمی ترین و  بهترین مراکز خرید مسکو است است زیرا در سال ۱۹۰۶ ساخته شده است و در حال حاضر یکی از لوکس ترین و گران ترین مراکز خرید این شهر زیبا است. قدم زدن در این مرکز می تواند برای چند ساعت احساس کنید که یکی از شاهزاده های سلطنتی هستید . لازم است بدانید که این مرکز خرید تنها چند قدم با میدان سرخ فاصله دارد شما می توانید بعد از بازدید پاساژ گام به این مرکز خرید بروید و با کیسه های پر از بهترین برند های دنیا به خانه ی خود باز گردید .

مرکز خرید TSUM

اگر به خیابان Petrovka  رفتید حتما به این مرکز خرید که در مجاورت میدان سرخ و یکی از بهترین مراکز خرید مسکو است نیز سری بزنید.  شما در این مرکز خرید انواع پوشاک،  عطر و ادکلن،  کیف و کفش،  لوازم آرایشی و بهداشتی،  لوازم خانگی لوازم جانبی را با بالا ترین کیفیت پیدا کنید.  ویژگی مثبتی که این مراکز خرید ذکر شده دارند این است که شما در کنار گشت و گذار در این مراکز می توانید با معماری زیبا و بی نظیر این کشور نیز آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید آذربایجان

بهترین مراکز خرید مسکو

مرکز خرید آفی مال

شایان به ذکر است که این مرکز خرید مقداری دور تر از مرکز شهر مسکو است و برای رسیدن به آن باید مسافت طولانی تری طی کنید اما خب قطعا پس از دیدن قیمت های مناسب و ارزان با خودتان می گویید که ارزش این همه راه را داشت.

این مرکز خرید نیز یک مرکز بزرگ است که شما می توانید با خیال راحت بین ۱۶۰ فروشگاه آن بچرخید و از بین پوشاک،  زیور آلات، لوازم آرایشی ، کیف و کفش،  عطر و ادکلن را با برند های مختلف تماشا کنید و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.  البته باید اضافه کنیم که اصلا لازم نیست برای گشتن به این مرکز عجله کنید زیرا این مرکز خرید از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

مرکز خرید okhotny Ryad

مرکز خرید okhotny Ryad  یکی از بهترین مراکز خرید مسکو است؛  این مرکز خرید به حدی بزرگ است که تنها یک فرد اهل مسکو می تواند راه را پیدا کند. فرقی نمی کند که شما طرفدار چه برندی هستید و یا این که چقدر بودجه دارید قطعا می توانید در این مرکز خرید برند های مختلفی با قیمت های گوناگونی پیدا کنید و بعد از خرید نیز می توانید در صورت تمایل به رستوران و کافه های داخل پاساژ بروید و یک میان وعده و یا نوشیدنی بی نظیر میل کنید.

مرکز خرید آخوتنی ریاد

این مرکز خرید نیز در مجاورت میدان سرخ است که قیمت های خیلی مناسبی دارد . شما قطعا می توانید بین ۱۶۰ فروشگاه این مرکز خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه،  بچگانه، زیور آلات، کیف و کفش،  لوازم آرایشی و بهداشتی را با برند های گوناگونی پیدا کنید.  البته در این میان نیز می توانید از کاخ کرملین نیز دیدن کنید.  این مرکز خرید نیز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای افراد بومی و گردشگران است.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید تسوم

مرکز خرید تسوم نیز یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مسکو است که در یک منطقه ی تاریخی است و جالب است بدانید که در سال ۱۹۰۸ ساخته شده است. طراحان مرکز خرید تسوم برای ساخت آن از سبک معماری گوتیک استفاده کرده اند و قطعا این دلایل در کنار حضور برند های معروف و معتبر دنیا می تواند گردشگر های زیادی را به این مرکز خرید بیاورد.

باید به این نکته اشاره کنیم که این مرکز خرید در تمام روز های هفته غیر از یک شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است اما در روز یک شنبه یک ساعت دیر تر باز می شود.

بهترین مراکز خرید مسکو

مرکز خرید چوتنویی

این مرکز خرید ۷ طبقه است و یک ساختمان هیجان انگیز و معرکه است . شما با مراجعه به این مرکز خرید قطعا یک روز فوق العاده خواهید داشت.  فرقی نمی کند که شما طرفدار کالای گران قیمت هستید و یا این که به دنبال کالا های ارزان قیمت می گردید مطمئن باشید که با توجه به تنوع محصولات در این مرکز خرید می توانید کالای دلخواه خود را پیدا کنید. علاوه بر این ها در کنار خرید خود می توانید از مراکز تفریحی این پاساژ استفاده کنید و لذت ببرید.

مرکز خرید آشان

چنان چه به دنبال مرکز خریدی هستید که در کنار پوشاک،  لوازم آرایشی و بهداشتی،  اکسسوری ، کیف و کفش مواد غذایی و یا لوازم باغبانی یا لوازم منزل داشته باشد بهتر است به این مرکز خرید بروید.

مرکز خرید آشان یک هایپر مارکت بزرگ دارد که می تواند به خوبی مایحتاج شما را تامین کند. البته ویژگی مثبت دیگری که این مرکز خرید دارد این است که قیمت های کاملا مقرون به صرفه ای دارد و شما می توانید با خیال راحت خرید کنید و از محیط گرم و دوست داشتنی آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید چابهار

مرکز خرید دتسکی میر

جالب است بدانید که این مرکز خرید بیش تر برای کودکان طراحی شده است و می تواند چندین ساعت آن ها سرگرم کند. اگر برای کودک خود به دنبال اسباب بازی  لباس،  کتاب و یا هر چیز دیگری هستید مستقیما به این مرکز خرید مراجعه کنید.  اگر قرار است برای کودکان فامیل نیز سوغاتی بخرید حتما به این مرکز خرید بروید و از گشت و گذار در آن لذت ببرید و خاطره ی خوشی را برای کودکان خود و یا کودکان فامیل به جای بگذارید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *