بهترین مراکز خرید کیش

مرکز خرید مرجان دامون

اولین و یکی از بهترین مراکز خرید کیش مرکز خرید دامون کیش است؛ قطعا موردی مثل فودکورت تراس دار می تواند مورد خوبی برای گذراندن چندین ساعت فوق العاده در این مرکز خرید باشد‌‌ . این مرکز ۱۰ غرفه ی خدماتی و بیش از ۱۰۰ غرفه ی تجاری دارد که شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین لباس ها، لوازم آرایشی،  عطر ، ادکلن، کیف و کفش و غیره را از این مرکز خرید تهیه کنید. شما بعد از خرید نیز می توانید به طبقه ی دوم این مرکز خرید بروید زیرا این طبقه یک پیست اسکی دارد و علاوه بر این کودکانتان نیز می توانید از وسایل بازی موجود در آن لذت ببرند.

مرکز خرید مرجان

قبل از هر چیزی باید خدمتتان عرض کنیم که مرکز خرید مرجان تنها یک مرکز تجاری نیست بلکه یک مجتمع تجاری و سیاحتی  و یکی از بهترین مکان های تفریحی کیش است که در ساحل شرقی جزیره و روبروی بوستان مرجان است.  این مجتمع طولی شکل است و ۲۶۰ مغازه دارد که هر کدام از آن ها بهترین و لوکس ترین لوازم را دارند. باید این نکته را نیز اضافه کنیم که این مرکز خرید جز قدیمی ترین مراکز کیش است که علاوه بر واحد های تجاری تعدادی رستوران ، کافی شاپ و یک فودکورت نیز دارد .

مرکز خرید سارینا

این مرکز خرید از دو بخش اداری و تجاری تشکیل شده است و به یکی از مهم ترین  مراکز تجاری و اداری کیش تبدیل شده است. معماری این مرکز ۱۰ طبقه واقعا خیره کننده است و شما می توانید مغازه های متنوعی در آن تماشا کنید‌‌. اگر به لباس، لوازم تحریر،  بدلیجات ، عینک طبی و آفتابی،  لوازم گوشی و کامپیوتر ، لوازم منزل و یا هر چیز دیگری نیاز دارید می توانید بهترین آن را در این مرکز خرید پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید مسکو

بهترین مراکز خرید کیش

بازار مروارید

این بازار یکی از بهترین مراکز خرید کیش است و از تعداد زیادی فروشگاه و مغازه تشکیل شده است و جالب است بدانید که معماری این بازار از تخت جمشید گرفته شده است و هر بخش از این بازار با نام های ایرانی هم چون پرسپولیس،  آپادانا، پارس ، تیسفون و پاسارگاد است. اگر مایل هستید تمام بخش های این بازار را سر بزنید دست کم باید ۳ ساعت زمان بگذارید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که تعدادی رستوران و کافی شاپ نیز در این بازار است که می توانید آن جا یک میان وعده و یا غذای لذیذ میل کنید .

مرکز خرید پانیذ کیش

اگر به دنبال یک مرکز خرید عالی در این جزیره هستید که قیمت های مناسبی داشته‌ باشد ما مرکز خرید پانیذ را به شما معرفی می کنیم که یکی از بهترین مراکز خرید کیش است.  یک ویژگی مثبتی که این مرکز خرید دارد این است که در نزدیکی مراکزی هم چون پردیس و رویال مال است و شما بعد از طی کردن مسافتی ۲۰۰ متری می توانید از این مرکز خرید به آن مرکز خرید بروید. برای رفتن به این مراکز آنها باید به خیابان بین رودکی و فردوسی بروید و از گذراندن وقت خود در این مرکز خرید ها لذت ببرید.

مرکز خرید پردیس

یکی از بهترین مراکز خرید کیش به این دو مرکز خرید پردیس که در کنار یک دیگر ساخته شده اند تعلق می گیرد و هر کدام از آن ها یک معماری و طراحی فوق العاده دارد که سر جمع ۵۰۰ واحد تجاری دارند. تقریبا می توان گفت که شما می توانید بهترین برند های  داخلی و خارجی را در این دو مرکز خرید پیدا کنید . نکته ی دیگری که درباره ی این مرکز خرید وجود دارد این است که نماد برج ایفل در قسمت جلویی برج ۱ وجود دارد و پردیس ۲ نیز با درختان نخل تزیین شده اند و یک جلوه ی بی نظیر به ساختمان بخشیده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید امام زاده حسن تهران

بازار زیتون

اگر طرفدار عطر و ادکلن های محشر و منحصر به فرد هستید حتما باید به این بازار بروید زیرا این مرکز خرید در واقع جایی برای خرید و فروش عطر و ادکلن است اما خب نمی توان گفت که تمام ۱۰۰ غرفه ی این مرکز خرید به فروش عطر و ادکلن مشغول هستند و شما می توانید انواع خوراکی،  لوازم خانگی،  کیف و کفش و یا هر چیز دیگری را از این مرکز خرید تهیه کنید و دست پر به هتل و یا هتل آپارتمان خود برگردید . آدرس این بازار میدان امیر کبیر،  بلوار ساحل است و اگر در هتل کیش باشید فاصله ی زیادی از این بازار ندارید.

بهترین مراکز خرید کیش

بازار مریم کیش

بازار مریم از آن دسته مراکز خریدی است که می توانید لوازم مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تری تهیه کنید؛ تقریبا می توان گفت تمام غرفه های این بازار انواع لباس بچگانه ، زنانه، مردانه،  چمدان،  کیف و کفش و غیره را دارند.  شما می توانید در روزهایی که هوا خنک است به این بازار بروید و از خرید خود لذت ببرید. برای رفتن به بازار تنها کافی است که به میدان ساناز بروید و ساعات خوشی را در این مرکز خرید بگذرانید.

بازار پارس خلیج

اغلب بازار های کیش در  شرق این جزیره هستند اما خب تعدادی از آن ها نیز در شمال جزیره هستند. مرکز خرید پارس خلیج یکی از آن مراکز واقع در شمال جزیره است و یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که ۱۲۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و چیزی حدود ۱۵۰ واحد تجاری در آن فعالیت می کنند و شما می توانید وسایل معمولی و روتین زندگی را از این بازار تهیه کنید و از تایم ماندنتان در این جزیره لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید بندرعباس

بازار ونوس

از آن جایی که این جزیره سالانه تعداد زیادی توریست می پذیرد این طبیعی است که تعداد زیادی مرکز تجاری و تفریحی داشته باشد تا بتواند نیاز گردشگران را رفع کند. قطعا مراکز خرید این جزیره به همین چند مورد ذکر شده ختم نمی شود اما متاسفانه به خاطر کمبود وقت نمی توانیم تمامی آن ها را نام ببریم. بازار ونوس یکی دیگر یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که دو طبقه است و تنها طبقه ی همکف آن تجاری است و طبقه ی بالای آن بیش تر اداری است. شما می توانید انواع وسایل را با قیمت های متنوع تهیه کنید و چمدان سوغاتی خود را پر کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *