مسواک سگ

همان گونه که می دانید استفاده نکردن از مسواک و بی اهمیت جلوه دادن سلامت دهان و دندان موجب بروز مشکلات زیادی هم چون بوی نامطبوع دهان، زرد شدن دندان ها و هم چنین تورم لثه ها می شود و با تشدید این موضوع ممکن است مشکلات زیادی مثل مشکل در جویدن،  سرازیر شدن آب دهان، کم شدن وزن و خون ریزی لثه به وجود بیاید پس حتما در اولین فرصت باید به فکر تهیه ی یک مسواک خوب برای سگ خود باشید چنان چه به دنبال بهترین مسواک سگ هستید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید تا بهترین مسواک های بازار را به شما معرفی کنیم.

مسواک سگ و گربه پوپو

مسواک پوپو یکی از بهترین مسواک های موجود در بازار است که می توانید از آن نه تنها برای سگ بلکه برای گربه ها و اسب ها نیز استفاده کنید و دندان های آن ها را تمیز کنید و از بروز مشکلات جدی جلوگیری کنید.  این مسواک ساخت کشور ایران است و وزن آن تنها ۵ گرم است و ابعاد آن نیز ۲× ۲× ۵ سانتی متر است.

مسواک انگشتی سگ و گربه کد ۱

لازم به ذکر است که ظاهر این مسواک نیز شبیه به مسواک پوپو است و شما می توانید آن را داخل انگشت خود بگذارید و دندان های پت خود را تمیز کنید. شکل انگشتی این مسواک ها باعث استفاده ی راحت آن ها شده است و شما خیلی مسلط تر می توانید دندان های سگ و یا گربه خود را تمیز کنید.  وزن این مسواک ۲۰ گرم است و ابعاد آن ۲× ۲× ۵ سانتی متر است.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکمل سگ

مسواک سگ کد SHR _ 98

یکی دیگر از بهترین مسواک های سگ مسواک با کد shr_ 98  است. این مسواک برس هایی دارد که دارای  ذغال فعال بامبو هستند که موجب تمیزی خیلی بیش تر دندان های سگ و گربه می شوند. این مسواک علاوه بر برس های فعالی که دارد فرچه های ریزی نیز به منظور نفوذ بیش تر در بین دندان ها دارد و به خوبی می تواند دندان های سگ شما را تمیز کند.  وزن این مسواک درجه یک ۴۰ گرم است و دارای ابعادی ۲× ۵/۱×۱۹ سانتی متر است.

 مسواک سگ

مسواک سگ و گربه مدل Multi  angle

این مسواک در بسته ی دو عددی است و می تواند با فرچه های ریزی که دارد غذا های میان دندان های سگتان را خارج کند و به سلامت دندان های حیوانتان کمک کند . این مسواک حاوی بسته ای دو عددی است و شما با خرید آن صاحب دو عدد مسواک می شوید.  وزن این مسواک نیز ۵۰ گرم است و ابعاد آن ۵/۱ × ۵/۲× ۵/ ۱۷ است.

مسواک سگ و گربه بیفار کد ۰۱

برند بیفار یکی از بهترین و معتبر ترین برند های است که در زمینه محصولات مراقبتی از حیوانات خانگی فعالیت می کند و محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال می کند. این مسواک نیز برای سگ ها و گربه ها طراحی شده است و وزن آن تنها ۵۰ گرم است و ابعاد آن ۲×۲× ۱۰ سانتی متر است  و می توانید ان را از  بهترین پت شاپ های تهران تهیه کنید..

مسواک و خمیر دندان مسواک تریکسی مدل Dental care

در این بخش قرار است یک مسواک و خمیر دندان آلمانی را به شما معرفی کنیم که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.  این محصول به گونه ای طراحی شده است که دندان های سگ تان را تمیز می کند . وزن این ست تنها ۳۰۰ گرم است و ابعاد آن ۳۱× ۱۳× ۴ سانتی متر است.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا گربه مو بلند

مسواک و خمیر دندان سگ یینگت مدل Thooth and brush

این برند یک ست خمیر دندان و مسواک دارد که شما با خرید آن دیگر لازم نیست به دنبال یک خمیر دندان مخصوص سگ بگردید . البته باید به این نکته اشاره کنیم که شما می توانید برای گربه نیز از این مسواک و خمیر دندان استفاده کنید . وزن این ست ۱۵۰ گرم است و ابعاد مسواک آن ۱۰× ۳× ۲۳ سانتی متر است .

 مسواک سگ

ست مسواک و خمیر دندان سگ پوش واگ مدل B4

این ست جذاب شامل یک مسواک دو طرفه ، دو عدد مسواک انگشتی و یک خمیر دندان است ؛ شما با خرید این پک هر چیزی که برای نظافت دهان و دندان حیوان خود نیاز دارید را در اختیار خود دارید.  مزیت دیگری که این ست دارد قیمت بسیار مناسب است و شما با پرداخت مبلغ ناچیزی می توانید صاحب بهترین مسواک سگ باشید.  وزن این ست ۱۱۰ گرم است و ابعاد آن ۳۰ × ۲۰ × ۳ سانتی متر است.

مسواک سگ برند یینگت مدل DBL_ TTH

در این بخش نیز قرار است یک بسته ی دو عددی مسواک  را به شما معرفی کنیم که مسواک های دو طرفه ای دارد.  این مسواک ها برای گربه ها و سگ ها مناسب است .طول مسواک ها ۲۲ سانتی متر است .ابعاد فرچه بزرگ ۵/۱× ۵/۲ سانتی متر و ابعاد فرجه کوچک ۵/۱× ۵/۱ سانتی متر است.

مسواک سگ و گربه با کد pG 00242

این پک سه عددی ساخت کشور چین است و دارای یک مسواک با دو سر در سایز های بزرگ و کوچک است که شما بتوانید به راحتی دندان های عقب و جلو حیوانتان را تمیز کنید ‌. نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این  مسواک وجود دارد زاویه مسواک است که موجب سهولت کار شما می شود . علاوه بر این یک عدد مسواک انگشتی و یک عدد مسواک انگشتی با لاستیک های نرم به منظور ماساژ لثه های سگ در این بسته وجود دارد . دقت کنید که این مسواک به خوبی تارتار و پلاک را از بین می برد و برای گربه ها ، بچه گربه ها ، توله سگ و سگ های بزرگ قابل استفاده است

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای ماهی گیاه خوار آکواریوم

ست مسواک و خمیر دندان سگ دنتال مدل 4Pcs

این ست نیز از یک مسواک با دو سری و یک عدد خمیر دندان با وزن ۹۰ گرم تشکیل شده است و دو عدد مسواک انگشتی نیز دارد  و بسیار با کیفیت است و شما می توانید با خیال راحت آن را تهیه کنید.  ابعاد این ست ۴ × ۸ × ۱۵ سانتی متر است .

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *