مسواک گربه

از آن جایی که سلامت دهان و دندان خیلی مهم است شما باید اهمیت بسیار زیادی به این مسئله بدهید و به طور مرتب به دندان های گربه تان رسیدگی کنید.  حواستان باشد که هر گونه کوتاهی و سهل انگاری در این کار موجب زشت شدن ظاهر گربه زیبایتان می شود.  باید خدمتتان عرض کنیم که روش های گوناگونی برای پیدا کردن بهترین مسواک گربه و سگ وجود دارد که ما امروز تعدادی از آن ها را به شما معرفی می کنیم تا شما با خیال راحت یک مسواک عالی برای گربه دوست داشتنیتان از  بهترین پت شاپ های تهران تهیه کنید.

افراد زیادی از ما سوال می پرسند که آیا می توان از مسواک های مخصوص انسان برای گربه استفاده کرد ؟ باید خدمتتان عرض کنیم که بهتر است از مسواک های انسانی برای حیوانات استفاده نشود زیرا مسواک انسان موهای سفت تری دارد و همین موضوع ممکن است به لثه حیوان شما آسیب بزند پس بهتر است به دنبال مسواک هایی با مو های نرم تر بروید.

مسواک گربه و سگ فور پت مدل Finger  کد PG00246   دو عددی

مسواک های فور پت یکی از بهترین و با کیفیت ترین مسواک هایی هستند که برای گربه ها و سگ ها طراحی شده است و فرچه های بسیار نرمی دارد. این بسته شامل یک مسواک نرم ، دو عدد مسواک انگشتی و یک مسواک با لاستیک های نرم است که شما می توانید با کمک آن لثه های گربه تان را ماساژ دهید و پلاک و تارتار دندان را از بین ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین تشویقی گربه

این مسواک بی نظیر از ABS  با کیفیت و درجه یک ساخته شده است و دارای رنگ بندی متفاوت است . شما می توانید رنگ مورد علاقه ی گربه ی خود را انتخاب کنید تا او را به مسواک زدن تشویق کنید.

مسواک گربه و سگ کد PG00246  سه عددی

این مسواک شباهت های زیادی با مسواک ذکر شده دارد  با این تفاوت که وزن این مسواک ۴۸ گرم و ابعاد آن ۲۹ × ۱۰ × ۲ سانتی متر است و این در حالی است که وزن مسواک ذکر شده ۹ گرم است و ابعاد آن ۶ × ۲ ×۲ سانتی متر است.  هر دوی این مسواک ها ساخت کشور چین هستند  و بسته بندی بسیار زیبایی دارند که می توانند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.

بهترین مسواک گربه

مسواک گربه وسترن پت مدل دو تکه

این مسواک برای گربه ها و سگ ها مناسب است که علاوه بر یک مسواک دو طرفه دارای دو عدد مسواک انگشتی است که شما می توانید با کمک آن ها خیلی راحت و مسلط دندان های گربه تان را تمیز کنید. وزن  این مسواک عالی ۴۸ گرم است و ابعاد آن نیز ۹ × ۱× ۳۰ سانتی متر است. این مسواک نیز متعلق به کشور چین است .

مسواک گربه و سگ کد ۰۱

این مسواک یکی از زیبا ترین و بهترین مسواک گربه و سگ است که قطعا می تواند نظر گربه شما را به خود جلب کند.  این مسواک به گونه ای طراحی شده است که به خوبی می تواند غذای میان دندان های گربه تان را تمیز کند  . وزن مسواک سگ و گربه کد ۵۰ گرم است . ابعاد مسواک نیز ۱۲×۵ × ۲ سانتی متر است .

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای خرگوش لوپ

مسواک و خمیر دندان سگ و گربه دنتال مدل 4pcs

شما با خرید مسواک و خمیر دندان دنتال کر دیگر لازم نیست به دنبال یک خمیر دندان مخصوص حیوان بگردید . این بسته شامل یک مسواک دو سر ، دو عدد مسواک انگشتی و یک خمیر دندان با کیفیت ۹۰ گرمی است که می تواند دندان های گربه تان را برق بیندازد و از بروز مشکلاتی هم چون بوی بد،  زردی دندان ها،  عفونت لثه و غیره جلوگیری کنید.

ست مسواک و خمیر دندان سگ و گربه پوش واگ مدل b4

این ست مسواک و خمیر دندان نیز از یک عدد خمیر دندان،  دو مسواک انگشتی و یک مسواک دو طرفه تشکیل شده است.  فرجه های این مسواک بسیار کرم و لطیف است که هیچ گونه آسیبی به دندان و لثه های گربه تان وارد نمی شود.  شایان به ذکر است که خرید این ست کامل و مقرون به صرفه است . وزن ست پوش واگ ۱۱۰ گرم است و ابعاد آن نیز ۳۰ × ۲۰ ×۳ سانتی متر است.

بهترین مسواک گربه

بهترین مسواک گربه و سگ مدل WP  کد ۰۱

یکی دیگر از بهترین مسواک گربه که در بازار موجود است مسواک wp  است که تنها یک ها و گربه ها بلکه جوندگان و پرندگان نیز می توانند از آن استفاده کنند.  نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این مسواک ها وجود دارد این است که پرز های خیلی زیادی دارد و حتی بدون خمیر دندان نیز می تواند دندان های پت شما را تمیز کند .

این پک شامل دو عدد مسواک عالی است.  وزن این مسواک ها ۷۰ گرم و ابعاد آن نیز ۱۹ ×۱×۱ سانتی متر است .

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای خشک برای سگ

مسواک انگشتی کد ۰۱

یکی از ساده ترین و و پر کاربرد ترین مسواک های مخصوص حیوانات مسواک های بند انگشتی هستند که به ساده ترین شکل دندان حیوان شما را تمیز می کنند و قیمت بسیار مناسبی هم دارند و از همه مهم تر در بازار به وفور یافت می شوند.

محلول دهانشویه بایو پت اکتیو مدل Hexidine

بهتر است در کنار بهترین مسواک یک دهانشویه برای گربه ی خود تهیه کنید تا بتوانید به خوبی دهان پت خود را تمیز کنید و آلودگی های داخل دهان را از بین ببرید.  دهانشویه بایو پت اکتیو مدل Hexidine  نه تنها دهان گربه و یا سگ شما را ضد عفونی می کند بلکه موجب کم کردن پلاک های باکتریائی و تازه کردن نفس گربه و سگتان می شود.

لازم است بدانید که این دهان شوید فاقد مواد شیمیایی است و لازم نیست نگران بلعیدن آن توسط حیوانتان باشید.  این دهان شویه متعلق به کشور ترکیه است . وزن آن ۵۰ گرم است و ابعاد آن نیز ۲ × ۲ × ۱۲ سانتی متر است و قطعا می تواند انتخاب خوبی برای از بین بردن بو و جرم دندان های گربه تان باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *