بهترین هتل های تهران در سال 2022

معرفی بهترین هتل های تهران در سال 2022 می‌تواند اندکی با معرفی دیگر هتل‌های شهر های دیگر متفاوت باشد ‌. زیرا تهران علاوه بر این که یک شهر توریستی است، شهری سیاسی و تجاری و پایتخت ایران می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است .

بهترین هتل های تهران در سال 2022 را می توان به دو دسته فوق لوکس بین المللی و لوکس پنج ستاره و چهار ستاره تقسیم بندی کرد که علاوه بر میزبانی از گردشگران ایرانی و خارجی ، باید از مقامات ارشد کشورهای دیگر نیز پذیرایی کرد و قیمت های بالایی را هم دارند. تهران به عنوان بزرگترین شهر پارسی زبان دنیا و هم به علت پایتخت بودن و هم به خاطر جاذبه های گردشگری زیادی که دارا است سالانه مسافران و توریست های زیادی را می پذیرد. ب

نابراین هتل های زیادی در این شهر وجود دارد . پیدا کردن بهترین هتل کار چندان ساده‌ای نیست از این رو در این مقاله از کی برتره سعی کرده ایم بهترین هتل های لوکس و عالی تهران را از نظر مسافران بررسی کنیم و در اختیارتان قرار دهیم.

هتل اسپیناس پالاس تهران
1

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس مدت بسیار زیادی است که به عنوان بهترین هتل تهران ولوکس ترین و یکی از بهترین و عالی ترین هتل های بین المللی ایران شناخته شده است. این هتل به علت ارائه خدمات درجه یک در سطح استانداردهای بین المللی سال ها است که میزبان مهمترین اشخاص در حوزه های سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی ، تجاری و …است که از اقصی نقاط جهان به ایران سفر می‌کنند.

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس روی تپه های مرتفع در بلند های سعادت آباد تهران واقع شده است. به دلیل همین موقعیت ویژه جغرافیایی اقامت در این هتل برای مهمانان خود آرامشی به ارمغان می آورد  که به دور از تمام شلوغی های تهران و آب و هوای خوب است.

این هتل ۲۰ طبقه با ۴۰۰ اتاق و سوئیت مجلل و مجهز علاوه بر سالن های متنوع و مجهز برای برگزاری مهمانی ها و جشن ها و نمایشگاه ها و کنسرت ها و همایش ها امکانات بسیار عالی و خوبی را دارد که از جمله آنها می‌توان به رستوران های فرانسوی ، تایلندی ، دریایی ، سنتی ، کافی شاپ، مجموعه ورزشی، پارکینگ خصوصی، فروشگاه، خدمات خشک شویی ، کافی نت اشاره کرد. این هتل مجلل با تمام امکاناتی که نام برده شد می تواند هتلی بسیار عالی برای مهمان های خارجی و ایرانی باشد و حتی می تواند مکان بسیار عالی برای ماه عسل باشد.

هتل پارسیان آزادی تهران
2

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران همان هتل هایت سابق می باشد که در تلاقی دو بزرگراه چمران و یادگار امام و در محله اوین قرار دارد. اگر شما به دنبال هتلی می باشید که علاوه بر امکانات بسیار عالی و لوکس و بین المللی دسترسی بسیار آسان به اکثر نقاط تهران را داشته باشد هتل پارسیان آزادی تهران یکی از بهترین هتل های تهران به شمار می رود که اقامتی بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد.

این هتل دارای ۴۵۰ اتاق و ۵۰ سوئیت می باشد که شامل امکانات زیادی مانند انواع رستورانها و کافی شاپ ها ، گالری طلا ، خشک شویی، تاکسی سرویس، پارکینگ، روم سرویس ۲۴ ساعته، انواع سالن های برگزاری نشست ها و سمینارها ورزشی و تفریحی و… می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در فرمانیه

اگر به دنبال یک هتل بسیار عالی با خدماتی بسیار ویژه و عالی می گردید و یا برای برگزاری مراسم های خاصی یا سمینار ها و همایش های خاصی نیاز به هتل عالی و لوکس دارید هتل پارسیان آزادی تهران می تواند مکانی بسیار عالی برای مواردی که نام برده شد باشد و همچنین هتل بسیار برای توریست ها و مسافران داخلی و خارجی عالی است می‌تواند خاطرات خوشی را برای آنها ایجاد کند.

هتل پارسیان استقلال تهران
3

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران یا رویال هیلتون سابق به عنوان بزرگترین هتل بین المللی تهران و همینطور به واسطه موقعیت جغرافیایی ویژه و بسیار عالی خود و امکانات و خدمات مناسبی که در خود جای داده است یکی از بهترین گزینه ها و هتل ها برای اقامت در شهر تهران می باشد.

هتل پارسیان استقلال تهران در شمال تهران و در نزدیکی مجموعه تله کابین توچال و مجموعه کاخ های سعدآباد و نیاوران و همینطور مراکز خرید قرار گرفته است. این هتل برای افرادی که میخواهند دسترسی بسیار سریعی به مراکز خرید و مکان های گردشگری داشته باشند بسیار گزینه خوبی می باشد.

علاوه بر این ، این هتل بسیار بزرگ میباشد ۱۰۷ هزار متر مربع مساحت دارد و ۵۰۰ اتاق و سوئیت مجلل و مجهز دارد. از دیگر موارد و امکانات بسیار عالی این هتل بسیار بزرگ و مجلل می توان به بیش از ۶۰۰ متر فضای سرسبز و آلاچیق ، ترانسفر فرودگاهی ، آمفی تئاتر مدرن ، سالن چند منظوره، سالن مهمانی و ضیافت ، اتاق جلسات ، استخر ، سونا و جکوزی اشاره نمود. این هتل مکان بسیار عالی برای افرادی است که از اقصی نقاط جهان و ایران به شهر تهران سفر کردند و به دنبال هتل لوکس و بسیار عالی و خدمات امکاناتی ویژه می گردند.

هتل نووتل تهران
4

هتل نووتل تهران

هتل  پنج ستاره نووتل تهران یکی از اولین هتل های فرودگاهی کشور می باشد که در نزدیکی فرودگاه و در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمينی قرار گرفته است. از این رو بنا بر این موقعیت مکانی ، اقامت در این هتل برای مسافرانی که قصد تعويض پرواز داشته باشند و نیاز به اقامتی کوتاه مدت در مکانی نزدیک به فرودگاه را دارند بسیار مناسب می باشد. این هتل خدمات بسیار ویژه و عالی ای را برای مراجعه کنندگان خود ارائه می‌دهد و میزبانی بسیار عالی برای تمام مسافرین ایرانی و خارجی است.

این هتل با ۳۰۰ اتاق و دو رستوران بسیار بزرگ و امکاناتی نظیر خدمات ۲۴ ساعته در اتاق ، اینترنت، لابی مدرن ، استخر، سالن ماساژ و سالن ورزشی ، اتاق های دارای تهویه هوا ، خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی رایگان و پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو و همین طور ارائه خدمات ویژه و درجه‌ یک توانسته است این هتل را به یکی از هتل های عالی تهران تبدیل کند.

هتل اسپیناس بلوار تهران
5

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیناس بلوار یا همان هتل اسپیناس خلیج فارس اولین هتل پنج ستاره ایران به شمار می رود و به دلیل قرار داشتن در بلوار کشاورز دسترسی خوبی به پارک لاله ، تئاتر شهر، میدان ولی عصر، موزه ، خیابان کریم خان و انقلاب را دارد. این هتل با ۱۸ طبقه دارای ۲۷۴ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت های لوکس و مجهز و مدرن همراه با به روزترین و بهترین خدمات و مدرن ترین تجهیزات می باشد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در پاسداران

از جمله خدمات و تجهیزات این هتل پنج ستاره لوکس می توان به خشک شویی، کافی شاپ، پارکینگ با ظرفیت۴۰۰ خودرو ، سالن ماساژ، استخر، سونا و جکوزی، باشگاه بدن سازی ، کافی نت، تاکسی سرویس، رستوران، سالن های برگزاری سمینار و همایش و … اشاره کرد

اگر اگر به دنبال هتل می گردید که دسترسی ساده به مکان هایی که نام برده شد را داشته باشد و دارای تجهیزات بسیار عالی و خدمات بسیار ویژه ای باشد که در آن بتوانید بسیار راحت باشید وسایل و مسافرت خوبی را تجربه کنید می ‌توانید به این هتل مراجعه کنید.

هتل لاله تهران
6

هتل لاله تهران

هتل لاله تهران یا همان هتل اینتر کانتی ننتال سابق است . هتل پنج ستاره بسیار لوکس و مدرن و مجلل و مجهز می باشد که در سال ۱۳۴۹ فعالیت خود را در کنار پارک لاله آغاز کرد و این هتل افتتاح شد.

یکی از ویژگی ها و دلایل محبوبیت این هتل از توی مسافران چشم انداز کوهستانی و بسیار زیبای آن از کوههای البرز و دماوند می باشد که منظره ای بسیار زیبا را به وجود آورده است. این هتل داره ۱۳ طبقه می باشد که وسعتی بسیار خوب را دارا است.

هتل لاله در ۱۳ طبقه خود دارای ۴۰۰ و اتاق شیک و مدرن و مجهز می باشد .

۴۰۰ اتاق شیک در انواع دبل ، توئین ، کانکت انواع سوئیت های معمولی ، رویال و امپر یال دارد . از جمله تجهیزات و خدمات این هتل پنج ستاره لوکس می توان به مواردی همچون : صندوق امانات ، اینترنت وای فای ، تاکسی سرویس ، کافی نت ، کافی شاپ، انواع رستوران ها ، بانک ، امکانات پزشکی،  خشکشویی ، پارکینگ و … اشاره کرد.

هتل هما تهران
7

هتل هما تهران

هتل همای تهران واقع در ونک در سال ۱۳۵۲ افتتاح شد و آخرین بازسازی این هتل در تیرماه ۱۳۹۷ صورت گرفته است. این مجموعه قرار گرفتن در فاصله کوتاهی از خیابان های اصلی در دسترسی بسیار عالی و خوبی به مراکز فرهنگی و تاریخی و اقتصادی تهران دارد.

این هتل برای افرادی که می خواهند فاصله نزدیکی به مراکز اصلی شهر و خیابان های اصلی و مکان های گردشگری تاریخی و فرهنگی داشته باشند بسیار مکان مناسب و عالی می باشد.

هتل همای تهران یک برج ۱۶ طبقه داره ۱۹۰ اتاق مجهز و سوئیت مجلل و شیک است. این هتل بسیار عالی ولوکس انواع خدمات را برای مسافرین خود ارائه میدهد.

از جمله این خدمات و تجهیزات مدرن و خوب می توان به مواردی مانند : دسترسی به اینترنت پارکینگ اختصاصی مرکز خرید خدمات خشکشویی و پذیرش ۲۴ ساعته استخر سونا جکوزی ماساژ درمانی اتاق های دو تخته هما کلاس سوئیت های جونیور سوئیت های هما کلاس و پارکینگ و سالن های مجهز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های نارمک
هتل ویستریا تهران
8

هتل ویستریا تهران

فیلم هتل هتل کامل نوساز و بسیار لوکس در سال ۱۳۹۸ در خیابان دربند ساخته شده است هتل ویستریا در ۲۰ طبقه خود ۱۰۰ اتاق استاندارد، دبل، اتاق کانکت، اتاق کینگ، سوئیت پرزیدنت و سوئیت ویستریا دارد. از امکانات این هتل می توان به سالن همایش تالار عروسی رستوران کافی شاپ استخر مجموعه ورزشی آبی سالن بدنسازی سونا و جکوزی سرویس ۲۴ ساعته غذا در اتاق جکوزی در اتاق مرکز سلامت و اسپا اینترنت صندوق امانات پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و… اشاره کرد.

نزدیکی به متروی تهران و دسترسی آسان به بی آرتی و تاکسی در سفر به مناطق مختلف شهر تهران و مناطق گردشگری تهران از دیگر مزایای هتل ویستریا محسوب می شود.

هتل ایبیس تهران
9

هتل ایبیس تهران

هتل ایبیس یا همان هتل اکسیس سابق از نخستین گروه هتل های فرودگاهی بین المللی است. این هتل در سال ۱۳۹۳ مطابق با استانداردهای جهانی در کنار ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی در شهر جدید پرند افتتاح شد.

این هتل ۱۱ طبقه ای در کنار هتل نووتل قرار دارد. هتل ایبیس با ۱۱ طبقه و ۲۰۰ اتاق لوکس و مدرن دارای امکانات و تجهیزاتی بهروز و خدماتی ویژه مانند : اینترنت وای فای ، رستوران کافی شاپ ، پارکینگ ، تلویزیون ، لابی ، خودپرداز بانک ، صندوق امانات در لابی ، پارکینگ ، صرافی و… می باشد.

و همینطور مسافرین و مهمان ها می توانند از سالن های ورزشی و بدنسازی و استخر یا سالن همایش و سمینارها و اتاق جلسات هتل نووتل استفاده کنند. هتل فرودگاهی ایبیس برای تسهیل در رفت و آمد مسافران فرودگاه امام به صورت ۲۴ ساعت در بازه زمانی ۲۰ دقیقه ای ترانسفر رفت و برگشت رایگان به هتل را ارائه می کند.

هتل اسکان الوند تهران
10

هتل اسکان الوند تهران

گروه هتل های اسکان با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت گردشگری و هتلداری این بار هتلی با نام اسکان الوند را در سال ۱۳۹۳ واقع در میدان آرژانتین تهران ساختند این هتل در ۱۶ طبقه و ۶۴ اتاق متنوع و مجهز و لوکس و زیبا با دکوراسیون عالی و بینظیر و با استفاده از آخرین استاندارد های هتلداری و تجهیزات روز جهانی تاسیس و ساخته شده است.

از ویژگی های بارز و عالی این هتل می توان به نزدیکی آن به مکان های گردشگری مانند بوستان های بزرگ شهر تهران از جمله پارک آب و آتش و پارک طالقانی و پل طبیعت اشاره کرد.

امکانات رفاهی هتل و خدمات ویژه آن شامل : رستوران فرانسوی و رستوران ایرانی شار، کافی شاپ ، تراس تابستانه ، سالن اجتماعات ، سونا و جکوزی ، استخر ، سالن بیلیارد ، خشکشویی،  پارکینگ اختصاصی،  سالن میهمان و… می شوند ‌.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *