بهترین پانسیون گربه کرج

امروز قرار است بهترین پانسیون گربه کرج را به شما معرفی کنیم اگر مایل هستید با بهترین پت شاپ ها و بهترین پانسیون گربه کرج  آشنا شوید ما را تا را تا پایان این مقاله همراهی کنید. شاید یا خود بپرسید که هتل یا همان پانسیون گربه کجا است؟ پانسیون گربه  جایی است که می تواند چندین ساعت گربه ی خود را آن جا بگذارید و با خیال راحت به تعطیلات بروید و یا این که به محل کار خود بروید.

پت شاپ فراز
1

پت شاپ فراز

پت شاپ فراز یکی از بهترین پت شاپها و ایده آل ترین مکان هایی است که می توانید بروید . این پت شاپ به روز ترین و بهترین وسایل حیوانات خانگی مثل گربه و سگ را با بهترین برند های داخلی و خارجی دارد و شما حتی اگر در کرج نیز نباشید می توانید از آن ها خرید کنید زیرا امکان ارسال به سراسر ایران را دارند.

لازم به ذکر است که این بهترین پانسیون گربه کرج به صورت روزانه ماهانه و حتی سالانه در یک محیط آرام و دور از قفس باز است. شما می توانید در این مکان انواع خدمات مثل اصلاح مو، آرایش و غیره را انجام دهید. همچنین در این مقاله نیز می توانید بهترین پت شاپ ها در تهران را نیز ملاحظه کنید.

 

آدرس این مرکز: محله عظیمیه،  بلوار اقاقیا

مهد سگ های آپارتمانی پاپی لند
2

مهد سگ های آپارتمانی پاپی لند

این پانسیون به صورت ساعتی و شبانه روزی کار می کند و یک مربی های آن نیز به صورت دائم آن جا هستند و شما می توانید با خیال راحت گربه ی خود را به این مهد بسپارید چون بهترین پانسیون گربه کرج است.  فضای این مهد کاملا سرپوشیده است و اتاق های بازی جداگانه دارد و دو وعده ی غذایی نیز جز امکانات این مهد کودک به شمار می آید‌ از دیگر امکانات این پانسیون می توانیم به پارکینگ و وای فای اشاره کنیم .

بیشتر بخوانید:   بهترین شیرینی فروشی های کرج
پانسیون خانگی گربه
3

پانسیون خانگی گربه

یکی دیگر از بهترین پانسیون گربه کرج ، پانسیون خانگی است که ساعت کاری آن بیست و چهار ساعته است . این پانسیون شرایط خاصی دارد و با شرایط خاصی کار می کند.

  • این پانسیون گربه های سالم را در شرایطی واکسیناسیون و ضد انگل تراپی شده باشند می پذیرد.
  • گربه باید شناسنامه داشته باشد.
  • اگر گربه ی شما غذای خاصی به همراه نداشته باشد غذای رویال کنین به آن داده می شود.
  • حتما باید وسایل شخصی گربه را مثل برس، مالت و مسواک را همراه خود آورده باشد.
  • اگر تمایل داشته باشید گربه تان در یک اتاق مجزا نگهداری می شود.

آدرس این پانسیون: محله رجایی شهر،  بلوار رستاخیز

خلج پت شاپ
4

خلج پت شاپ

این پت شاپ تمام نیاز های شما را رفع می کند و در کل یک مجموعه ی کامل است که شما می توانید حیوان خانگی خود را تحت نظر بهترین مربی ها بسپارید و از آرایشگر های حرفه ای و متخصص برای زیبا تر کردن گربه خود کمک بگیرید.  نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این پت شاپ وجود دارد این است که تمامی خدمات آن با مناسب ترین قیمت انجام می شود. شایان به ذکر است که این پت شاپ همه روزه تا ساعت ۲۲ شب باز است.

 

آدرس بزرگراه لشکری،  کلاک پایین،  خیابان شهید خلج،  فرعی افشار،  کوی یکم آخر کوچه پلاک ۸

کلینیک دامپزشکی آراز
5

کلینیک دامپزشکی آراز

قطعا می دانید که نمی توانید حیوان خانگی تان را به هر کسی بسپارید و حتما باید توجه کنید که آن فرد تجربه و تخصص دارد و می تواند به خوبی از حیوان شما مراقبت کند. یکی دیگر از بهترین مکان هایی که می توانید گریه خود را به آن جا بسپارید کلینیک دامپزشکی آراز است. کلینیک آراز علاوه بر نگهداری خدمات زیادی انجام می دهد و می تواند تمام نیاز های گربه ی شما را رفع کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین پانسیون سگ کرج

گربه ها چند ساعت می توانند در پانسیون گربه بمانند

این که گربه ی خود را چند ساعت در پانسیون نگه دارید به عوامل زیادی مثل سن گربه بستگی دارد.

  • گربه ی کم تر از ۴ ماه: چنان گربه ی شما کم تر از ۴ ماه دارد نباید اجازه دهید بیش تر از ۴ ساعت در پانسیون تنها بماند.
  • گربه ی ۶ ماهه: تحقیقات نشان داده اند که گربه های ۶ ماهه می توانند ۸ ساعت نیز به تنهایی در جایی مثل پانسیون بمانند.
  • گربه بالغ: لازم به ذکر است که گربه های بالغ حتی می توانند ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت تنها بمانند اما خب این ساعت بیش تر به محیط زندگی شما، رژیم غذایی و شخصیت گربه تان بستگی دارد. فقط باید دقت کنید که اگر قرار است برای مدت زیادی گربه خود را به پانسیون بسپارید غذای او را تهیه کنید و اگر رژیم غذایی خاصی ندارد نیز می توانید تهیه ی غذا را به مربی هتل بسپارید.

چگونه بهترین پانسیون گربه در کرج را پیدا کنیم

اگر مایل هستید گربه خود را به بهترین پانسیون گربه کرج بفرستید باید برای این کار زمان بگذارید و به خوبی درباره ی پانسیون های مختلف تحقیق کنید. اگر دوستی دارید که حیوان خانگی دارد می توانید از آن ها درباره ی پانسیون هایی که گربه ی خود را به آن جا می سپارند سوال بپرسید و یا این که خودتان شخصا به پانسیون ها بروید و وضعیت موجود را بررسی کنید.

 

مزیت های پانسیون گربه

شما می توانید مطمئن باشید که گربه تان تحت نظر افرادی هستند که برای این کار کاملا آموزش دیده اند و می توانند عمل نگهداری از گربه ی شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. شما می توانید غذای همیشگی گربه ی خود را به پانسیون تحویل بدهید تا آن ها در زمان های مشخص غذای مورد علاقه ی گربه تان را سرو کنند.  البته اگر گربه تان به اسباب بازی خاصینیز علاقه دارد می توانید آن را نیز تحویل دهید ‌. دامپزشک به طور مرتب در این پانسیون ها وجود دارد و در صورت بروز مشکل می تواند مشکل به وجود آمده را برطرف کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین گل فروشی های کرج

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *