بهترین کرم های آبرسان قوی

ما امروز این جا هستیم تا شما را با بهترین کرم های آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت آشنا کنیم؛ اولین کرمی که قرار است در این بخش به شما معرفی کنیم کرم آبرسان لدورا است؛ این کرم دارای روغن های گیاهی مثل جوجوبا و شی باتر و ویتامین ها و اسید های چرب مورد نیاز بدن است. این کرم می تواند خاصیت الاستیسیته به پوست بدهد .

البته باید اضافه کنیم که این کرم دارای آلانتوئین است که این گونه کرن مثل ضد التهاب قوی عمل می کند.  از دیگر مواد موجود در این کرم می توانیم به ویتامین سی، فسفر، آهن  و عصاره ی دانه اسکالیس اشاره کنیم؛ هر کدام از این مواد می توانند تاثیر فوق العاده ای روی پوست بگذارند.

کرم آبرسان کامان

اگر به دنبال بهترین کرم های آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت هستید ما کرم کامان مدل Collagen  را به شما معرفی می کنیم.  این ژل آبرسان را هر فردی بت هر نوع پوستی می تواند استفاده کند.  لازم به ذکر است که این کرم می تواند موجب کلاژن سازی شود و این گونه پوست شما را سفت تر کند و خاصیت ارتجاعی آن را نیز حفظ کند. موادی مثل دی پنتنول و روغن کرچکی که در این کرم استفاده شده است نیز می توانند چین و چروک های پوستی را از بین ببرد و هم‌ چنین پوست شما را ترمیم کند.

کرم آبرسان سینره

کرم آبرسان سبنره مدل  Hydra Plus Timeless  به خاطر روغن های مختلفی مثل روغن آرگان است که موجب می شود ترمیم اسپید ها به سرعت انجام شود و رطوبت رسانی به شکل درستی انجام شود. شایان به ذکر است که در این کرم روغن سبوس به کار رفته است که این روغن به همراه آنتی اکسیدان و ویتامین B موجود در آبرسان لطافت و شادابی به پوست شما می بخشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های فارماسی

بهترین کرم های آبرسان قوی

کرم آبرسان اورال

قطعا می توان کرم اورال را نیز در لیست بهترین کرم های آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت جای داد ؛ این کرم در می تواند سه عملکرد مثل شاداب کننده، تونر و آبرسان داشته باشد.  البته باید اضافه کنیم که کرم آبرسان اورال حاوی ویتامین E, C, B6,  ، کلسیم و منیزیم است و این گونه می تواند یک پوست شاداب و لطیف به شما بدهد. علاوه بر این ها این کرم مانند یک سپر در مقابل  اشعه های مضری مثل UV عمل می کند و شما با پوستی معمولی و یا مختلط می توانید از این کرم با مدل Triple Active  استفاده کنید.

کرم آبرسان کلیون

جالب است بدانید که این کرم دارای عصاره های مختلفی مثل انار و جلبک دریایی است که این عصاره ها می توانند موجب درخشندگی پوست شوند. نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با کرم آبرسان کلیون وجود دارد این است که این کرم یک بافت سبک دارد و با سرعت خیلی بالایی به پوست شما جذب می شود و شما در ظرف مدت کوتاهی به نتیجه ی دلخواه خود می رسید.

کرم آبرسان اوسرین

یک کرم آبرسان عالی برای پوست صورت کرم اوسرین سری sensitive skin مدل Aquaporin Active  است که از یک شرکت آلمانی است و می تواند رطوبت پوست را حفظ کند و خشکی پوست را از بین ببرد.  این کرم از تبخیر آب پوست جلوگیری می کند و به پوست شما اجازه می دهد تا تایم بیش تری مرطوب بماند . این گونه دیگر پوست شما خشک نیست و یا این که دائم پوسته پوسته نمی شود و شما می توانید یک پوست صاف و درخشان داشته باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم برای چشمان ریز

کرم آبرسان ژوت مدل هیدرا اکتیو

یکی دیگر از بهترین کرم های آبرسان قوی  برای پوست صورت کرم آبرسان ژوت مدل هیدرا اکتیو است که بافت بسیار سبکی دارد و خیلی سریع جذب پوست شما می شود و به لایه های عمقی پوست می رود. این آبرسان قوی دارای روغن زیتون، شی باتر،  ویتامین e ، دکسپنتنول و آلوئه ورا است که به این کرم  خاصیت تسکین دهندگی و ضد التهابی می دهد.  این کرم هیچ گونه چربی و پارابن ندارد و این گونه شما می توانید حتی برای پوست های حساس و چرب نیز از این کرم آبرسان استفاده کنید و  رطوبت پوست خود را حفظ کنید.

بهترین کرم های آبرسان قوی

کرم آبرسان سوپکس

این کرم فوق العاده قوی نیز برای پوست های حساس جواب می دهد و به خاطر فرمولاسیون و ترکیباتی که دارد از پیری زودرس جلوگیری می کند و نرمی و لطافت  پوست شما را حفظ می کند.  ترکیبات مختلفی هم چون آووکادو، گلیسرین و روغن های دیگری در این کرم وجود دارد . البته ویتامین های دیگری مثل A, B, C,  E و آنتی اکسیدان هایی نیز در این کرم آبرسان وجود دارد و شما با استفاده ی منظم و مکرر از این کرم می توانید خاصیت کشسانی پوست خود را افزایش دهید.

کرم آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost

این کرم نیز یکی از بهترین کرم های آبرسان قوی شناخته شده است و می تواند برای پوست های چرب نیز مناسب باشد.  این کرم نیز مثل دیگر کرم های با کیفیت ذکر شده بافت بسیار سبکی دارد  و چربی نیز ندارد و خیلی فوری به پوست جذب می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم های ضد لک صورت ایرانی و خارجی

چنان چه نگران بسته شدن منافذ خود هستید باید خدمتتان عرض کنیم که این کرم منافذ پوست شما را مسدود نمی کند و گلیسرینی که در آن به کار رفته است مقدار ترشح چربی را کنترل می کند و هم‌ چنین حساسیت های پوستی مثل خارش پوستی و قرمزی را کم می کند.

کرم آبرسان الارو

الارو یکی از بهترین برند های خارجی است که طرفداران زیادی در بین ایرانیان دارد و سالانه افراد زیادی از آن استفاده می کنند.  این کرم یک فرمولاسیون فوق العاده دارد که موجب تقویت کلاژن سازی و خاصیت کشسانی می شود.

این کرم می تواند چین و چروک هایی که به خاطر افزایش سن روی صورتتان ایجاد شده اند را نابود کند و به حتی آن ها نرمی و لطافت را به پوست شما ببخشد.  ما در این مقاله بهترین کرم های آبرسان را برای شما نام بردیم تا شما با توجه به سلیقه و بودجه ی خود آبرسان خود را تهیه کنید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین لوازم آرایشی برند سینره آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *