بهترین گل فروشی های تهران

همه میدانند که گل ها نقش مهم و زیبایی را در زندگی انسان ها بازی می کنند و حس عالی و خوبی را به آنها می دهند.  همینطور برای ابراز علاقه به دیگران و کسانی که دوستشان دارید و برای مراسم عروسی و تولد و انواع مجالس ها و برای رنگ و بو بخشیدن به مراسم های مختلف و خانه تان و از همه مهمتر برای زیبا کردن زندگی تان به گل ها نیاز دارید.

اگر شما هم از دست کسانی هستیم که معتقدند باید از گل های طبیعی در محیط زندگی و محیط کار و برای هدیه دادن و در هر مواردی استفاده کرد بدیهی است که باید تعدادی از گل فروشی های خوب شهر خود را بشناسید. ما در ادامه این مطلب شما را با بهترین گل فروشی های تهران آشنا خواهیم کرد. با ما در کی برتره همراه باشید.

گل فروشی خوشه
1

گل فروشی خوشه یکی از بهترین گل فروشی های تهران

گلفروشی خوشه از سال ۱۳۵۸ در خیابان جردن تاسیس شد و با کیفیت بالا و سرویس دهی عالی نامی معتبر در میان گل فروشی های معروف تهران را به دست آورد البته چند سالی است که از جردن به خیابان الهیه انتقال پیدا کرده است . گل فروشی خوشه با ارائه دیزاین های جدید در زمینه دسته گل عروس و گل آرایی ماشین عروس معروف است علاوه بر آن برای مشتریان خود سرویس ویژه ای ارائه می دهد و اگر برای یک ایونت یا مراسم قصد گل آرایی داشته باشید یکی از بهترین گزینه ها برای شما گل فروشی خوشه خواهد بود.

گل فروشی هوشنگ
2

گل فروشی هوشنگ از لوکس ترین گل فروشی های شهر تهران 

گل فروشی هوشنگ یکی از مدرن ترین و لوکس ترین و همینطور معروفترین گل فروشی های جردن و شهر تهران به حساب می‌آید به خاطر انرژی و روحیه مضاعفی که گلها به محیط کار و زندگی ما می‌دهند از آنها برای سفره عقد میزهای پذیرایی و حنابندان و جهیزیه و خانه عروس و داماد و مراسم عروسی و ماشین عروس استفاده می کنند.

گلفروشی هوشنگ برای همه این موارد پیشنهادهای خوبی برای شما دارد حتی برای دیزاین و گل آرایی ماشین عروس. مدیریت گل فروشی هوشنگ انواع مختلفی از ماشین های مازراتی و پورشه و مرسدس بنز و بی ام و و تویوتا را برای اجاره در اختیار عروس و داماد ها قرار می دهد.

پرسنل این گل فروشی برخورد خیلی خوبی و عالی با مشتری دارند و اگر لازم باشد برای انتخاب نوع گل و دیزاین آن مشاوره هم می‌دهند . برای قرارداد با این گل فروشی بعد از انتخاب مدل دسته گل عروس و مدل گل آرایی ماشین عروس یک سوم از همه هزینه ها بابت بیعانه گرفته میشود.

بیشتر بخوانید:   بهترین هتل های پنج ستاره تهران
گل فروشی کلاسیک تهران
3

گل فروشی کلاسیک تهران

در زندگی هر کسی پیش می آید که وقایع ناگهانی تلخ و شیرین و خاطره انگیزی امکان برنامه ریزی مناسب و آماده سازی مراسم را از بین ببرد و آن را سخت کند. در این مواقع با شناخت افراد کاربرد در زمینه های خاص می توانید مشکلات خود را کمتر کنید و آن را حل کنید. همان طور که میدانید در اکثر مراسم ها چه در مراسم های شادی و چه در مراسم های تلخ نیاز به گل وجود دارد. گل فروشی کلاسیک یکی از بهترین گل فروشی های تهران می باشد که امکان سفارش گل در هر زمینی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

این گل فروشی آماده ارائه خدمات گل آرایی مجالس عروسی و مراسم ترحیم ازجمله دسته گل عروس و ماشین عروس و سبد گل شادی و سبد گل ترحیم و سبد گل رومیزی و سبد گل پایه دار و دسته گل و سبد گل میوه و سینی حلقه و گل سینه است.

اگر دنبال یک گل فروشی خوب در تهران می‌گردید گل فروشی کلاسیک امکان خرید آنلاین و اینترنتی گل را برای شما فراهم کرده تا با خیالی راحت بتوانید گل موردنظرتان را سفارش دهید. برای برگزاری مراسم عروسی یک هفته قبل از مراسم با گل فروشی هماهنگ کنید گل فروشی کلاسیک همه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب آماده ارائه خدمات به مشتری ها می باشد.

گل فروشی ترنج
4

گل فروشی ترنج یکی از بهترین و معروفترین گل فروشی های شهر تهران

گل فروشی ترنج از بهترین گل فروشی های تهران در منطقه پونک است که با سابقه طولانی کلیه خدمات گل آرایی مجالس و اتومبیل ها و تهیه انواع دسته گل ها و تاج گل مراسم های مختلف و جشن های مختلف را ارائه می کند. این گل فروشی از نظر تنوع مدلها تازه بودن گل ها و کیفیت تزیینات درجه یک است و برای مراسم عروسی به شدت پیشنهاد می شود.

ساخت تل سر عروس با گل و ست بله برون و تهیه سبد حنا و امکان گل آرایی سالن و خدمات میوه آرایی از جمله سرویس های این گل فروشی در مراسم عروسی میباشد گل فروشی ترنج همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب باز است حتی در جمع ها و اعیاد مذهبی اما در مناسبتهای وفات تعطیل میباشد.

گل فروشی باختر
5

گل فروشی باختر از معروف ترین گل فروشی های تهران

اگر به دنبال یک مجموعه فروشگاهی و نمایشگاهی بزرگ از گل و گیاه با چندین نمایندگی رسمی در شهرها و کشورهای مختلف هستید باید به سراغ مجموعه فروشگاه های گل باختر بروید. این گل فروشی از سال ۱۳۸۱ افتتاح شده و در ارائه کیفیت و مشتری مداری فوق العاده می باشد. به گونه ای که برای سه بار موفق به گرفتن لوح تقدیر بهترین شرکت کننده در نمایشگاه های بین المللی تهران شده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین فروشگاه تجهیزات سبزی خرد کنی

گل فروشی باختر با مجموعه شامل دو فروشگاه بزرگ به مساحت بیش از ۴۵۰ متر مربع در سطح تهران و نیز درحال نمایندگی در شهرستانها و سایر نقاط جهان آماده سرویس دهی به مشتریان است. شما میتوانید با خرید اینترنتی گل و گیاه در وقت خود صرفه جویی کنید و از ترافیک تهران هم در امان باشیم گل فروشی باختر توانای ارسال گل به سراسر ایران را دارد و در ارائه محصولات از کیفیت بالایی برخوردار است.

گل فروشی زعیم
6

گل فروشی زعیم

گل فروشی زعیم یکی از قدیمی ترین گل فروشی های شهر تهران می باشد و همین طور یکی از بهترین گل فروشی های این شهر بزرگ است که در مرکز شهر واقع شده است این گل فروشی از سال ۱۳۳۴ به طور رسمی شروع به فعالیت کرد و در سال ۱۳۳۷ در منطقه ورامین باغ گل کاری این مجموعه احداث شد. احداث گل فروشی بزرگ واقع در میدان پاستور در سال ۱۳۴۷ رقم خورد و نیم قرن از ساخت آن میگذرد. گل فروشی زعیم در این مدت افتخارات زیادی در زمینه پرورش گل در نمایشگاه های متعدد داخلی و خارجی کسب کرده است.

وقتی برای خرید گل برای دیدن گل فروشی می‌شوید راهروها و بخش های جدایی وجود دارد که هر کدام به گل و گیاه خاصی اختصاص یافته اند گل های شاخه ها و سبدهای گل و گلدان ها و انواع کاکتوس و گیاه های آپارتمانی و گیاه های غیر آپارتمانی بخش‌هایی از این گل فروشی بزرگ و با سابقه هستند. این گل فروشی همه روزه و حتی در تمام تعطیلات رسمی باز می باشد و ساعت ۸ صبح تا ۹ و نیم شب فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در اقدسیه
گل فروشی پوژان
7

گل فروشی پوژان

یکی از بهترین گل فروشی های شهر تهران چه خدمات زیادی را با سلیقه و زیبایی هر چه تمام ارائه می دهد گل فروشی پوژان می باشد. این گل فروشی لوکس به گلهای ارکیده معروفش و حی های مدرن ای که برای گل آرایی دارد شناخته می‌شود این مجموعه زیبا با نمونه کارهای متنوع و با سلیقه انتخاب خیلی از زوج های جوان در استفاده از دسته گل عروس است و به جرأت می‌توان گفت که نمونه های تکراری به ندرت در بین کار ها وجود دارد. این گل فروشی کلکسیونی از ماشین های کلاسیک و مدرن دارد و آنها را برای شب های عروسی اجاره می دهد.

گل فروشی بهرام
8

گل فروشی بهرام

گل فروشی بهرام یکی از بهترین و معروف ترین گل فروشی های شهر تهران به حساب می‌آید موسسه گل و گیاه بهرام در سال ۱۳۴۵ توسط بهرام جعفری تاسیس شد. این موسسه دارای مزرعه ای به مساحت ۳۲ هکتار و دارای ۵ هکتار گلخانه شیشه های تمام اتوماتیک است که محصولاتش را در فروشگاهی در خیابان جردن ارائه می کند.

فضای داخلی این گل فروشی بسیار شیک و بزرگ است و داخل آن نمونه کارهای آماده خاص و زیبای این مجموعه قرار دارد ارائه انواع باکس و دسته گل با ماندگاری بالا و گلهای تازه به همراه ارائه خدمات در زمینه تهیه و ارسال تاج گل برای مراسم ختم از جمله خدمات این فروشگاه است. برای هرگونه مراسم ای مانند مراسم نامزدی و عقد و حنابندان و عروسی طراحی و دیزاین مخصوص ارائه و انجام می شود.

گل فروشی آیریس
9

گل فروشی آیریس

گل فروشی آیریس از سال ۱۳۲۰ تاکنون خدمات مربوط به گل و گیاه اماکن و مجالس و مناسبت ها را به نحو شایسته انجام میدهد خدماتی از قبیل انواع سبد گل و گل پایه دار گل برای مراسم ترحیم و یا گل به منظور ابراز شادباش در جشن ها و میهمانی ها توسط این گل فروشی ارائه می‌شود همچنین خدمات مربوط به مراسم ازدواج از جمله گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس و همینطور گل آرایی مراسم رسمی و اداری نیز توسط این گلفروشی ارائه می شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *