بهترین بیمارستان خصوصی تهران برای قلب

ما در این مقاله از کی برتره برخی از بهترین بیمارستان خصوصی تهران برای قلب را معرفی می کنیم . در حال حاضر بیمارستان های بسیاری در سراسر کشور وجود دارد که می توان گفت که هر کدام از این بیمارستان دارای بهترین امکانات و همچنین بهترین کادر پزشکی هستند.بنابراین می توان گفت که خدمات پزشکی در این بیمارستان ها بسیار بالا است.همچنین می توان گفت که علاوه بر بیمارستان های دولتی که در کشور وجود دارد بیمارستان های خصوصی گوناگونی در کشور وجود دارد.

همچنین می توان گفت که درحال حاضر بیمارستان های تهران بسیار معروف هستند و دارای خدمات بسیار باکیفیت نیز می باشد.می توان گفت که امروزه افرادی زیادی به دلایل گوناگونی به بیماری قلبی مبتلا می شود پس تلاش می کنند تا برای درمان خود به یک مرکز پزشکی خوب مراجعه کنند در ویران بیمارستان های قلب گوناگون وجود دارد که افراد می توانند به آن مراجعه کنند و از خدمات آن نیز استفاده کنند.

بیمارستان فوق تخصصی پارسیان
1

بیمارستان فوق تخصصی پارسیان

می توان گفت که این بیمارستان بهترین بیمارستان خصوصی تهران برای قلب است که دارای امکانات بسیار متنوع و همچنین با کیفیت نیز می باشد.بیمارستان فوق تخصصی پارسیان دارای 12500 متر مربع مساحت می باشد همچنین می توان گفت که این بیمارستان نیز دارای 9 طبقه است. این بیمارستان دارای تجهیزات بسیار جدید است و این امر نیز سبب شده است تا کیفیت خدمات درمانی این بیمارستان بسیار بالا باشد.همچنین می توان گفت که این بیمارستان دارای کادری بسیار متخصص با تجربه است که می توانند به بیمار کمک بسیار زیادی کنند و در جهت درمان بیماری آن ها نیز به بیماران کمک کنند

 

آدرس بیمارستان فوق تخصصی پارسیان

تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ

بیمارستان تخصصی کسری
2

بیمارستان تخصصی کسری

می توان گفت که بیمارستان تخصصی کسری از دیگر بیمارستان های بسیار خوب تهران است . این بیمارستان به وسیله دکتر احمد علیزاده خویی و همچنین دیگر افراد ساخته  شده است. بیمارستان تخصصی کسری بهترین خدمات درمانی، تشخیصی، توانبخشی و بهداشتی را در اختیار بیماران و مراجعه کنندگان خود قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی اکباتان

همچنین این بیمارستان کلیه مسائل  بهداشتی را رعایت کرده و همواره پاک و تمیز می باشد که این امر نیز سبب شده است تا میزان بهداشت در این بیمارستان بسیار بالا باشد.همچنین می توان گفت خدمات درمانی این بیمارستان تخصصی بسیار خوب است و سبب شده است افرادی که بیمار هستند برای درمان بیماری خود به این بیمارستان مراجعه کنند

آدرس بیمارستان تخصصی کسری

تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کسری تهران

بیمارستان خصوصی عرفان
3

بیمارستان خصوصی عرفان

می توان گفت که بیمارستان عرفان دارای سابقه بسیار خوب است که از این سابقه های بسیار خوب  می‌توان به انجام  خدمات خاص برای پزشکان و بیماران، کسب رتبه دیاموند، بالاترین رتبه اعتباربخشی بین المللی کانادا،به دست آوردن گواهینامه آی پی دی، پذیرش بیماران خارجی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، انجام خدمات بسیار گوناگون پزشکی نوین در سطح بین المللی به دست آوردن رتبه بسیار بالا و عالی و مثبت به ارزیابی وزارت بهداشت در سه سال پشت سرهم تا هم اکنون اشاره کرد.

همچنین می توان گفت که این بیمارستان دارای بخش های مختلف درمانی است که این موضوع نیز سبب شده است تا این بیمارستان بتواند بیماران مختلف که دارای مشکلات گوناگون است را قبول کند و در بهبود آن ها کمک کند.

آدرس بیمارستان خصوصی عرفان

تهران، سعادت آباد، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری، خیابان شهید ریاضی بخشایش، بیمارستان عرفان

بیمارستان تخصصی آتیه
4

بیمارستان تخصصی آتیه

می تودن گفت که این بیمارستان یعنی بیمارستان تخصصی آتیه در سال 1376 به وسیله دکتر خلیل علی زاده بنا شد . این بیمارستان از بهترین بیمارستان خصوصی است که در تهران واقع شده است .بیمارستان آتیه  دارای 12 طبقه است که مساحت آن 4300 متر مربع نیز است  بیمارستان اتیه در سال 1377 انواع خدمات گوناگون در رشته‌های پزشکی منفاوت را در اختیار مردم قرار داد.

بیشتر بخوانید:   بهترین هتل های پنج ستاره تهران

بیمارستان تخصصی آتیه یک بیمارستان خصوصی است که این بیمارستان از سال 1377 شروع به فعالیت در بخش های گوناگون درمانی کرد و توانست بیماران زیادی را درمان کند پس می توان گفت که این بیمارستان می ت اند یک انتخاب بسیار خوب برای مراجعه بیماران باشد

آدرس بیمارستان تخصصی آتیه

تهران، شهرک قدس، بلوار فرحزادی، تقاطع شهید دادمان

بیمارستان تخصصی ابن سینا
5

بیمارستان تخصصی ابن سینا

این بیمارستان یعنی بیمارستان تخصصی سینا  یکی از بهترین بیمارستان خصوصی است که تهران نیز واقع شده است و همچنین می توان گفت که این بیمارستان تخصصی به وسیله  دکتر سید محمدرضا زارع و دکتر مرتضی سالم ساخته شده است. بیمارستان سینا دارای  10 سال فعالیت بسیار خوب و باکیفیت است  وهمچمین این بیمارستان در سال 1399 اقدام به بنا کردن مرکز علمی کاربردی کرده است.

این بیمارستان دارای پزشکان متخصص می باشد و همچنین کادر درمان این بیمارستان خدمات خود را به بهترین صورت در اختیار بیماران قرار خواهند داد و در جهت بهبودی آن ها تمام تلاش خود را نیز به کار می گیرند پس می توان گفت که این بیمارستان تخصصی می توان یک انتخاب بسیار خوب برای مراجعه بیماران باشد و افراد می توانند از خدمات بسیار خوب این بیمارستان استفاده کنند

آدرس بیمارستان تخصصی سینا

تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار آیت الله کاشانی، بیمارستان تخصصی ابن سینا

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آسیا
6

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آسیا

می توان گفت که از دیگر بیمارستان های بسیار خوب تهران می توان بیمارستان فوق تخصصی آسیا را نام برد. این بیمارستان دارای خدمات درمانی بسیار گوناگونی می باشد که این موضوع نیز سبب شده است تا این بیمارستان بتواند به بیماران گوناگونی کمک‌ کند تا بتوانند سلامت خود را به دست اورند. همچنین می توان‌گفت که این بیمارستان نیز دارای بخش های بسیار گوناگونودرمانی است.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن میکروبیلدینگ در زعفرانیه

این بیمارستان می تواند در زمینه های بسیار متفاوت درمانی مانند چشم پزشکی، جراحی عمومی، مغز و اعصاب و ستون فقرات،دستگاه گوارش و…  خدمات بسیار خوب و باکیفیتی را به بیماران ارائه دهد.همچنین می توان گفت که این بیمارستان دارای پزشکانی بسیار متخصص نیز می باشد که این امر سبب شده است تا درمان بیماران در این بیمارستان به بهترین صورت انجام شود

آدرس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آسیا

تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، مقابل دانشکده علامه طباطبایی، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آسیا

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید
7

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید

می توان ‌گفت که بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید از بهترین بیمارستان خصوصی تهران برای قلب است  این بیمارستان در سال 1395 بنا شه است و تا کنون به فعالیت خوب به بهترین صورت ادامه داده است. همچنین این بیمارستان دارای پزشکان بسیار متخصصی می باشد و دارای تجهیزات پزشکی جدید و همچنین  پیشرفته ای نیز است.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید دارای قسمت ‌های گوناگونی است مانند کلینیک، پاراکلینیک بستری و سرپایی که شما این امکون را دارید که به این بیمارستان برای  درمان بیماری های خود مراجعه نمایید و از خدمات بسیار خوب این بیمارستان فوق تخصصی استفاده کنند.پس می توان گفت که این بیمارستان می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای مراجعه بیماران باشد

 

آدرس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید

تهران، اتوبان همت غرب، بعد از بزرگراه ستاری جنوب، خیابان شهید کبیری طامه، خیابان بهار، پلاک 15

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *