بهترین جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در مشهد

جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات بیماری های بسیار زیاد و مختلفی را درمان میکند و خدمات مختلف و ویژه‌ای را ارائه می‌کنند بهترین جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در مشهد از شاخه های مورد تایید و شناخته شده می باشد.

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین جراحان مغز و اعصاب در شهر مشهد را به شما معرفی کنیم و شما میتوانید با داشتن این اطلاعات به راحتی هر کدام از جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در مشهد را که میخواهید پیدا کرده و به مطب ایشان مراجعه کنید و در صورت نیاز به درمان بپردازید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

دکتر حامد خردمند-min
1

دکتر حامد خردمند

دکتر حامد خردمند یکی از بهترین و عالی ترین جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در مشهد می باشد که سالانه افراد بسیار زیادی برای درمان بیماریهای خود و بسیاری از موارد دیگر به ایشان مراجعه می کنند دکتر حمید خردمند یکی از بهترین و حرفه ای ترین متخصص ها در این زمینه می باشد که توانسته است اعتماد افراد بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند.

 

آدرس: مشهد احمد آباد خیابان قائم نبش قائم ۱۸

دکتر ابراهیم قیم حسن خانی
2

دکتر ابراهیم قیم حسن خانی

دکتر ابراهیم حسن خانی یکی دیگر از بهترین جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات می باشد که در شهر مشهد فعالیت دارد و توانسته است در این زمینه بسیار بدرخشد و با سابقه درخشان و بی نظیری که دارد مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار بگیرد دکتر ابراهیم حسن خانی با استفاده از علم روز توانسته است با روش های بسیار عالی که دارد جزو بهترین متخصص ها در این رشته باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکان های تفریحی مشهد

 

آدرس : مشهد بیمارستان امام رضا

دکتر فرزاد امیدی کاشانی
3

دکتر فرزاد امیدی کاشانی

جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات دکتر فرزاد امیدی کاشانی از بهترین و باتجربه ترین پزشکان و متخصصان در این زمینه می باشد که در شهر مشهد فعالیت دارد افراد بسیار زیادی برای درمان مشکلات و بیماری های خود در زمینه مغز و اعصاب و ستون فقرات به ایشان مراجعه می‌کنند و تاثیرات بسیار مثبت و عالی و بی نظیر را دیده اند دکتر فرزاد امیدی کاشانی از بی نظیر ترین و عالی ترین پزشکان در این زمینه می باشد.

 

آدرس: بیمارستان امام رضا و آدرس مطب ایشان میدان بیمارستان امام رضا ساختمان پزشکان رازی طبقه ۲ واحد ۲۰۳ می باشد.

دکتر سعید صباغان جاغرق
4

 دکتر سعید صباغان جاغرق

دکتر سعید صباغان با داشتن بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات توانسته است جزء دکتران خوش‌نام و بسیار بی نظیر در این حرفه باشد یکی از بهترین ویژگی های مطب این دکتر پذیرش ۲۴ ساعته می باشد که جزو یکی از بهترین و عالی ترین ویژگی های آن به حساب می آید.

 

آدرس: خیابان کوهسنگی کوچه کوهسنگی۷ جنب بیمارستان مهر ساختمان پزشکان فراز واحد۵۰۱

دکتر حمیدرضا عبداله پور
5

دکتر حمیدرضا عبداله پور

دکتر حمید رضا عبدالله پور با داشتن سابقه بسیار بالا و درخشان در زمینه جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات یکی از بهترین و معروفترین متخصصان مغز و اعصاب و ستون فقرات در شهر مشهد می باشد که سالانه افراد بسیار زیادی برای جراحی بیماری ها و مشکلات در ستون فقرات و انواع جراحی های مغزی به ایشان مراجعه می‌کنند و نتایج بسیار خوب و عالی را می بینند.

بیشتر بخوانید:   بهترین فست فود های مشهد نزدیک حرم

 

آدرس: مشهد شهرک امام هادی بزرگراه آزادی

دکتر یونس نجفیان رضوی
6

دکتر یونس نجفیان رضوی

دکتر یونس نجفیان رضوی یکی از بهترین و عالی ترین پزشکان در زمینه جراحی مغز و اعصاب و انواع بیماری های نخاع و ستون فقرات میباشند که در شهر مشهد مشغول به فعالیت هستند یکی از ویژگی های بسیار عالی و بی نظیر این پزشک ویزیت در منزل می باشد و در مطب ایشان ماساژ درمانی و ماساژ ریلکسی و ماساژ لاغری نیز انجام می شود.

 

آدرس: خیابان راهنمایی برج سلمان طبقه ۵ اداری واحد ۳

دکتر سید مرتضی جعفر زاده
7

 دکتر سید مرتضی جعفر زاده

دکتر سید مرتضی جعفر زاده یکی از بهترین پزشکان جراح مغز و اعصاب در شهر مشهد می باشد که انواع روانشناسی کودک و خانواده و انواع روان درمانی و ویزیت متخصص اعصاب و روان و تشخیص و درمان اختلال رفتاری و روانپزشکی کودکان و بالغین را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد و با تجربه بالا توانسته جزو بهترین ها در این زمینه باشد.

 

آدرس: مشهد کوهسنگی ۸ نبش چهارراه اول ساختمان پزشکان ایرانیان طبقه ۴ واحد ۸

دکتر حمیدرضا اقبالی
8

دکتر حمیدرضا اقبالی

دکتر حمیدرضا اقبالی یکی از جراحان بسیار معروف و عالی در شهر مشهد می باشد که افراد بسیار زیادی به این پزشک مراجعه می کنند زیرا ایشان از روش های بسیار عالی برای درمان بیماران استفاده می‌کنند و در زمینه مغز و اعصاب و بیماری های نخاعی توانستند افراد بسیار زیادی را بهبود بخشند و با آنها کمک بسیار زیادی بکند.

 

آدرس: مشهد احمد آباد محتشمی ۱ ساختمان پزشکان شفا طبقه دوم

بیشتر بخوانید:   بهترین هتل های شهر مشهد
دکتر فریبرز ثمینی
9

دکتر فریبرز ثمینی

دکتر فریبرز ثمینی یکی از بهترین و عالی ترین پزشکان جراح مغز و اعصاب و بیماری های نخاعی و ستون فقرات در شهر مشهد می باشند که بسیار معروف و خوش نام هستند و افراد بسیاری شان را می شناسند این دکتر یکی از بهترین و عالی ترین جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات در شهر مشهد می باشد که افراد بسیار زیادی برای درمان انواع بیماریهای خود به ایشان مراجعه می کنند.

 

آدرس: مشهد خیابان احمد آباد بین عارف ۴ و ۶

دکتر نرگس هاشمی
10

دکتر نرگس هاشمی

دکتر نرگس هاشمی از بهترین و بی نظیرترین جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات در شهر مشهد می باشد که در این زمینه تبحر بسیار ویژه‌ای را دارند و با تجربه بسیار زیاد و بالایی که دارند توانسته اند افراد بسیار زیادی را درمان کنند و اعتماد بسیاری از بیماران را جذب کنند و افراد بسیار زیادی در شهر مشهد برای درمان بیماریهای خود به ایشان مراجعه کنند.

 

آدرس: مشهد کلینیک ویژه بیمارستان قائم

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *