ده سایت برتر خبری ایران

این روزها بسیاری از افراد به جای رسانه‌هایی چون تلویزیون و رادیو، اخبار را از طریق وبسایت‌های خبری دنبال می‌کنند. امروزه با گسترش هر چه بیشتر شبکه اینترنت و استفاده از آن در مناطق مختلف، وبسایت‌های خبری مختلفی نیز شروع به فعالیت کرده اند که حتما شما هم با چندین مورد از آن‌ها آشنا هستید. این صفحات از نظر میزان محبوبیت و اعتبار با یکدیگر تفاوت دارند. اگر قرار باشد آن‌ها را به عنوان مرجع خبری خود در نظر بگیرید، بهتر است با ده سایت برتر خبری ایران آشنایی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به معرفی این سایت‌های خبری بپردازیم. پس با ما در کی برتره همراه باشید.

وبسایت ایرنا
1

وبسایت ایرنا

وبسایت ایرنا یا خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران یکی از بهترین و معتبرترین خبرگزاری‌هایی است که می‌توانید اخبار و رویدادهای مختلف را از طریق آن دنبال نمایید. در این وبسایت، اخبار مختلف مربوط به رخدادها و بخش‌های مختلف با اعتبارسنجی دقیق منتشر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرند. همچنین مقالات مختلف منتشر شده در ایرنا همگی جذاب، خواندنی و معتبر می‌باشند. امروزه ایرنا به عنوان منبع خبری بسیاری از افراد، پژوهشگران و همچنین سازمان‌ها در نظر گرفته می‌شود. همچنین از طریق وبسایت فوق می‌توانید سخنان و مواضع مقامات جمهوری اسلامی ایران را نیز دنبال کرده و از تحولات منطقه و جهان با سرعتی بسیار بیشتر آگاه گردید.

آدرس سایت : www.irna.ir

وبسایت ایسنا
2

وبسایت ایسنا

ایسنا یا خبرگزاری دانشجویان ایران نیز یکی از برترین و معتبرترین خبرگزاری‌های آنلاین ایران است که به دانشجویان وابستگی دارد و به همین خاطر اعتبار آن تضمین شده است. امروزه بسیاری از اخبار مهم و موثق در این وبسیات منتشر می‌شوند و افراد مختلف به آن‌ها ارجاع می‌دهند. همچنین در این وبسایت گزارش‌ها و مقالاتی خواندنی منتشر شده و در اختیار عموم قرار می‌گیرند که هر کدام در نوع خود بسیار جالب هستند. اگر می‌خواهید همواره از اخبار ایران و جهان آگاه باشید، بهتر است خبرگزاری ایسنا را هر از گاهی برسی نموده و مطالب آن را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر دانلود بازی

آدرس سایت : www.isna.ir

وبسایت خبرگزاری فارس
3

وبسایت خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس نیز در میان 10 سایت خبری برتر ایران جایگاه قابل توجهی دارد، چراکه به انتشار اخبار موثق و دست اول توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. تحریریه این خبرگزاری متشکل از افراد کاربلد و جوانی است که در زمینه رسانه و فناوری ارتباطات از مهارت‌های بسیاری برخوردار هستند. به همین خاطر است که کیفیت کار این وبسایت به شکل آشکاری بالاست. همچنین جالب است بدانید که مطالب خبرگزاری فارس به چهار زبان زنده دنیا یعنی فارسی، عربی، انگلیسی و ترکی منتشر می‌شوند و به همین خاطر مخاطبانی وسیع‌تر و بیشتر دارند. تأسیس این سایت به اوایل دهه هشتاد بازمی‌گردد.

آدرس سایت : www.farsnews.ir

وبسایت خبرگزاری مهر
4

وبسایت خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر نیز در میان معتبرترین پایگاه‌های خبری آنلاین موقعیت به خصوصی دارد و نقطه قوت آن نیز همکاری با نویسندگان مستقل است. اگر به مطالب این خبرگزاری سری بزنید با طیف وسیعی از مقالات جذاب با موضوعات تاریخی مواجه می‌شوید که بدون شک بسیار خواندنی خواهند بود. همچنین اخبار منتشر شده در این وبسیات همگی موثق بوده و به درستی راستی آزمایی می‌شوند. امروزه خبرگزاری مهر مخاطبان بسیاری دارد و به همین خاطر با حساسیت و دقت بالا به فعالیت می‌پردازد. این خبرگزاری در میان ده سایت خبری برتر ایران جای دارد و با توجه به اطلاع رسانی دقیق و سریع رویدادها این جایگاه بسیار شایسته آن می‌باشد.

آدرس سایت : www.mehrnews.com

وبسایت باشگاه خبرنگاران جوان
5

وبسایت باشگاه خبرنگاران جوان

تأسیس این وبسایت به سال 1378 باز می‌گردد. اغلب نویسندگان و خبرنگاران فعال در این خبرگزاری جوانانی هستند که به علت استعداد سرشار خود در زمینه علوم ارتباطات و خبرنگاری به وبسایت مورد نظر جذب شده اند و به کسب تجربه در این زمینه می‌پردازند. باشگاه خبرنگاران جوان یکی از جامع‌ترین و جذاب‌ترین وبسایت‌های خبری است که به شما کمک می‌کند تازه‌ترین رخدادهای ایران و جهان را از مرجعی مطمئن دنبال کرده و از جدیدترین اتفاقات باخبر شوید. به علاوه خیالتان از بابت صحت اخبار منتشر شده در این مرجع راحت باشد. چراکه باشگاه خبرنگاران جوان همواره اخبار موثق و صحیح را منتشر می‌نماید.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر فریلنسری

آدرس سایت : www.yjc.news

وبسایت تسنیم
6

وبسایت تسنیم

این رسانه برای اولین بار در سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده است. گرداننده و صاحب امتیاز آن نیز موسسه آتی سازان فرهنگ تسنیم است که به سپاه وابسته بوده و به افزایش آگاهی و اطلاع رسانی در زمینه‌های مختلف می‌پردازد. این وبسایت یکی از معتبرترین و مشهورترین پایگاه‌های خبری آنلاین ایران است و در میان 10 سایت برتر خبری ایران نیز جای دارد. روزانه مقالات متعددی با موضوعات مختلف در تسنیم منتشر می‌شوند که هر کدام به نوبه خود جالب و خواندنی هستند. به علاوه اخبار منتشر شده در این وبسایت همگی موثق بوده و از نظر اعتبار تضمین شده هستند.

آدرس سایت : www.tasnimnews.com

وبسایت عصر ایران
7

وبسایت عصر ایران

در میان 10 سایت برتر خبری ایران می‌توان به وبسایت معتبر و حرفه‌ای عصر ایران نیز اشاره نمود. عصر ایران یکی از کاربردی‌ترین خبرگزاری‌های آنلاین است که افراد مختلفی در سراسر ایران آن را دنبال کرده و به مطالب و اخبار منتشر شده در آن استناد می‌کنند. همچنین جالب است بدانید که این وبسایت از زبان‌های دیگر نیز پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر می‌تواند مخاطبانی گسترده و پرشمار داشته باشد. اگر به عصر ایران سری بزنید در می‌یابید که چیدمان آن بسیار صحیح و اصولی است و افراد را به سمت مطالعه مطالب و یافتن مطالب مورد علاقه‌شان سوق خواهد داد.

آدرس سایت : www.asriran.com

وبسایت مشرق نیوز
8

وبسایت مشرق نیوز

نمی‌توان به معرفی وبسایت‌های معتبر خبری ایران پرداخت و از مشرق نیوز سخنی به میان نیاورد. بدون شک این وبسایت نیز یکی از بهترین پایگاه‌های خبری آنلاین ایران است که دسترسی افراد را به اخبار و مطالب جذاب برقرار می‌سازد. به همین علت است که امروزه افراد بسیاری آن را دنبال می‌کنند. یکی از مزایای جالب توجه مشرق نیوز این است که در آن برای مطالب و اخبار مربوط به هر استان یک بخش جداگانه اختصاص داده شده است و به همین ترتیب افراد می‌توانند به سادگی محتوای مربوط به محل زندگی خود را دنبال نمایند.

بیشتر بخوانید:   ۱۰ سایت برتر خرید ملک

آدرس سایت : www.mashreghnews.ir

وبسایت انتخاب
9

وبسایت انتخاب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب نیز از آن خبرگزاری‌هایی است که دنبال کنندگان زیادی دارد و اخبار خود را با دقت بسیار بالا منتشر می‌کنند. کلیه مطالب منتشر شده در این وبسایت معتبر و موثق هستند و افراد می‌توانند از بابت صحت آن‌ها مطمئن باشند. برتر خبر یکی از 10 سایت خبری برتر ایران است و به همین علت مخاطبان وسیع و قابل توجهی دارد. اگر شما هم به دنبال یک مرجع خبری مطمئن و حرفه‌ای هستید، می‌توانید این پایگاه آنلاین را دنبال نمایید. جالب است بدانید که روزانه مطالب و مقلات حواندنی متعددی نیز در این وبسایت منتشر می‌شوند.

آدرس سایت : www.entekhab.ir

وبسایت تیتر برتر
10

وبسایت تیتر برتر

وبسایت تیتر برتر در زمینه‌های متعدد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و… اخبار جالب و موثقی را منتشر می‌کند. بدون شک دنبال کردن مطالب این وبسایت می‌تواند بسیار جالب باشد. به خصوص از این جهت که گردانندگان این خبرگزاری افرادی کاربلد و حرفه‌ای هستند که از نظر سیاسی مستقل بوده و به انتشار اخبار معتبر و دست اول روی می‌آورند. شما هم می‌توانید با مطالعه مطالب تیتر برتر به کیفیت کار این خبرگزاری پی ببرید. تیتر برتر مخاطبان بسیار زیادی دارد و به همین خاطر مطالب خود را بسیار حرفه‌ای و عالی تولید می‌نماید.

آدرس سایت : www.titrebartar.com

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *