بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما

در این مقاله از کی برتره با ما همراه شوید تا شما را با بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما آشنا کنیم. در گذشته هر کسی که می خواست با هواپیما به سفر برود، باید به آژانس های مسافرتی یا هواپیمایی می رفت. رفت و آمد به محل آژانس و تنوع کم در لیست بلیط های موجود، برای مسافران محدودیت‌ های زیادی را در پی داشت. اما سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما، می توانند راه طولانی پیش روی مسافران را کوتاه و آسان کنند. امروزه می توان با استفاده از سایت و اپلیکیشن، می توان بلیط هواپیما را هر ساعتی خریداری کرد. در واقع هر آژانس مسافرتی با راه اندازی یک سایت و یا اپلیکیشن های خرید بلیط هواپیما، به ارائه این خدمات مشغول است.

سایت علی بابا
1

سایت علی بابا

علی بابا از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرده است و یکی از بزرگترین و معروف ترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس می باشد و تا الان توانسته رضایت بسیاری از کاربران خود را به دست آورد. درصورت خرید بلیط هواپیما از علی بابا با سامانه معتبری روبه‌رو هستید و قادر است تمام نیازهایتان را پاسخگو باشد. در اوایل، در دستور کار علی بابا فروش بلیط پرواز داخلی قرار داشت، ولی با گذشت زمان امکان خریدن سایر محصولات گردشگری به علی بابا اضافه شد.

آدرس سایت : www.alibaba.ir

سایت الی گشت
2

سایت الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت در سال ۱۳۷۹ کار خود را آغاز کرده است. الی گشت از لحاظ کیفیت خدمات و مناسب بودن قیمت و نظم مدیرت توانسته، یکی یکی از بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما باشد. الی گشت خدمات گردشگری خود را به صورت آنلاین عرضه می کند و در بیشتر مسیر های اصلی، از ظرفیت پروازی بالایی برخوردار است. شما می توانید از طریق سایت الی گشت بلیط هواپیما، بلیط چارتر، تور های مسافرتی داخلی، تور های مسافرتی خارجی و رزو هتل را انتخاب نمایید. برای خریدن تور های مسافرتی سه راه وجود دارد آن هم رفتن به سایت الی گشت و خرید آنلاین بلیط هواپیما است.  راه دوم رزو تور مسافرت با مراجعه حضوری به الی گشت می باشد. و راه سوم تماس گرفتن با شماره 0218540 است.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر خبری ایران

آدرس سایت : www.eligasht.com

سایت فلایتیو
3

سایت فلایتیو

فلایتیو فعالیت خود را در سال ۱۳۹۵ به عنوان آژانس مسافرتی آنلاین شروع کرد. آنها تصمیم گرفتند ابتدا به رضایت مشتری های خود توجه کنند. بعد از گذشت زمان از آژانس مسافرتی توانسته‌ است به یک شرکت گردشگری آنلاین تبدیل شود. شما می توانید از سایت فلایتیو به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. سایت فلایتیو هر ماه به بیش از صد ها هزار نفر خدمات سفر های داخلی و خارجی را ارائه می دهد.

آدرس سایت : flightio.com

سایت تیک بان
4

سایت تیک بان

سایت تیک بان یکی از پرفروش ترین و معتبرترین سامانه های خرید آنلاین بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، بلیط قطار و رزرو هتل می باشد. درست است که تیک بان مدت زمان زیادی نیست که قدمت دارد، اما در همین مدت زمان کم توانسته رشد مناسبی داشته باشد. این سایت توانسته ابزار های مفیدی مثل نوع ایرلاین، زمان پرواز و سیستم فیلترینگ قیمت و… را به مشتریان خود ارائه دهد. شما می توانید از طریق سایت تیک بان بلیط هواپیما سیستمی و چارتر، بلیط اتوبوس یا قطار را خرید کنید و همچنین به صورت آنلاین هم رزو هتل را انجام دهید.

آدرس سایت : tikban.com

سایت قاصدک
5

سایت قاصدک

برای کسانی که به مسافرت و گردش علاقه دارند، سایت قاصدک به میزان راحتی، هزینه و سرعت حرکت اهمیت می دهد، به همین دلیل خیلی از مسافران برای مقصد های دورتر هواپیما را انتخاب می کنند و نیز برای مقصد های نزدیک تر از قطار و اتوبوس استفاده می کنند. این مجموعه کار خود را در سال ۱۳۹۴ شروع کرده است و در اوایل کار خود فقط انواع بلیط هواپیما را می فروخت. و بعد ها سایت قاصدک ۲۴ توانست بلیط های قطار را هم برای مسافران خود به ارمغان بیاورد تا آن ها بتوانند از معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما و قطار استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:   ۱۰ سایت برتر فروش مبل

آدرس سایت : ghasedak24.com

سایت طاها گشت
6

سایت طاها گشت

آژانس هواپیمایی طاها گشت در سال ١٣٧٣ کار خود را آغاز کرد و سال ها تلاش کرده است که رضایت مسافران خود را به دست آورد. این شرکت دارای بیش از ۶٠ پرسنل متخصص می باشد. این شرکت با تکیه بر تجربه مدیران خود، به دنبال گسترش و توسعه برنامه های آینده خود است. شرکت طاها گشت با قدرتمند ترین زیر ساخت ها و بالاترین استاندارد های صنعت گردشگری، در تلاش است که نام خود را در فهرست بهترین آژانس های مسافرتی در کشور حفظ کند.

آدرس سایت : www.tahagasht.com

سایت سفر مارکت
7

سایت سفر مارکت

سفر مارکت یک شرکت دانش بنیان در صنعت گردشگری است که با رویکردی نوین، توانسته در راستای ارائه دادن راه حلی کامل مبتنی بر فناوری های روز، برای پاسخ دادن به خواسته های بازار گردشگری ایران، توسط شرکت ایرسا راه اندازی شود. سفر مارکت به مسافران خود امکان مقایسه و انتخاب خدمات مختلف گردشگری را با دسترسی راحت و آسان در بین صد ها آژانس گردشگری ارائه داده است. شما می توانید از سایت سفر مارکت بلیط هواپیما را خریداری کنید.

آدرس سایت : safarmarket.com

سایت رسپینا
8

سایت رسپینا

رسپینا با بیش از صد نفر کارشناس متخصص توانسته از سال ۱۳۸۹ به مشتریان خود خدمات خرید آنلاین بلیط هواپیما، بلیط چارتر، بلیط اتوبوس، بلیط قطار و رزرو هتل را ارائه دهد.

سایت رسپینا به مدیریت شرکت خدمات مسافرت هوایی سامان سیر رسپینا است. شماره ثبت رسپینا ۴۶۴۴٣ می باشد و آدرس آن، مشهد میدان بیت المقدس کوچه عیدگاه پلاک 23 است.  شما می توانید بلیط هواپیمای خارجی را با قیمت مناسب و بدون نیاز به کارت های خارجی از رسپینا خریداری کنید. سایت رسپینا به عنوان یکی از سامانه های فارسی زبان که خدمات خود را به صورت آنلاین و از طریق مبادله ی ریالی ارائه می‌ دهد شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:   ۱۰ سایت برتر خرید ارز دیجیتال

آدرس سایت : respina24.ir

سایت مستر بلیط
9

سایت مستر بلیط

مستر بلیط کار خود را در سال ۱۳۹۴ آغاز کرد و در اوایل کار خود فقط وب سایتی برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما بود. بعد از گذشت چند ماه و درخواست مشتریان، توانستند خدمات اتوبوس و قطار را به مجموعه خدمات خود اضافه کنند. شما در مستر بلیط می توانید علاوه بر جستجوی کاملترین پرواز های داخلی، قیمت های ارزان را هم پیدا کنید. همچنین شما می توانید از تخفیف های ویژه مستر بلیط استفاده کنید. در مستر بلیط در کمترین زمان ممکن و به راحتی می توانید بلیط هواپیما را از مبدا به مقصد مورد نظر خود خریداری کنید.

آدرس سایت : mrbilit.com

سایت فلای تودی
10

سایت فلای تودی

فلای تودی یکی از  معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما در ایران می باشد. فلادی تودی توانسته با ارائه ارزانترین قیمت بلیط هواپیما، در بین مسافران پرواز های داخلی و خارجی رضایت‌مندی بسیار زیادی را کسب کند.

شما می توانید با خرید بلیط خارجی از فلادی تودی از مزایای خیلی زیادی برخوردار شوید که یکی از مهمترین این مزیت ها، امکان پرداخت ریالی از طریق کارت های شتاب می باشد. پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط تیم حرفه ای فلادی تودی باعث شده است که هنگام و پس از رزرو بلیط هواپیما خیلی از مسافران از خرید خود رضایتمند باشند.

آدرس سایت : www.flytoday.ir

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *