ده سایت برتر دانلود بازی

امروز انواع بازی ها و گیم ها جزء جدانشدنیِ زندگی انسانها می باشد می توان به جرات گفت که افراد بسیار زیادی به این نوع بازی ها و گیم ها اعتیاد دارند و حتماً باید روزانه تایم بخش خصوصی را مخصوص بازی کردن بگذارند. هر روز بازی های بسیار جدید و پیشرفته تری ساخته می شود و شما شاهد این هستید که صنعت بازی پیشرفت چشمگیر و زیادی را دارا می باشد. افراد بسیار زیادی برای دسترسی به این بازی ها به دنبال یک منبع و مرجع مناسب هستند تا بتوانند این بازی ها را دانلود کرده و از آنها استفاده کنند و لذت ببرند.

بهترین سایت دانلود بازی دانلود از سایت کمپانی سازنده آن می باشد و با رعایت این نکته لپ‌تاپ یا موبایل شما از خطر ویروس و یا بد افزار دور می‌ماند و مشکلی برای آن به وجود نمی آید دانلود قانونی ممکن است هزینه هایی را برای شما داشته باشد اما خطر هک شدن و خرابی دستگاه شما را به صفر میرساند و هیچگونه مشکلی برای تلفن همراه و یا کامپیوتر و لپ تاپ شما به وجود نمی‌آید. در ایران تهیه خیلی از بازی ها و برنامه ها از راه قانونی به دلیل تحریم بسیار سخت و یا غیر ممکن میباشد به همین دلیل سایتهای وجود دارد که نسخه کرک شده برنامه ها را برای دانلود در دسترس عموم افراد می گذارد که افراد بسیار زیادی انواع بازی های مختلف را از این سایت ها دانلود می کنند و هیچ گونه مشکل و خرابی برای تلفن های همراه آنها به وجود نمی آید ما در این مقاله از کی برتره قصد داری ده سایت برتر دانلود بازی که جزئی از بهترین سایت های دانلود بازی به حساب می آید را برای شما معرفی کنیم تا شما بتوانید به سادگی و آسانی انواع بازی ها را دانلود کرده و از آنها لذت ببرید.

سایت پارسی گیمز
1

سایت پارسی گیمز

اولین سایتی که به عنوان بهترین سایت دانلود بازی معرفی می‌شود پارسی گیمز می باشد این سایت بازی های زیادی را برای کاربران قرار داده است بازی های اکشن بسیار متنوعی می توانید در این سایت پیدا کنید و از آن لذت ببرید و همینطور با باز شدن صفحه اول سایت گزینه هایی برای دانلود بازی های ایکس باکس و پلی استیشن ۴ و بسیاری از موارد دیگر نمایش داده میشود. علاوه بر بازی های کامپیوتری و پلی استیشنی این سایت برای موبایل نیز برنامه‌های خوب و کاربردی را دارد پس در واقع بهترین سایت دانلود بازی و جامع ترین این نوع سایت ها به حساب می آید.

بزرگترین مزیت این سایت این است که بازی ها را در ژانرهای مختلف دسته بندی کرده  با این کار دسترسی به بازی های مشابه و پیدا کردن بازی مد نظر در دنیای بسیار بزرگ بازی ها را خیلی راحت تر و ساده تر کرده است و دیگر نکته بسیار عالی راجع به این سایت رایگان بودن آن می باشد و همینطور این سایت خبرهای جدید بازی ها و زیرنویس های فارسی و همینطور راهنمای فارسی جامع را هم برای بازی ها پخش می کند.

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر آموزش زبان انگلیسی

آدرس سایت : par30games.net

سایت مگا گیمز
2

سایت مگا گیمز

یکی دیگه از ده سایت برتر دانلود بازی برای دانلود انواع بازی های کامپیوتری و همینطور موبایل‌ها سایت مگا گیمز می باشد اگر با زبان انگلیسی آشنایی دارید و به آن مسلط هستید این سایت برای شما کاملا مناسب و عالی می باشد. نگاریم یک پلتفرم رایگان از انواع بازی های مختلف می باشد و شما در این سایت می توانید بازی مورد علاقه و مدنظرتان را بر اساس دسته بندی صفحه اول سایت به راحتی پیدا کنید همچنین از دیگر مزایای این سایت ارائه اخبار بازی ها و انتشار آن ها می باشد. در این سایت بازی های رایانهای بسیار متنوعی وجود دارد اما بزرگترین مزیت این سایت ارائه بازی ها و ترفند ها و حالت های مختلف بازی و همچنین رفع مشکلات بازی ها می باشد که یکی از دلایلی می‌باشد که می‌توان این سایت را یکی از بهترین سایت های بازی دانست.

آدرس سایت : mega-game.ir

سایت پاکت گیمز
3

سایت پاکت گیمز

پاکت گیمز سومین سایتی است که می خواهیم به عنوان بهترین سایت دانلود بازی برای شما معرفی کنیم دسته بندی های اولیه سایت پاکتی این بسیار جالب انتخاب شده است و با  جستجوی اسم پاکت گیمز صفحه اولی که به شما نشان داده می شود دسته بندی بازی ها می باشد یکی از بهترین دسته بندی ها بازی های پرطرفدار می باشد در این صفحه بازی هایی که بیشترین دانلود را دارد را می‌بینید راهنمای نصب جامع ای را دارا می باشد و به کاربر به صورت کامل آموزش دانلود بازی را میدهد این سایت به روز رسانی خوبی را نیز دارد و آموزش های جدید و بررسی بازی های مختلف را بررسی میکند.

علاوه بر تمامی مواردی که در بالا گفته شد لیستی از نرم افزارهای مورد نیاز برای نصب هر برنامه را دارا می باشد و آن را منتشر می کند یکی دیگر از بهترین و فوق العاده ترین ویژگی های این سایت در کنار فعالیت رایگانی که دارد فروشگاه جامع و کامل راه اندازی کرده است در این فروش و تقریباً همه بازی های پرطرفدار به صورت اصل و اورجینال قابل خرید هستند.

بیشتر بخوانید:   ۱۰ سایت برتر خدمات کامپیوتری

آدرس سایت : pocketgames.rzb.ir

سایت pc game center
4

سایت pc game center

پیسی گیم سنتر نیز یکی از مگا گیمز مربوط به انواع بازی ها میباشد که جزء بهترین ها به حساب می آید و جایگاه ویژه ای را از آن خود کرده است این سایت کد های تقلب بسیار زیادی را برای بازی های محبوب دارا می باشد گرافیک و طراحی سایت بسیار زیبا می باشد و کاربری آن را آسان میکند بازی ها را بر اساس سبک بازی جدا کرده است و هم برای موبایل و هم برای رایانه مناسب و در دسترس می باشد در این سایت فیلم های بازی ها را می توانید مشاهده کنید و اگر خواستید آنها را نیز دانلود کنید و اگر با آی پی ایران نیز وارد شوید ترافیک دانلود نیم بها برای شما تعلق میگیرد.

آدرس سایت : pcgamescenter.ir

سایت gaming master
5

سایت gaming master

این سایت یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین و بهترین سایت های دانلود بازی میباشد در این سایت از بازی های خیلی کوچک تا پرطرفدار ترین و مشهور ترین بازی های دنیا پیدا میشود و در دسترس می‌باشد محتوای این سایت کاملا اختصاصی و بازی می پردازند نقد و بررسی بازی ها را منتشر می کنند و همینطور مانند دیگر سایتها لیست نرم افزارهای هم نیاز این بازی ها را نیز در خدمت شما قرار می دهند این سایت امکانات بسیار زیادی را نیز دارا می باشد و جز بهترین های سایت ها برای دانلود انواع بازی ها به حساب می آید و شما می توانید انواع بازی ها را در این سایت پیدا کرده و از آنها لذت ببرید.

آدرس سایت : gamingmaster.ir

سایت game stop
6

سایت game stop

ششمین سایتی که می خواهیم به شما معرفی کنیم سایت گیم استاپ می باشد که جزو بهترینها و معتبر ترین سایت های دانلود بازی به حساب می آید این سایت علاوه بر بازی های رایانهای بازی های ps۴ و پی اس فایو را نیز دارا می باشد و همینطور بازی های ایکس باکس ۱ را نیز ارائه می کند ویدیو های بازی های مختلف و همراه با آموزش آن ها را نیز هر روزه در سایت خود قرار میدهد در این سایت می توانید انواع نظر های مثبت و منفی خود را ثبت کنید.

آدرس سایت : www.gamestop.com

سایت پی سی دانلود
7

سایت پی سی دانلود

سایت پی سی دانلود علاوه بر امکان دانلود بازی دانلود فیلم و دانلود کتاب و دانلود نرم افزار و دانلود بخش ویژه موبایل را نیز دارا می باشد این سایت یکی از اولین سایت های ساخته شده برای دانلود انواع مواردی که نام برده شد در کشور ایران می باشد pc دانلود فیلم های آموزش نصب را دارد این سایت برای مبتدی ترین کاربران نیز قابل استفاده می باشد و علاوه بر بازی اکثر نرم افزار های شناخته شده را هم در آرشیو خود دارا می باشد.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر خبری ایران

آدرس سایت : p30download.ir

سایت tamirpc
8

سایت tamirpc

این سایت برای ورژن های مختلف ویندوز بازی منتشر می کند و مرجع آموزش شبکه و کامپیوتر نیز می باشد این سایت دسته بندی های سالانه مناسب به فردی را ارائه کرده است و با استفاده از این سایت شما می توانید بازی های منتشر شده در هر سال را جداگانه ببینید اما چیزی که باعث می‌شود بتوانیم این سایت را جزو بهترین ها و محبوب ترین ها بدانیم این است که همه جا نسخه های مختلف یک بازی را به صورت یکجا جمع آوری کرده است و شما بر اساس نیاز تان و چیزی که می خواهید می توانید هر نسخه ای را که به آن احتیاج دارید و انجام می خواهید دانلود کنید.

آدرس سایت : tamirpc.net

سایت یاس دانلود
9

سایت یاس دانلود 

این سایت جامع ترین سایت دانلود هر بازی و هر نرم افزاری به زبان فارسی به حساب می آید در این سایت هرچه بخواهید را می‌توانید به سادگی پیدا کنید قابلیت‌های کاربردی این سایت عبارتند از: امکان دانلود انواع بازی ها و آموزش ابزارهای اینترنت و لینک مستقیم دانلود نرم افزار های مورد نیاز و بخش مالیاتی مدیا و نرم افزار های به روز شده و منتشر شده برای رایانه و امکان دانلود برنامه ها و بازی های اندروید و بخش انیمیشن سایت و بخش کلیپ مانند کلیپ های مناسبتی و کلیپ های صوتی و بخش گرافیک مانند دانلود عکس های لایه باز و ابزار های ادیت عکس و فیلم و فونت و بخش آموزش مانند آموزش برنامه نویسی و آموزش نرم افزار و آموزش طراحی وب سایت و بسیاری از موارد دیگر.

آدرس سایت : www.yasdl.com

سایت free pc
10

سایت free pc

این سایت که یکی از بهترین و عالی ترین سایت ها برای دانلود انواع بازی ها میباشد یک سایت انگلیسی زبان می باشد و برای کار با آن لازم است با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید این سایت تمامی انواع مختلف بازی ها را پوشش میدهد همینطور بخش توصیه شده ای برای دانلود انواع بازی ها دارد در این بخش بازی های محبوب را به شما پیشنهاد می‌دهد یکی از ویژگی های خوب این سایت این است که بازی های رایگان را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن و دانلود آن ها لذت ببرید.

آدرس سایت : freegames.ir

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *