بهترین سالن های زیبایی تهران

اگر  می خواهید با بهترین سالن های زیبایی تهران آشنا شوید و سراغ یکی از آن ها بروید با ما در کی برتره همراه باشد.طبیعتا همه ما گذرمان به آرایشگاه ها که امروزه آن ها را به نام سالن های زیبایی می شناسند، خورده است. در کوچه و خیابان های شهر از مناطق کوچک گرفته تا بزرگ، تابلوهای بسیاری از این خدمات زیبایی ها را می بینیم که امکانات گوناگونی را ارائه می دهند.

مسلما همه بانوان قبل از اینکه بخواهیم میکاپ صورت یا رنگ موی خود را به آرایشگری بسپاریم، کلی تحقیقات انجام می دهیم. پرس و جو از آشنایان گرفته تا جستجو در گوگل و شبکه های مجازی. تهران یکی از شهرهای بزرگ و مدرن ایران می باشد که بسیاری از سالن های زیبایی با خدمات عالی در آن وجود دارد.

شایان ذکر است بدانید که قبل از معرفی بهترین سالن های زیبایی تهران، به نکات و مواردی می پردازیم که یک سالن خوب و مطلوب باید آن را دارا باشد.

سالن زیبایی مریم دربندی
1

سالن زیبایی مریم دربندی

خانم دربندی یک میکاپ آرتیست حرفه ای و خلاق می باشد. ایشان مدیریت سالن را مستقلا انجام می دهند و میکاپ های عروس نیز توسط خود ایشان صورت می گیرد. مریم دربندی در روز می تواند پاسخگوی میکاپ سه عروس باشد و ده روز قبل از انجام کار به مشتریان خود مشاوره رایگان می دهد. گریم و میکاپ در این سالن زیبایی توسط نظر و سلیقه مشتریان با نبوغ و خلاقیت ایشان انجام می شود.

خدماتی شامل: میکاپ، خدمات کامل ناخن و پدیکور، شینیون، انواع خدمات رنگ مو،کراتینه، اکستنشن، فیشیال با مدل های مختلف، انواع خدمات ابرو و کاشت مژه و همچنین اجاره تاج و تور برای عروس خانم ها ارائه می شود. اگر دنبال یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران می باشید، می توانید سالن مریم دربندی را انتخاب نمایید.

سالن زیبایی لی لی رضایی
2

سالن زیبایی لی لی رضایی

خانم لی لی رضایی در مدت زمان کمی محبوبیت بالایی توسط حرفه و ذوق هنری خود دریافت نمود. در حال حاضر ایشان 4 شعبه در شهرهای مختلف تاسیس کرده است. 2 شعبه در تهران، 1 شعبه در کرج و شعبه آخر در شیراز می باشد. خدمات سالن خانم رضایی شامل: وکس و اپیلاسیون، میکاپ و گریم عروس، طراحی و کاشت ناخن، تاتو و اصلاح ابرو، رنگ، مش، اکستنشن، اصلاح مو و بوتاکس مو است. تمامی خدمات با توجه به سلیقه و نظر مشتریان انجام می شود. شما می توانید کارهای زیبایی خود را در یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران انجام دهید.

 

شماره تماس های داخلی: 02122360648 و 02188567050 و 02188565070 و 02122360618

بیشتر بخوانید:   بهترین دکتر جراحی بینی در مرزداران
سالن زیبایی مریم رئوف
3

سالن زیبایی مریم رئوف؛ یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران

یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین سالن ها در شمال تهران برای خانم مریم رئوف است. تقریبا یکی از دلایل محبوبیت این سالن را می توان حضور سلبریتی های ایران دانست. انواع خدمات زیبایی مانند گریم عروس و کانتورینگ صورت، اصلاح و قرینه سازی ابرو، استایل مو، انواع خدمات ناخن و مو، کراتینه، پاکسازی پوست، پروتئین تراپی و غیره در این سالن انجام می شود.

سالن زیبایی ویس
4

سالن زیبایی ویس

اگر به دنبال داشتن یک میکاپ بسیار حرفه ای و لایت هستید، پیشنهاد ما به شما سالن زیبایی ویس متعلق به خانم شبنم نظیف است. این سالن علاوه بر گریم و میکاپ عروس، به اجاره لباس عروس نیز پرداخته است. شبنم نظیف بر اساس چهره عروس خانم ها بهترین آرایش را ارائه می دهد. این سالن در اینستاگرام چیزی حدود 1 میلیون 200 نفر فالور دارد. یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران متعلق به خانم شبنم نظیف می باشد.

سالن زیبایی گیوا
5

سالن زیبایی گیوا

سارا حسینی تاسیس کننده سالن گیوا می باشد. ایشان دوره های میکاپ خود را در دبی و تهران گذرانده است و طرفدار شدید میکاپ های لایت و اوپایی است. خدمات ارائه شده در سالن گیوا شامل: گریم عروس، رنگ مو، کاشت ناخن، اکستنشن، آموزش، پاکسازی پوست، اپیلاسیون دائمی، انواع خدمات ابرو و مو و غیره است. این سالن 4 شعبه دارد و شما می توانید به آن ها مراجعه کنید.

سالن زیبایی مریم رهنما
6

سالن زیبایی مریم رهنما یکی از بهترین سالن های تهران

یکی از سالن هایی که کاندید لیست برترین سالن زیبایی تهران است سالن مریم رهنما واقع در پاسداران میباشد. مریم رهنما جوانی بسیار پر استعداد و هنرمند می باشد که به سرعت محبوبیت پیدا کرد و خود را انسانی سرزنده و پر انرژی می داند و همچنین آرزو دارد روزی آنجلینا جولی را میکاپ کند. آرایش و گریم عروس و شینیون و براشینگ و بافت مو ، رنگ و مش و لایت، اکستنشن مو، کوپ مو، خدمات مژه و ابرو، خدمات ناخن، ایربراش، شاین بدن ، پاکسازی پوست و اپیلاسیون از خدمات این سالن زیبایی می باشد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه های کاشت ناخن در پاسداران

قیمت میکاپ عروس با مریم رهنما ۷ میلیون تومان می باشد برخی قیمت های بالای این هنرمند را ر سلبریتی‌ها در ارایشگاهش می‌دانند. مقصد بسیاری از بانوان بازیگر و مطرح کشور سالن مریم رهنما می باشد و از آن جا که خواهر ایشان بهاره رهنما هستند رابطه بسیار خوبی با این هنرمند دارند و از این افراد دعوت می کنند تا به عنوان مدل میکاپ شوند.

خانم رهنما در این باره گفته است که مردم از سلبریتی ها پیروی بیشتری در سبک زندگی خود دارند زیرا این اشخاص خاطره های خوبی را در ذهن مردم می سازند.

بازیگرانی همچون یکتا ناصر، شبنم مقدم، لیندا کیانی ،فریبا نادری، نیوشا ضیغمی ،نرگس آبیار ،مرجانه گلچین ،نفیسه روشن و بسیاری از بانوان سلبریتی دیگر برای مراسم عروسی خود به ایشان مراجعه کردند.

سالن زیبایی نسیم عقیلی
7

سالن زیبایی نسیم عقیلی

از سالن های بسیار شلوغ و پر طرفدار پاسداران می توان به سالن نسیم عقیلی اشاره کرد در محیطی بسیار دوستانه و آرام و با حضور سه گریمور متخصص عروس با مشاوره رایگان به بهترین شکل خدمات خود را ارائه می‌کنند.

نسیم عقیلی از بانوان جوان و هنرمند در رشته میکاپ می باشد که علاقه به کارهای هنری از کودکی در آب بوده است اولین تجربه کاری خود را در زمینه آرایشی در ۲۰ سالگی به دست آورد و در سن ۲۲ سالگی دوره های گریم سینمایی و زیبایی را نزد استاد فرهنگ معیری گذران و او اولین سالن زیبایی خود را در سال ۱۳۹۱ با نام برند نسیم عقیلی تاسیس کرد و فعالیت او در این زمین تا به امروز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین دکتر جراحی بینی در فرشته

خدمات این سالن عبارتند از : طراحی ناخن، اکستنشن مو، آرایش صورت، کراتین مو ،گریم سینمایی شینیون و آرایش با سبک های مختلف هندی و اروپایی و عربی و خدمات پوست از جمله خدماتی می باشند که می توانند به عنوان ویژگی مثبت برای سالن زیبایی نسیم عقیلی در نظر گرفت.

سلیقه و خواسته هر یک از افراد در انتخاب سبک آرایش با هم متفاوت می باشد برخی سبک آرایش اروپایی و لایت عروس را می پسندند و دیگر سبک هندی و عربی و سنگین را ترجیح می دهند و نسیم عقیلی توانسته است اجرای هر سبکی را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

سالن زیبایی سپیدار
8

سالن زیبایی سپیدار

سالن سپیدار با تمرکز بر میکاپ عروس تاسیس شده است اما این مجموعه در همین مدت و چندان طولانی توانسته است به واسطه کیفیت خدمات و محیط زیبا و آرامش‌بخشی که دارد طرفداران زیادی را پیدا کند.

این سالن توسط خانم سپیده آزمون اداره می‌شود خانم آزمون خود به عنوان میکاپ آرتیست در این سالن آموزش های زیادی را به هنرجویان ارائه می کند سالن سپیدار رضایت کامل زیباجویان را در همه حال کس می کند و تا جایی به کیفیت کار شما مطمئن است که پذیرفته در شرایطی که از خدمات راضی نبودید هزینه را کامل به شما برمی گرداند.

سالن سپیدار ۱۴ لاین خدماتی را برای زیبا جویان در نظر گرفته است لاین های میکاپ عروس و مو و ناخن و ماساژ بدن و فشار صورت از پرطرفدارترین های این سالن معرفی می شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *