محلول پاک کننده گوش گربه

باید خدمتتان عرض کنیم که گوش ها نقش بسیار مهمی در زندگی دارند و تمیز بودن آن ها تاثیر بسیار مهمی در کیفیت زندگی دارد و به همین دلیل باید به طور مرتب به آن ها رسیدگی شود. علاوه براین باید اضافه کنیم که حیوانات نیز از این قاعده مستثنی نیستند و باید به طور مرتب به گوش های آن ها رسیدگی شود.  امروز قرار است که بهترین محلول پاک کننده گوش گربه را به شما معرفی کنیم و خدمتتان عرض کنیم که هر کدام از آن ها چه ویژگی هایی دارد تا شما با آگاهی تمام یکی از آن ها را انتخاب کنید پس با ما همراه باشید.

محلول پاک کننده گوش گربه اچ اند جی مدل Solution

به جرات می توان گفت که یکی از بهترین محلول های پاک کننده گوش گربه که برای سگ ها نیز کاربرد دارد محلول اچ اند جی است که ساخت کشور اسپانیا است. شما می توانید با کمک مقداری پنبه تمام آلودگی ها و جرم های موجود در گوش سگ و گربه را از بین ببرید. حجم این محلول ۶۰ میلی لیتر است و قیمت آن با توجه به کیفیتی که دارد کاملا مناسب است.

محلول پاک کننده گوش گربه و سگ میو

از آن جایی که این روز ها اکثر افراد حیواناتی هم چون سگ و گربه در خانه نگهداری می کنند شرکت های زیادی محصولات مربوط به آن ها را تولید می کنند و این تنوع در برند ها موجب سردرگمی افراد می شود به همین خاطر ما این جا هستیم تا بهترین ها را به شما معرفی کنیم.  یکی دیگر از محلول پاک کننده گوش گربه و سگ ،محلول میو است که با فرمول آمریکایی در کشور ترکیه ساخته می شود و توانسته است نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا برای گربه dsh

محلول پاک کننده گوش گربه M_ pets

اگر به دنبال یک محلول خوب برای مراقبت از گوش گربه ی خود هستید قطره ی تمیز کننده گوش گربه یک گزینه ی خوبی است . لازم به ذکر است که این قطره به خاطر حل کردن جرم های داخل گوش بوی بو گوش را از بین می برد و از ایجاد عفونت ، التهاب و هم چنین خارش در گوش جلوگیری می کند.  البته باید به این نکته اشاره کنیم که برای اثر بخشی باید به منظم استفاده شود این محلول متعلق به کشور بلژیک است و حجم آن ۱۱۸ میلی لیتر است.

محلول پاک کننده گوش گربه

قطره تمیز کننده گوش گربه بایولاین

این قطره نه تنها برای گربه ها بلکه برای سگ ها و جوندگان نیز مناسب است و شما می توانید از آن در پانسیون ها استفاده کنید زیرا در پانسیون ها گربه ها و سگ ها با نژاد های مختلفی حضور دارند و دیگر لازم نیست برای هر کدام قطره تمیز کننده جدا تهیه کنید.  حجم این محلول تمیز کننده ۵۰ میلی لیتر است و شما می توانید  آن را از بهترین پت شاپ های تهران  تهیه نمونده وبرای یک مدت به نسبت زیادی از آن استفاده کنید.

قطره تمیز کننده گوش گربه و سگ دکتر پت مدل Ear cleaner

این قطره نیز یکی از با کیفیت ترین و بهترین محلول های پاک کننده موجود در بازار است که با هزینه ی کم تری می توانید آن را تهیه کنید . این قطره نیز به خوبی تمام آلودگی های داخل مجرای گوش را تمیز می کند و التهاب گوش را از بین می برد و در صورت استفاده ی مداوم موجب خارش گوش را کاملا از بین می برد.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا برای گربه پرشین

قطره تمیز کننده گوش گربه و سگ یورپت

جالب است بدانید که این قطره برای گوش ها و چشم های سگ و گربه مناسب است و شما می توانید با خرید آن با یک تیر دو نشان بزنید. از ویژگی های این قطره می توانیم به محافظت از قسمت های داخلی و خارجی گوش اشاره کنیم. علاوه بر این ها این قطره موجب جلوگیری از بروز عفونت های داخلی می شود و از همه مهم تر ضد حساسیت است. نکته ی خیلی مهم دیگری که در رابطه با این قطره ها وجود دارد این است که این قطره بوی بد گوش را از بین می برد.

قطره پاک کننده سگ و گربه اپکس

این قطره ی بی نظیر نیز ساخت کشور ترکیه است و برای نابود کردن انواع میکروب ها مناسب است. این قطره تاثیرات فوق العاده ای دارد می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن تاثیر گذار باشد و کاملا بدون عوارض است. حجم این قطره ۳۰ میلی لیتر است.  از دیگر قطره های پاک کننده گوش گربه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • قطره پاک کننده گوش گربه و سگ اپکس
  • قطره پاک کننده گوش گربه و سگ بایو Bio practice l
  • قطره پاک کننده گوش برند تریکسی با حجم ۵۰ میلی لیتر
  • و غیره

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *