بهترین سالن های میکروبیلدینگ در فرمانیه

میکروبیلدینگ یکی از خدمات زیبایی و نیمه دائم می باشد که خانم های زیادی تمایل به آن دارند. میکروبیلدینگ برای شادابی و نشاط صورت، قرینه سازی و حالت دهی به ابروها انجام می شود و در حالت چهره ی شما تاثیر زیادی دارد. تعداد زیادی از خانم ها ابروهای کم پشت و نازک دارند که برای پر کردن و طبیعی تر نشان دادن آن ها از ژل یا سایه یا تاتو ابرو که در سال های گذشته به وجود آمده استفاده می کنند که خیلی از آن راضی نبوده اند.‌ میکروبلیدینگ ابرو یکی از شیوه های مدرن برای پر کردن ابرو به شمار می رود که می تواند به شما چهره جدیدی ببخشد.

اگر شما ساکن تهران و منطقه ی فرمانیه هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید چرا که در این مقاله از کی برتره بهترین سالن های میکروبیلدینگ در فرمانیه را معرفی خواهیم کرد.

سالن زیبایی ماکیاژ-min
1

سالن زیبایی ماکیاژ

این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین خدمات آرایش و گریم صورت در محیط کاملا متفاوت ارائه می دهد و در حوزه زیبایی دائمی و نیمه دائمی خدماتی نظیر : میکروپیگمنتیشن، میکروبیلدینگ، میکروشیدینگ و میکروبیلدینگ با جدیدترین و تخصصی متدهای روز به مشتریان خود ارائه می دهد همچنین این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات زیبایی در حوزه آموزش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن فعالیت می‌کند.

 

آدرس: فرمانیه شرقی، نبش کوچه عسگریان، پلاک ۲۹

سالن زیبایی آفرودیت-min
2

سالن زیبایی آفرودیت

سالن زیبایی آفرودیت یکی از مراکز برتر در حوزه ی زیبایی های نیمه دائم از جمله میکروبیلدینگ می باشد ، کادر مجرب این مجموعه با تخصص و دقت زیاد با استفاده از بهترین مواد خارجی می توانند تجربه ای دلنشین را برای شما رقم بزنند. پرسنل حرفه ای این سالن زیبایی در کنار تخصص خود از اخلاقی خوش و رفتاری صمیمانه برخوردار هستند و رضایت مشتری در اولویت کار خود قرار داده اند.

بیشتر بخوانید:   بهترین آزمایشگاه های غرب تهران

 

آدرس: پایین تر از چهار راه فرمانیه ، پاساژ آرتمیس ، طبقه 5 ، واحد4

خدمات فوق تخصصی میکروبلیدینگ-min
3

خدمات فوق تخصصی میکروبلیدینگ فیبروز میکروپیگمنتیشن

این مجموعه در منطقه ی فرمانیه از بهترین و برترین و بروزترین سالن هایی است که انواع خدمات میکروبلیدینگ و آرایش دائم و قرینه سازی ابرو را کاملا طبیعی و توسط تیم حرفه ای و متخصص به شما ارائه می کند. قرینه سازی و طراحی فرم دلخواه ابروی شما در این مجموعه توسط طراحان چهره مجرب صورت می‌گیرد . برای استفاده از این خدمات بی نظیر می توانید به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه کنید و یا برای تعیین نوبت با شماره ی ذیل تماس حاصل فرمایید.

 

آدرس: پایین تر از 4 راه فرمانیه، خيابان پاسداران، کوچه کوهستان 7، پلاک 6

سالن زیبایی مجاهد-min
4

سالن زیبایی مجاهد

خدمات فیبروز و آرایش دائم و طـراحی و قرینه سازی ابـرو توسـط حـرفه ای تـرین طـراح و از طریق روش میکروبلیدینگ جدیدترین متد روز دنیا و میکروپیگمنتی به مشتریان این مجموعه ارائه می شود. موادی این مجموعه برای میکروبیلدینگ استفاده می کند از بهترین مواد آمریکایی و آلمانی می باشد همچنین دستگاه های میکروبیلدینگ از جدیدترین و بروزترین دستگاه های موجود در بازار می باشد.

 

آدرس: فرمانیه ، دیباجی شمالی ، نرسیده به اتوبان صدر ، نبش کوچه شکری ، جنب رستوران باکس ، پ 15 ، واحد 3

سالن زیبایی سالی
5

سالن زیبایی سالی

سالن زیبایی سالی با چندین سال سابقه ی موفق و درخشان در ارائه ی خدمات میکروبیلدینگ نیز آماده می باشند . سالن زیبایی سالی یکی از سالن های بروز و لوکس منطقه است که محیطی آرام و صمیمی را برای راحتی پرسنل و مشتریان خود فراهم کرده است. هدف اصلی این مجموعه رضایت مشتریان است در نتیجه علاوه بر در نظر گرفتن نکات تخصصی و حرفه ای ، نظر و ایده ی مشتری را نیز در نظر می گیرند.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در فرمانیه

 

آدرس: چهارراه فرمانیه ، پلاک 521، طبقه فوقانی بانک اقتصاد نوین

سالن زیبایی شیرین-min
6

سالن زیبایی شیرین

سالن زیبایی شیرین انواع خدمات آرایش دائم صورت با روش میکروپیگمنتیشن و میکروبیلدینگ را با دستگاه های مورد تایید بهداشت و بدون هیچگونه درد و خونریزی به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین استفاده از مواد باکیفیت برای ارائه ی این خدمات وجه تمایز ویژه ی این سالن زیبایی با سالن ها شده است.

 

آدرس: کامرانیه جنوبی کوچه بیات کوچه نادر کوچه فرمان فرمایان کوچه سرو پلاک 12

سالن زیبایی شایلین-min
7

سالن زیبایی شایلین

یکی از مراکز دیگر میکروبلیدینگ که به صورت تخصصی تاتو ابرو انجام می دهد سالن زیبایی شایلین می باشد که در فرمانیه واقع شده است. در این سالن می توانید انواع خدمات میکروبیلدینگ را به صورت تخصصی دریافت کنید.

 

آدرس: تهران، فرمانیه ، خیابان دیباجی شمالی خیابان نوریان کوچه گلبرگ کوچه نوبختی 1 پلاک 2 زنگ اول

سالن زیبایی رز-min
8

سالن زیبایی رز

سالن زیبایی رز از بهترین سالن های میکروبیلدینگ در فرمانیه است و در تمام لاین های آرایشی و زیبایی به صورت تخصصی فعالیت دارد و مجرب ترین افراد در حوزه های مختلف زیبایی و آرایشی را گرد هم آورده است تا بتواند بهترین خدمات زیبایی از جمله خدمات میکروبیلدینگ را به مشتریان عزیز خود ارائه دهد. کادر مجرب این مجموعه نسبت به تکنیک های جدید روز اگاه و مسلط هستند.

 

آدرس: دیباجی شمالی خیابان بژمجمبو پلاک 15 طبقه اول

سالن زبیایی موگه-min
9

سالن زبیایی موگه

اگر شما مایل به دریافت خدمات مختلف میکروبیلدینگ هستید و می خواهید چهره ای زیباتر و بی نقص برای خود رقم بزنید و زیبایی خود را دو برابر کنید بلید سالن زیبایی موگه در فرمانیه را به شما پیشنهاد کنیم که از بهترین سالن های میکروبیلدینگ در فرمانیه است و  برترین میکروبیلدینگ کاران منطقه برای ارائه ی این خدمات به مراجعان خود دعوت به کار و همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در حکیمیه

 

آدرس: خ فرمانیه،خ سعیدی بن بست آذر پلا ک 3

سالن زیبایی تیس-min
10

سالن زیبایی تیس

میکروبیلدینگ یکی از خدمات آرایشی و زیبایی نیمه دائم است که تمیزی و ظرافت و نوع طراحی آن از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که کیفیت و نوع کار می تواند تا سال ها بر روی چهره ی شما باقی بماند به همین دلیل برای انجام این کار باید به مرکز و فردی مراجعه کنید در کار خود بسیار دقیق و متخصص باشد به همین سبب سالن زیبایی تیس می تواند انتخابی درست و موفق برای شما باشد.

 

آدرس: فرمانیه بلوار اندرزگو نبش کوچه حسینی ساختمان تیام طبقه اول واحد1

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *