بهترین سالن های میکروبیلدینگ در قیطریه

در این مقاله از کی برتره سعی کرده ایم تا ده سالن برتر میکروبیلدینگ در قیطریه را به شما معرفی کنیم.حرفه های آرایشی و زیبایی یکی از مشاغلی است که از سال های دور خانم ها به علاقه داشته اند اما این حرفه امروزه بسیار گسترش یافته است و حوزه های آن بیشتر به صورت تخصصی شده اند،‌ میکروبیلدینگ یکی از تخصص های زیبایی می باشد که در ان ابروها قرینه سازی می شوند به علاوه اینکه قسمت های خالی ابرو را پر می کنند.

میکروبیلدینگ بسیار محبوبیت دارد و افراد زیادی مشتاق آن هستند اگر شما ساکن منطقه ی قیطریه هستید و به دنبال بهترین سالن برای انجام میکروبیلدینگ هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. 

۱.سالن زیبایی بلانش
1

سالن زیبایی بلانش

اگر سالن زیبایی لوکس و لاکچری می خواهید تا از خدمات تخصصی زیبایی و آرایشی آن نظیر میکروبیلدینگ بهره مند شوید باید سالن بلانش را به شما معرفی کنیم که یکی از سالن های بسیار لوکس در منطقه می باشد همچنین لاین میکروبیلدینگ این مجموعه به صورت تخصصی ابروهای شما را قرینه سازی می کنند تا زیبایی چهره ی شما دو چندان شود.

 

آدرس: قیطریه، جنب پارک قیطریه، خیابان روشنایی شرقی، پلاک 129، طبقه 2، واحد 3

سالن زیبایی شیکام
2

سالن زیبایی شیکام

سالن زیبایی شیکام کادر میکروبیلدینگ خود را از مجرب ترین افراد تشکیل داده است که می توانند فرم ابرویی زیبا متناسب با چهره ی شما را طراحی کنند. کادر مجرب این مجموعه در کنار تخصص خود از اخلاق حرفه ای و بسیار خوب برخوردار هستند که حضور در این سالن حس آرامش و صمیمیت را به شما منتقل می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین بیمارستان خصوصی تهران برای قلب

 

آدرس: اندرزگو، روبروی بلوار کاوه، ساختمان کیمیا، طبقه۳، واحد۳۰۷

سالن زیبایی بیوتی مارک
3

سالن زیبایی بیوتی مارک

میکروبیلدینگ از ان دسته خدمات زیبایی می باشد که بسیار مهم و حساس است چرا که به عنوان یک ارایش نیمه دائم تا سال ها بر روی صورت شما قرار می گیرد ، کادر مجرب و متخصص سالن زیبایی بیوتی مارک به خوبی بر طراحی فرم ابرو و قرینه سازی مسلط هستند و بهترین خدمات میکروبیلدینگ را طبق جدیدترین متدهای روز دنیا به شما ارائه می دهند.

 

آدرس: اندرزگو، بلوار صبا، خیابان فاطمیه، خیابان میرزاپور، نبش علی محمدی، پلاک ۱، واحد۱۱

سالن تینا بیوتی
4

سالن تینا بیوتی

سالن زیبایی تینا بیوتی یکی از بهترین سالن های میکروبیلدینگ در قیطریه می باشد که علاوه بر اصول حرفه ای و تخصصی ، اصول اخلاقی را در نظر دارند و همچنین رضایت مشتری در این مجموعه از اهمیت زیادی برخوردار است. کادر میکروبیلدینگ این مجموعه از متخصصین این کار هستند که می توانند خدمات میکروبیلدینگ را به صورت عالی و نچرال در اختیار شما قرار دهند. سالن زیبایی تینا بیوتی برای کار میکروبیلدینگ از بهترین تجهیزات و دستگاه ها استفاده می کنند.

 

آدرس: صدر شرق، خروجی منظریه، خیابان رحمانی، قیطریه جنوبی، پلاک 13

سالن زیبایی لیلا صولتی
5

سالن زیبایی لیلا صولتی

سالن زیبایی خانم لیلا صولتی از مجهزترین و برترین سالن های منطقه است که می توانید انواع خدمات زیبایی و آرایشی را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب دریافت کنید. خدمات میکروبیلدینگ در این مجموعه با بهترین مواد خارجی و به صورت تخصصی به مشتریان ارائه می شود. دقت و سابقه ی کادر مجرب میکروبیلدینگ این سالن باعث رضایت و خشنودی مشتریان شده است به طوری که از دیگر مناطق نیز به این سالن مراجعه می کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های شنیون در فرمانیه

 

آدرس: تهران بلوار کاوه، نبش اندرزگو، واحد 501

گروه میکروپیگمنتیشن صبا
6

گروه میکروپیگمنتیشن صبا

سالن صبا به عنوان یک مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن در قیریه فعالیت می کند. تمام کادر مجرب این مجموعه از فیلترهای مختلف حرفه ای و اخلاقی که مدیریت این مجموعه برای عملکردی بهتر در نظر گرفته است، گذر کرده اند. شما برای دریافت خدمات میکروبیلدینگ خود در این سالن می توانید از مهارت و خوش برخوردی و صمیمیت پرسنل این مرکز برخوردار شوید و یک تجربه ی خوشایند و دلنشین داشته باشید.

 

آدرس: قیطریه، بلوار صبا، ساختمان صبا

میکاپ آرتیست لیلا حسابی
7

میکاپ آرتیست لیلا حسابی

سرکار خانم لیلا حسابی مجموعه ای از تمام لاین های زیبایی را فراهم کرده است و از بهترین پرسنل و مجرب ترین کادر آرایشی و زیبایی منطقه دعوت به همکاری کرده است. در این مجموعه تمام خدمات به صورت پیشرفته و طبق جدیدترین متدهای روز دنیا به مشتریان ارائه می شود. کادر میکروبیلدینگ این مجموعه نیز قبل از انجام کار با توجه به فرم صورت شما، طرح مناسب را به شما پیشنهاد می کنند و برای انجام کار از جدیدترین دستگاه ها استفاده می کنند تا در حین کار شما احساس درد و خون ریزی نداشته باشید.

 

آدرس: بلوار اندرزگو ، ابتدای قیطریه ، جنب ساختمان الماس ، طبقه فوقانی مبلمان سورین ، پلاک108 ، طبقه3

سالن زیبایی طلوع
8

سالن زیبایی طلوع

سالن زیبایی طلوع یکی از سالن های خوب و با سابقه ای درخشان در این منطقه است که چندین سال سابقه ی فعالیت حرفه ای دارند. این سالن در این منطقه از خوشنامی زیادی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد به طوری که افراد زیادی سال ها برای دریافت خدمات زیبایی و آرایشی تنها به این سالن مراجعه می کنند. خدمات میکروبیلدینگ در این سالن مانند دیگر خدمات حرفه ای و با صبر و حوصله ارائه می شود.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در سعادت آباد

 

آدرس: تهران، قیطریه، خیابان دکتر شریعتی، بلوار صبا

سالن زیبایی روشنک حاضری
9

سالن زیبایی روشنک حاضری

یکی دیگر از سالن های زیبایی که می تواند خدمات مختلف میکروبیلدینگ را به صورت حرفه ای به شما ارائه دهد ، سالن زیبایی خانم روشنک حاضری می باشد. این سالن برای انجام کار میکروبیلدینگ تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و کاری تمیز و تخصصی به شما ارائه می دهند.

 

آدرس: اندرزگو تقاطع کاوه ساختمان کیمیا طبقه 2 واحد 202

سالن زیبایی دختر شایسته
10

سالن زیبایی دختر شایسته

سالن زیبایی دختر شایسته با در نظر داشتن رضایت و آرامش مشتری در کنار ارائه ی خدمات حرفه ای تمام تلاش خود را به کار می گیرند به همین سبب در کنار کار حرفه ای که می توانید از این مجموعه دریافت کنید، خاطره ای خوب و خوشایند برای خود رقم می زنید.

 

آدرس: قیطریه، میدان کتابی، ساختمان هدایت، پلاک 50، طبقه دوم، واحد 8

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *