بهترین سالن های پاکسازی پوست در کامرانیه

ما در این مقاله از کی برتره شما را با بهترین سالن های پاکسازی پوست در کامرانیه آشنا خواهیم کرد. به جرات می‌توان گفت که امروزه یکی از دغدغه های خانم ها و آقایان سلامت پوست آن ها می باشد و آنها به شفاف بودن و صاف بودن پوست خود اهمیت بسیار زیادی می دهند .

پوست یکی از مهمترین مواردی می باشد که در چهره و زیبایی تاثیر بسیار زیاد و بسزایی را می گذارد به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال سالن های حرفه ای برای پاکسازی پوست صورت می گردند .

خدمات فیشیال سالن زیبایی پرل-min
1

خدمات فیشیال سالن زیبایی پرل

سالن زیبایی پرل واقع در محدوده کامرانیه یکی از بهترین سالن های پاکسازی پوست در کامرانیه میباشد که خدمات پاکسازی پوست را توسط افراد حرفه ای و با تجهیزات و دستگاه های پیشرفته انجام میدهد انواع خدمات فشیال و پاکسازی پوست صورت با بیش از ۲۰ نوع فیشیال درمانی با توجه به نوع و نیاز پوست شما آب رسانی پوست فشیال تخصصی تیرگی زیر چشم با استفاده از برندهای بسیار عالی فیشیال در دنیا انجام می دهند.

 

آدرس: محدوده کامرانیه نیاوران مجتمع تجاری نارون طبقه ۳ واحد ۳۰۲

خدمات پوست و فیشیال سالن زیبایی نیاوران-min
2

خدمات پوست و فیشیال سالن زیبایی نیاوران

سالن زیبایی نیاوران با مدیریت سرکار خانم بهار یامینی یکی از بهترین سالن های ع در محدوده کامرانیه میباشد که خدمات پاکسازی پوست را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد شما می‌توانید در این سالن خدمات پاکسازی پوست از جمله جلبک تراپی و اسید تراپی پوست و آبرسانی پوست و هایفرکوئنسی پوست و مو و درما فشیال و ماسه های صورت و گردن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید و بتوانید پوستی شاداب و شفاف داشته باشید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه های کاشت ناخن در یوسف آباد

 

آدرس: محدوده کامرانیه

سالن زیبایی خانه نقره ای-min
3

 سالن زیبایی خانه نقره ای

این سالن زیبایی که در کامرانی واقع شده است خدمات آرایشی و پیرایشی را مانند خدمات گریم و میکاپ عروس و لیفت و لمینت و اپیلاسیون و شینیون و خدمات پاکسازی و جوانسازی پوست و خدمات ناخن و کاشت مژه و مواردی از این قبیل را به بهترین نحو ممکن انجام میدهد شما می‌توانید در این سالن زیبایی با استفاده از دستگاه های مجهز و ماسک های آبرسان و تقویت کننده بسیار عالی تمامی مشکلات پوستی خود را برطرف کنید و انواع فیشیال را انجام دهید .

 

آدرس: تهران کامرانیه شمالی بن بست میثم انتهای کوچه پلاک ۳ واحد ۱

سالن زیبایی چهره آذر-min
4

سالن زیبایی چهره آذر

این تمام زیبایی خدمات آرایشی مانند خدمات گریم و میکاپ عروس و انواع شینیون ها و کوتاهی ها و رنگها و اکستنشن و خدمات پوست و زیبایی مانند انواع فیشیال و آبرسانی های پوست و پاکسازی و جوانسازی پوست را انجام می دهند شما می توانید در این سالن زیبایی با استفاده از ماسک های آبرسان و آرامبخش پوست خود را از نو بسازید و از دیگر ماسک ها از بهترین برندهای دنیا میباشد استفاده کنید.

 

آدرس: تهران کامرانیه جنوبی نبش بن بست مریم پلاک ۱۸ طبقه دوم واحد ۸

سالن زیبایی اکسیر-min
5

 سالن زیبایی اکسیر

سالن زیبایی اکسیر دارای کادری بسیار مجرب و حرفه ای می باشد که تمامی خدمات پوست و زیبایی و پاکسازی پوست و آبرسانی پوست و فیشیال و مواردی از این قبیل را به بهترین نحو ممکن انجام میدهند شما می‌توانید با پاکسازی پوست صورت چین و چروک های ریز و لکه ها و جوش ها را از بین ببرید و به سلامتی و شادابی پوست خود کمک شایانی بکنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی ولنجک

 

آدرس : تهران کامرانیه نبش خیابان لواسانی غربی پلاک ۱ طبقه دوم واحد ۱۰

مجموعه رسپینا خدمات فیشیال و ماساژ بانوان-min
6

مجموعه رسپینا خدمات فیشیال و ماساژ بانوان

مجموعه رسپینا خدمات فیشیال و انواع آن را به صورت کاملاً حرفه ای در جلسه های مختلف انجام می دهد به این دلیل که در افراد مختلف بازسازی سلول ها در بازه های زمانی مختلف اتفاق می افتد ممکن است و فاصله زمانی جلسات برای هر نفر فرق داشته باشد. شما میتوانید با مراجعه به این مرکز حرفه‌ای با استفاده از ماسک های مختلف آبرسان و جوان کننده و شفاف کننده پوست صورت به سلامت پوست خود و رفع جوش های سرسیاه و منافذ باز و سفت شدن پوست صورت خود کمک بسیار زیادی بکنید .

 

آدرس: محدوده کامرانیه نیاوران میدان باهنر جبلی ملاحسینی

سالن زیبایی آزیتا فرد-min
7

سالن زیبایی آزیتا فرد

شما می‌توانید در این سالن زیبایی انواع خدمات پاکسازی پوست صورت مانند استفاده از ماسک های ال ای دی و ماسک های شاداب کننده و جوان کننده پوست و ماسک های آرامش بخش و همینطور با کمک گرفتن از دستگاه های بسیار پیشرفته این سالن زیبایی به پوست خود کمک کنید تا بسیار شاداب و شفاف و صاف و لیفت شود. این سالن زیبایی زیر نظر کادری مجرب و حرفه ای فعالیت می کند و شما می توانید با خیال راحت انواع خدمات پوست و زیبایی خود را با آنها بسپارید.

 

آدرس: تهران کامرانیه جنوبی

سالن زیبایی فرناز صفری-min
8

سالن زیبایی فرناز صفری

این سالن زیبایی می تواند یکی از بهترین گزینه ها و انتخاب ها برای انجام پاکسازی پوست و مواردی از این قبیل باشد این سالن زیبایی دارای دستگاه های مجهز می باشد و شما می توانید انواع فیشیال را در این سالن زیبایی انجام دهید و پوست خود را بسیار شاداب و جوان کنید.

بیشتر بخوانید:   سالن رنگ مو در امیر آباد

 

آدرس: تهران کامرانیه شمالی نقش داریوش برج پارادایس طبقه دوم شرقی واحد ۳

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *