بهترین سالن های گریم و میکاپ در فرمانیه

ما در این مقاله از کی برتره برخی از بهترین سالن های گریم و میکاپ در فرمانیه را برای شما معرفی می کنیم. امروزه سالن های زیبایی نقش بسیار مهمی را در زندگی خانم ها ایفا می کنند و همه خانم ها برای مجالس خیلی جزئی هم به آرایشگاه می روند و میکاپ و شینیون می کنند.

به همین دلیل پیدا کردن یک سالن زیبایی حرفه ای با کادری متخصص بسیار برای آنها واجب میباشد و همینطور تمامی عروس ها سعی می کنند برای مجلس عروسی خود سالن زیبایی را پیدا کنند که بسیار حرفهای باشند تا بتوانند او را به بهترین نحو ممکن برای مجلس عروسی گریم و میکاپ کنند.

سالن زیبای سحر اعتماد
1

سالن زیبای سحر اعتماد

سالن زیبایی و میکاپ سحر اعتماد یکی از بهترین سالن های زیبایی  با ۲۰ سال تجربه و با مدیریت خانم سر اعتماد می باشد این سالن از بهترین برندهای لوازم آرایش برای میکاپ عروس استفاده می کند اکثر سبک میکاپ سالن سحر اعتماد در پالت رنگی نود و لایت بوده و همینطور رنگ و لایت با تکنیک های تخصصی و گریم صورت به صورت کاملاً حرفه ای را برای شما انجام می دهند. این سالن زیبا یکی از بهترین سالن های زیبایی گریم و میکاپ در فرمانیه میباشد.

 

آدرس: تهران فرمانیه خیابان لواسانی بین وطن پور و آقایی

سالن زیبایی شبنم جودکی
2

سالن زیبایی شبنم جودکی

سالن زیبایی شبنم جودکی یکی از بهترین و مجهزترین سالن های زیبایی واقع در فرمانیه میباشد که از تجهیزات بسیار باکیفیت و مواد آرایشی قابل قبول و با برندهای بسیار خاص و معتبر استفاده می‌کنند و به هیچ عنوان از تجهیزاتی که ناسالم هستند و ممکن است مشکلات جبران ناپذیری برای شما به وجود بیاورند استفاده می کنند این سالن زیبایی با کادر مجرب و حرفه ای که دارد در زمینه میکاپ و گریم بسیار متخصص و ماهر میباشد و یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در دهکده المپیک

 

آدرس: فرمانیه برج آرتمیس

سالن زیبایی لاویسا
3

سالن زیبایی لاویسا

سالن زیبایی لاویسا با مدیریت خانم آرزو دولتی یکی از بهترین و عالی ترین سالن های زیبایی واقع در محدوده فرمانیه میباشد این آرایشگاه تخصصی یکی از بهترین گزینه ها برای آرایش عروس و میکاپ و گریم های فوق تخصصی می باشد زیرا در این زمینه بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و با کادر مجرب ای که دارد می تواند یکی از بهترین آرایشگاه های میکاپ و گریم در محدوده فرمانیه باشد. و همینطور تمامی لوازم آرایش ها و وسیله هایی که در میکاپ و گریم استفاده میشود با مواد برند و اورجینال به سبک اروپایی میباشد.

 

آدرس: محدوده سرمایه تهران اتوبان ارتش مجتمع شمیران سنتر

بتیس سالن
4

بتیس سالن

سالن بتیس ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی در شمال تهران می باشد با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه انواع خدمات مو و میکاپ و گریم می باشد سالن زیبای بتیس خدمات میکاپ عروس و گریم را به حرفه ای ترین سبک ممکن انجام میدهد و روش کارش بسیار حرفه‌ای و فوق العاده می باشد و از بهترین برندهای لوازم آرایشی استفاده می کنند تا هیچ صدمه‌ای به پوست شما وارد نشود.

 

آدرس: محدوده فرمانیه خیابان شهید باهنر نرسیده به سه راه یاسر نبش کوچه آقاسی ساختمان آرش طبقه سوم واحد ۳۰۳

سالن زیبایی لی لی رضایی
5

سالن زیبایی لی لی رضایی

سالن زیبایی لی لی رضایی یکی از بهترین سالن های فرمانیه میباشد که طرفداران بسیار زیادی را دارد که‌ از سال ۸۷ شروع به کار کرده است و یک سالن بسيار شیک و فوق العاده می باشد و جز بهترین های تهران قرار دارد و خدمات میکاپ و آرایش و گیریم اين آرایش تخصصی بسیار حرفه ای می باشد .پرسنل اين سالن زیبایی تمام تلاش خود را می‌کنند تا شما به بهترین درجه خودتان برسید.

بیشتر بخوانید:   بهترین هتل های تهران در سال 2023

 

آدرس: محدوده فرمانیه شهرک غرب بین دو خیابان ۴ و ۶ پلاک ۴۷

سالن زیبایی صاحب قرانیه
6

سالن زیبایی صاحب قرانیه

اگر به دنبال یک سالن عالی و حرفه ای میگردید که از بهترین تجهیزات و مواد و لوازم برای انجام خدمات استفاده کنند سالن صاحب قرانیه یکی از بهترین موارد مي باشد. این سالن یکی از بهترین و معروف ترین سالن های زیبایی برای میکاپ عروس و گیریم می‌باشد و در زمینه آرایش و میکاپ و گیریم بسیار تخصص دارند و حرفه ای می باشد.

 

آدرس: فرمانیه پایین تر از ۴ راه فرمانیه کوچه کوهستان ۷ پلاک ۶

سالن مارنیا
7

سالن مارنیا

اگر به دنبال یک سالن زیبایی می‌گردید که به سبک اروپایی و بی نظیر میکاپ و گریم انجام دهد پیشنهاد ما به شما سالن زیبایی مارنیا می باشد.  شما با یک بار مراجعه به این سالن زیبایی مشتری ثابت آن جا خواهید شد. لازم به ذکر است که گفته شود این سالن یکی از بهترین سالن های زیبایی برای میکاپ عروس می باشد که طرفداران بسیار زیادی را دارد.

 

آدرس: تهران محدوده فرمانیه

سالن زیبایی تیارا
8

سالن زیبایی تیارا

سلام زیبای تیارا یکی از بهترین سالن های زیبایی فرمانیه میباشد که خدمات بسیار ویژه‌ای را ارائه می‌کند و با کادری مجرب که دارد توانسته است مشتریان زیادی را برای خود جذب کند. شما می‌توانید با خيالی راحت تمامی خدمات میکاپ عروس و همین طور گیریم را به بهترین نحو ممکن در این آرایشگاه انجام دهید . علاوه بر این شما می‌توانید از مزون لباس اين آرایشگاه دیدن فرمایید و همینطور می‌توانید عکس فوق العاده ای در آتلیه آن بگیرید .

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی نو بنیاد

 

آدرس: فرمانیه شرقی خیابان لواسانی بعد از برج های فرمان پلاک ۳

سالن زیبایی شهره
9

سالن زیبایی شهره

سالن زیبایی شهره یکی از بهترین و حرفه ای ترین سالن های فرمانیه میباشد که خدمات بسیار ویژه‌ای را ارائه می‌کند و تجهیزات ویژه و پیشرفته ای را دارد و از مواد و لوازم های بسیار عالی و برند معروف برای شما استفاده می کند تا پوست شما دچار عیب و ایراد و مشکلاتی نشود و شما میتوانید خدمات میکاپ عروس و گریم را به این آرایشگاه حرفه ای بسپارید.

 

آدرس: فرمانیه خیابان عسگریان خیابان لواسانی خیابان متقیان پلاک ۲ واحد ۲

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *