۱۰ سایت برتر خرید ارز دیجیتال

ما نیز از امروز تصمیم گرفتیم تا در مورد ۱۰ سایت برتر خرید ارز دیجیتال را در کی برتره  به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت این کار را انجام دهید زیرا این سایت ها معتبر هستند و امنیت کاملی برایتان ایجاد می کنند.

همان طور که می دانید امروزه راه های سرمایه گذاری و کسب درآمد طرق های بسیار زیادی داشته اند و کمتر کسی را پیدا می ‌کنید که دیگر بر روی چیز های گذشته سرمایه گذاری کند چرا که با ورود ارز دیجیتال در ایران دیگر اکثر افراد با خرید آن و افزایش قیمت معاملاتی انجام می دهند که باعث سود درآمد بسیار عالی می شود.

بنابراین می توان گفت خرید و فروش ارز دیجیتال بسیار سودمند و هم چنین سرمایه گذاری خیلی خوبی به حساب می آید از این رو این شما هستید که با انتخاب سایت های معتبر ارز دیجیتال نرخ روز معامله می کنید و سرمایه کلانی به دست می آورید.

سایت صرافی والکس
1

سایت صرافی والکس

زمانی از صرافی صحبت می‌ شود در واقع صرافی اینترنتی و آنلاین مدنظر است سایت صرافی والکس فعالیت خود را در سال های اخیر را آغاز نموده و تا کنون بسیار هم موفق پیش رفته است. به همین خاطر شما می توانید انواع ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم و ریپل و غیره را خریداری کنید یکی از مهم ترین مزایای سایت صرافی والکس وجود چارت فنی و ابزار های تحلیلی آن می باشد که در معاملات ارز دیجیتال کمک بسیار زیادی خواهد نمود. اما قطعاً طراحی خود سایت کمی نسبت به سایت های دیگر ضعیف است و احتیاج به به روز رسانی و طراحی جدید دارد.

  • در این سایت انواع ارزهای دیجیتال را می توان خرید و فروش کرد.
  • مزیت این سایت دارا بودن چارت تحلیلی است.
  • از معایب چشم گیر این سایت طراحی و رابط کاربری ضعیف آن است.

آدرس سایت : www.wallex.ir

سایت نوبیتکس
2

سایت نوبیتکس

یکی دیگراز سایت هایی که در زمینه خرید و فروش ارز های دیجیتال در حال فعالیت می باشد صرافی نوبیتکس است که تاکنون افراد زیادی در آن معاملات ارز دیجیتال خود را انجام دادند و به رضایت منجر شده است اما توجه داشته باشید که این سایت طراحی فوق العاده عالی نسبت به سایت های دیگری مثل والکس دارد. توجه داشته باشید که پشتیبانی و سرعت سایت نوبیتکس کمی پایین است و احتیاج به آپدیت و ساختارهای سازمانی دارد.

  • در سایت نوبیتکس می توانید ارزهای زیادی را خرید و فروش نمایید.
  • خرید و فروش ارز دیجیتال در این سایت به صورت ریالی انجام می شود.
  • از نقاط ضعف این سایت پشتیبانی ضعیف آن است که نیاز به ساختار سازمان یافته تری دارد.

آدرس سایت : www.nobitex.ir

grandex
3

سایت صرافی گرندکس

از جمله سایت هایی که می توان برای معرفی خرید و فروش ارز دیجیتال نام برد سایت گرندکس می باشد. سایت صرافی گرندکس تا کنون توانسته رتبه بسیار خوبی در میان سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال به دست آورد بنابراین می ‌توان این سایت را به عنوان یک سایت فوق العاده عالی در نظر گرفت چرا که دارای پشتیبانی و حمایت کننده بسیار عالی است که مشتریان با اندکی معاملات در این بازار جهانی بسیار مشتاق می ‌شوند که بیش تر از قبل فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر گردشگری

طراحی این سایت کاملاً مدرن و پیشرفته می باشد همچنین سرعت بالایی دارد اما به این موضوع نیز باید توجه داشته باشید که سایت گرندکس تنها برای ۲ ارز دیجیتال فعالیت می کند.

  • گرندکس یکی از بهترین سایت های خرید ارز دیجیتال در میان سایرین است.
  • طراحی این سایت بسیار زیبا و مدرن است که عامل جذب کاربران بسیاری شده است.
  • این سایت تنها برای 2 ارز دیجیتال فعالیت می کند.

آدرس سایت : www.grandex.com

اوکی اکسچنج
4

سایت اوکی اکسچنج

حتما تاکنون نام سایت اوکی اکسچنج را شنیده‌ اید و می ‌دانید که این سایت در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت می‌ کند بنابراین مشتریان زیادی هستند که با ورود به این سایت متوجه امنیت بالا و پروتکل های امنیتی فراوان آن می شوند. سایت اوکی اکسچنج دارای محتوای متنی بسیار فوق العاده عالی و خبرهای روز می باشد که تمام مشتریان و مخاطبان خود را در جریان خبرهای مربوط به ارز دیجیتال خواهد گذاشت.

سرعت این سایت هم بالا است و از مهم ‌ترین مزایای آن می ‌توان به پشتیبانی از ۳۰۰ نوع کوین اشاره نمود. بنابراین دست شما در این زمینه باز است.

  • در این سایت بیش از 300 کوین را می توان خرید و فروش نمود.
  • اوکی اکسچنج جزو امن ترین صرافی های ارز دیجیتال در سطح وب است.
  • در این سایت می توانید اخبار روز مرتبط با ارزهای دیجیتال را به صورت روزانه مطالعه نمایید.

آدرس سایت : www.ok-ex.io

ramzinex
5

سایت صرافی رمزی نکس یکی از ۱۰ سایت برتر خرید ارز دیجیتال

از معتبر ترین سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال می ‌توان به سایت رمزینکس اشاره نمود که تاکنون طرفداران بسیار زیادی در این زمینه به دست آورده چرا که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می ‌رود و از مهم ترین مزایای آن می ‌توان به نوآوری دانشگاه صنعت شریف ایران اشاره نمود.

سایت رمزینکس دارای طراحی فوق العاده عالی و استفاده از رنگ های کاملاً مناسب می باشد اما باید توجه داشته باشید که این سایت هیچ گونه محتوای متنی ندارد اما از نظر امنیت فوق العاده عالی و قابل قبول است به همین خاطر می توان با خیال راحت به آن اعتماد کرد.

  • رمزی نکس یک سایت ایرانی و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
  • این سایت نیز جزو امن ترین صرافی های آنلاین است که توسط دانشگاه شریف ساخته شده است.
  • طراحی این سایت بسیار زیبا و کاربرپسند است.
ارزجو
6

سایت صرافی ارز جو

یکی از سایت های معروف در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال سایت صرافی رمز جو می باشد که طراحی آن مناسب است اما تو مدرن شدن کمی زمان می برد توجه داشته باشید که سایت رمز جو دارای پشتیبانی تلفنی و آنلاین فوق العاده عالی می باشد به طوری که هر یک از مخاطبان و مشتریان با استفاده از این پشتیبانی ابراز رضایت کامل می کنند.

سایت رمز جو توانسته اکنون تعداد بسیار زیادی از ارز های دیجیتال را مورد معامله قرار دهد بنابراین با ورود به این سایت می توانید با خیال راحت خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود را انجام دهید اما یکدیگر از مواردی که باید مورد توجه قرار دهید ضعیف بودن سطح کیف پول دیجیتال این سایت می باشد.

  • این سایت یکی از معروف ترین سایت های صرافی آنلاین است و امنیت بالایی دارد.
  • این سایت دارای پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین است.
  • عمده ترین نقطه ضعف این صرافی کیف پول ضعیف آن است.

آدرس سایت : www.arzjoo.com

rabex
7

سایت صرافی رابکس

سایت صرافی رابکس را افراد بسیار زیادی در رابطه با خرید و فروش ارز دیجیتال می شناسند که پس از ورود به آن باید احراز هویت انجام دهید که از نشانه های امنیت در این سایت به حساب می ‌آید که دیگر و یا ویژگی دیگری که میتوان در رابطه با سایت صرافی رابکس نام برد وجود محتوای متنی آموزشی بسیار زیاد و عالی است که سایت رابکس توانسته اخبار بسیار خوبی از نظر ارز دیجیتال در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار دهد. از نکات قابل توجه در سایت صرافی رابکس می توان به عملیات ضعیف در رابطه با محتوا اشاره نمود.

  • برای خرید ارز دیجیتال در این سایت ابتدا باید احراز هویت مربوط به سایت را انجام دهید.
  • نقطه ضعف این سایت مربوز به محتوای آن است.
  • شما می توانید بخش مورد نظر یعنی سلامتی و پزشکی را انتخاب نموده و اطلاعات مورد نظر را مطالعه کنید.

آدرس سایت : www.rabex.ir

جی بی تکس
8

سایت صرافی جیبی تکس

سایت صرافی جیبی تکس از جمله سایت هایی است که طراحی فوق العاده چشمگیر و جذابی دارد با استفاده از رنگ ها در این سایت کاملا هوشمندانه انتخاب شده به طوری که مخاطبان بیش تری جذب کند .

در رابطه با این سایت باید گفت که امنیت فوق العاده عالی آن باعث شده که خرید و فروش ارز دیجیتال بسیار با اعتماد و اطمینان انجام شود و هیچ گونه مشکلی پیش نیاید و هم چنین پشتیبانی های مداوم و فوق العاده عالی از دیگر مزایای آن محسوب می شود اما در رابطه با مدرن شدن آن کمی باید دقت نمود چرا که باز هم به زمان نیاز دارد تا بتواند بهتر شود و از نظر سازمانی ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر فروش گوشی های آیفون

 

  • این سایت طراحی فوق العاده جذابی دارد
  • جیبی تکس پشتیبانی بسیار قوی و عالیی دارد که موجب رضایت کاربرانش شده است.
  • در این سایت تعداد بالایی ارز دیجیتال می توان خرید و فروش کرد.

آدرس سایت : www.jibitex.co

اکسیر
9

سایت صرافی پرو اکسیر

حتما تاکنون نام سایت صرافی پروکسی را شنیده اید و می دانید که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت می کند این سایت موفقیت های بسیار زیادی در این راه کسب کرده و رتبه خوبی هم دارد باید توجه داشته باشید که طراحی این سایت بسیار عالی و جذاب است و استفاده از عکس های متنوع باعث جذب مخاطبان بیش تر به این سایت شده است.

منظور از تصاویر متنوع این است که طراح سایت برای ایجاد دلگرمی و اعتماد بیش تر از عکس تخت جمشید و برج میلاد و آثار باستانی و تاریخی در طراحی سایت خود استفاده نموده البته که امنیت ورود به سایت برای تازه واردان و حتی افراد ثابت بسیار زیاد و قابل قبول است.

  • این ساین نیز جزو پرطرفدارترین صرافی های ارز دیجیتال در بین کاربران است.
  • در طراحی اسن سایت از تصاویر ابنیه و مکان های تاریخی ایرانی استفاده شده است.
  • امنیت این سایت در حد خوب و قابل قبولی است.

آدرس سایت : www.exirpro.ir

ارزپایا
10

سایت ارز پایا

در نهایت دهمین سایت برتر خرید و فروش ارز دیجیتال سایت ارز پایا می باشد که بسیار فعال بوده و پس از ورود به این سایت متوجه سرعت بالا و طراحی فوق ‌العاده عالی این سایت‌ های شد به طوری که رنگ ها و طراحی مدرن آن چشم ‌ها را خیره می ‌کند گذشته از این موضوع امنیت این سایت بسیار بالا است .

اما باید توجه داشته باشید که وجود وبلاگ و محتوای متنی از اهمیت بالایی برخوردار است که در این سایت کاملا روایت شده است اما این موضوع را باید مورد توجه قرار دهید که محتوای متنی و خبر های آن کمی آپدیت و به روزرسانی نیاز دارد زیرا اخبار ارز دیجیتال هر روز دچار نوسان خواهد شد که باید حتماً به اطلاع مخاطبان و مشتریان برسد.

  • این سایت جزو جذاب ترین سایت ها از نطری طراحی و رابط کاربری است.
  • محتوای آموزشی رایگان زیادی در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
  • نقطه ضعف این سایت آپدیت نبودن اخبار آن است؛ چراکه بازار ارز دیجیتال مدام در حال نوسان است و اخبار آن نیز باید به روز باشد.

آدرس سایت : www.arzpaya.com

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *