۱۰ سایت برتر خرید ملک

حتماً یکی از دغدغه های امروز شما هم این است که معاملات ملکی خود را با مشاورین املاک معتبر و معتمد انجام دهید چراکه خرید ملک نه تنها در شهر خود بلکه در شهرهای دیگر هم معضل بسیار بزرگی است و از جهات مختلف باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا اطمینان خریدار و فروشنده جلب شود به خصوص در شهرهای بزرگ که جمعیت بسیار زیادی زندگی می کنند و احتمال اینکه برخی افراد با قصد کلاهبرداری جلو بیاید بسیار زیاد است از این رو ما یعنی سایت کی برتره؟ تصمیم گرفت تا ۱۰ سایت برتر خرید ملک را به شما عزیزان معرفی کند تا بتوانید با خیال راحت به معاملات ملکی خود را انجام دهید. زیرا همان طور که می دانید علاوه بر مکانی که زمین یا ملک در آن واقع است مدل و طراحی آن هم از اهمیت بالایی برخوردار است پس با ما همراه باشید.

سایت دیوار
1

سایت دیوار

سایت دیوار یکی از برترین سایت های خرید ملک می باشد که فرقی نمی کند شما در کجای ایران زندگی کنید در هر کجا که باشید می توانید با گرفتن چندین عکس از زاویه های مختلف از ملک خود به سرعت آن را به اشتراک بگذارید و خواهید دید که مشتریان مختلف از طریق این سایت امکان برقراری ارتباط را فراهم خواهند نمود و از طریق این سایت شما می توانید تمام اطلاعات مربوط به ملک خود را بارگذاری کنید مانند متراژ و موقعیت و آدرس و حتی مزایایی که دارد. پس می‌توان گفت سایت دیوار ارتباط مستقیمی میانه خریدار و فروشنده ایجاد می کند.

.

آدرس سایت :www.divar.ir

سایت کلید
2

سایت کلید

یکی دیگر از وب سایت هایی که در زمینه معاملات ملکی فعالیت می کند و مورد تایید قرار گرفته وب سایت کلید است که امروزه توانسته نیاز و خواسته مخاطبان بسیار زیادی را برطرف کند به این صورت که در این وب سایت انواع معاملات ملکی مثل خرید و فروش و رهن و اجاره امکان پذیر می باشد گذشته از این موضوع در وب سایت کلید شما می توانید با افراد مختلف در هر گوشه از کشور معاملات ملکی انجام دهید و هم چنین از طریق این وب سایت اطلاعات کامل در رابطه با ملک مثل متراژ و نوع ملک و تعداد اتاق خواب و پارکینگ و امکانات و آدرس آن دریافت نمایید همچنین در این سایت امکان معرفی مشاورین املاک مورد اعتماد هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر خرید بلیط هواپیما

آدرس سایت :www.kilid.com

سایت شابش
3

سایت شابش

از جمله سازهای محبوب در میان سایت های خرید ملک سایت شابش است که با توجه به امکانات بسیار زیاد از مراجعه کنندگان فراوانی پیدا کرده است. یکی از مهم ترین مزایای سایت شابش این است که چون می توانید آگهی فروش یا خریده خود را به صورت رایگان در سایت قرار دهید تا مورد بازدید قرار گیرد. از مزایای دیگر این سایت این است که شما میتوانید با آژانس های املاک دیگر جهت بررسی و صحت و جلوگیری از عدم مشکل در ارتباط باشید قطعاً قیمت ملک در این سایت درج شده که شما می توانید نمودار مقایسه ای آن را در مکان ‌های دیگر ببینید به طور کلی سایت شابش یک نمونه کامل و فوق العاده عالی در مورد اطلاعات مربوط به ملک به مخاطب می رساند.

آدرس سایت :www.shabesh.com

سایت ملکانا
4

سایت ملکانا

حتما تا به حال نام سایت ملکانا را شنیده اید و می دانید که در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت می ‌کند این سایت یکی دیگر از سایت های برتر به عنوان خرید ملک است که شما می توانید هر نوع ملکی را در این سایت پیدا کنید توجه داشته باشید که با ورود به این سایت می توانید با استفاده از فیلترهای موجود تعیین کنید که کدام ملک به شما نمایش داده شود. در این سایت شما می توانید انواع مشخصات ملک ازجمله متراژ و نوع و تعداد اتاق ها و پارکینگ و امتیاز های مختلف و امکانات متنوع را ببینید علاوه بر آن تصاویری از ملک در سایت قرار داده شده که در این صورت راحت تر می توانید تصمیم بگیرید.

آدرس سایت :www.melkana.com

سایت آی هوم
5

سایت آی هوم

یکی دیگر از سایت های معروف در زمینه خرید ملک سایت آی هوم می باشد که افراد زیادی آن را می شناسند زیرا یک سایت ساده و راحت برای یافتن انواع ملک است در هر یک از شما با ورود به این سایت می توانید با یک سرچ ساده کلمات کلیدی مشخصی را وارد نموده و ملک مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید. خواهید دید که در این سایت تغییر واحد پول و زبان انگلیسی امکان پذیر است همچنین شما می ‌توانید امکانات و اطلاعات مربوط به ملک مورد نظر را مشاهده نمایید به این صورت که متراژ و موقعیت ملک به طور کامل توضیح داده شده است. پس اگر قصد خرید ملک دارید بهتر است از طریق سایت آی هوم مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر تبلیغات آنلاین

آدرس سایت :www.ihome.sale

سایت 2 نبش
6

سایت 2نبش

از جمله سایت های معروف در زمینه خرید ملک سایت 2نبش است که جستجوی ملک در آن حکم متفاوت است به این صورت که شما باید شهر خود را در قسمت جستجو وارد کنید سپس تمام اطلاعات و جزئیات در رابطه با ملک مورد نظر به شما نمایش داده می شود در این وب سایت اشعاری وجود دارد تحت عنوان راهی مطمئن برای خانه دار شدن که هدف آن خرید و اجاره املاک است و در همین جهت تلاش می کند. در این سایت می توانید اطلاعات مربوط به ملک مثل تعداد طبقات و موقعیت جغرافیایی و متراژ و تعداد اتاق ها و امکانات مثل کفپوش و پارکت و غیره را متوجه شوید. پس زمان را از دست ندهید و بلافاصله از طریق این سایت برای خانه دار شدن اقدام کنید.

آدرس سایت :www.2nabsh.com

سایت هومینگ
7

وبسایت هومینگ

همین یکدیگر از سایت های بسیار عالی در زمینه خرید ملک است که انواع ملک را به شما عزیزان نمایش می دهد بنابراین شما با ورود به این وبسایت ابتدا عکس و تصاویری از انواع ملک می بینید که می توانید با جستجو در رابطه با فیلترهای مختلفی مثل متراژ و موقعیت و شهر و هر چیز دیگری مورد نظر خود را پیدا کنید. توجه داشته باشید که سایت هومینگ با قرار دادن قیمت کلی به گرفتن تصمیم درست به شما عزیزان کمک می کند همچنین اطلاعات کاملی در رابطه با املاک مختلف در اختیار شما قرار می دهد که هیچ گونه شک و شبهه به وجود نیاید.

آدرس سایت :www.homing.blog.ir

سایت خونه چی
8

سایت خونه چی

با اندکی تحقیق و جستجو به سایت برتر خونه چی در زمینه خرید املاک خواهید رسید که بهترین خرید و فروش ملک در این سایت انجام می شود زیرا علاوه بر املاک مسکونی و تجاری ویلا و زمین هم به فروش خواهد رسید شما با مراجعه به این سایت می توانید انواع اطلاعات مربوط به املاک را دریابید هم چنین آگهی فروش املاک خود را نیز در این سایت قرار دهید. سایت خونه چی امکان خرید و فروش و رهن و اجاره املاک را برای همه مشتریان فراهم می آورد. البته که در این زمینه هم سایتی معتبر و قابل اعتماد و امن می باشد.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر فروش آجیل و خشکبار

آدرس سایت :www.khonechi.com

سایت خانه اول
9

سایت خانه اول

سایت دیگری در زمینه خرید ملک فعالیت می کند به نام سایت خانه اول که در این سایت شما می توانید آگهی های مختلف مربوط به خرید ملک را ببینید چرا که عکس و تصاویر مختلفی از املاک در سایت قرار دارد علاوه بر آن شما می توانید مصالحی که برای ساخت ساختمان خود نیاز دارید را از این وبسایت خریداری کنید توجه داشته باشید که در این سایت اطلاعات مختلفی از جمله متراژ و امکانات و تعداد طبقات و اتاق ها و قیمت کل و سن بنا و تعداد واحد ها و غیره نمایش داده می شود بنابراین تصمیم گیری برای عموم ساده و راحت خواهد بود.

آدرس سایت :www.khanehaval.com

سایت زومیلا
10

سایت زومیلا

و در نهایت سایت زومیلا که جزء ۱۰ سایت برتر فروش و خرید و اجاره و رهن ملک کار می کند شما با مراجعه به این سایت می توانید با جستجوی کوچکی ملک مورد نظر خود را پیدا کنید چراکه تصاویر مربوط به هر ملک قرار داده شده و شما می توانید با مشاورین املاک و آژانس های املاک دیگر مشورت نموده و در ارتباط باشید. توجه داشته باشید که تمام اطلاعات مربوط به املاک ازجمله سند و سن بنا و تعداد واحدها و تعداد اتاق ها و امکانات مختلف و پارکینگ و موقعیت جغرافیایی و قیمت کلی و آدرس و شرایط معامله و غیره در آن درج شده است.

با توجه به ۱۰ سایت برتری که خدمتتان معرفی نمودیم اکنون زمان آن فرا رسیده که برای خرید و فروش و یا رهن و اجاره ملک مورد نظر خود به یکی از آن ها مراجعه کنید و به راحتی و با خیال راحت معاملات خود را انجام دهید.

آدرس سایت :www.zoomila.com

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *