بهترین باکس ها برای حمل همستر

همان گونه که می دانید حیوان خانگی به یک سری وسایل نیاز دارد تا نگهداری از آن آسان تر شود. لازم به ذکر است که باکس حمل و نقل یکی از ضروری ترین وسایل برای حیواناتی هم چون همستر است .ما امروز این جا هستیم تا شما را با بهترین باکس ها برای حمل همستر آشنا کنیم چنان چه مایل هستید با بهترین برند های دنیا آشنا شوید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

باکس حمل همستر kaytee

باکس حمل همستر  kaytee یکی از بهترین باکس ها برای حمل همستر است که ابعاد بسیار کوچکی دارد و به راحتی  قابل حمل است. این باکس دارای درب از جنس شیشه و سطح پایینی آن نیز از جنس پلاستیک مقاوم است. این باکس چند سوراخ برای  تهویه هوا در بالا و پایین باکس دارد که به تدریج هوای تازه را به داخل باکس منتقل می ‌کند. با استفاده از این باکس می ‌توانید همستر خود را به راحتی و بدون نگرانی از صدمات حمل کنید.

باکس حمل همستر Living world hamster

باکس حمل همستر Living world hamster نیز از دیگر بهترین باکس ها برای حمل همستر کوچک و زیباست که برای حمل همسترها  طراحی شده است. شایان به ذکر است که این باکس چندین درب‌ شیشه‌ای دارد که از جنس پلاستیک سخت و فشرده شده هستند.  این درب ها دارای چندین سوراخ تهویه در بالا و پایین باکس هستند  که هوا را به داخل باکس منتقل می کنند. این باکس عالی همستر  از نظر طراحی، اندازه و کاربرد، گزینه مناسبی برای حمل همستر به محل دیگر است و مطمئن باشید که از خرید آن پشیمان نمی شوید.

بیشتر بخوانید:   بهترین اسپری ضد عفونی کننده گربه

بهترین باکس ها برای حمل همستر

باکس حمل همستر Habitrail OVO  transport Unit

باکس حمل همستر Habitrail OVO transport Unit یکی دیگر از بهترین باکس ها برای حمل همستر است که می توانید برای همستر خود از بهترین پت شاپ های تهران تهیه کنید. این باکس دارای طراحی منحصر به فرد و  بسیار جذاب است که به شما اجازه می دهد حیوان خانگی خود را با اطمینان بالا حمل و نقل کنید و هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

علاوه بر این باید خدمتتان عرض کنیم که  این باکس دارای سطح پایین و صاف است که به درب های این باکس قابلیت جدا شدن دارند و شما به راحتی می توانید همستر خود را درون آن بگذارید و یا از آن خارج کنید. هم چنین  این باکس دارای تور پلاستیکی است که به شما اجازه می دهد حتی در زیر آفتاب نیز حیوان خانگی خود را با امنیت بالا جا به جا کنید. دقت کنید که  باکس Habitrail OVO transport Unit  با توجه به نوع حیوان شما مخصوص همستر، سورمه، موش، چینچلا، فأر و غیره طراحی و تولید می شود .

باکس حمل همستر preview pet products sp2005BL Hamster Haven

چنان چه به دنبال یک باکس حمل همستر ایمن و مطمئن هستید ما باکس حمل همستر Preview Pet Products SP2005BL  Hamster Haven  را به شما پیشنهاد می کنیم.  این باکس  یک محصول عالی برای حمل و نقل ایمن و راحت همستر شما است و دارای طراحی مناسب برای جابجایی همستر است.  ابعاد این باکس  10.6 اینچ در 8.3 اینچ در 7.5 اینچ است.

باکس preview pet دارای درب قفل شونده، پنجره‌های تهویه، دستگیره‌های راحت برای حمل و جابجایی و سطوح صاف است که جا به جایی را راحت تر می کند. هم چنین این باکس دارای قابلیت تفکیک فضا است و  به شما اجازه می ‌دهد تا همستر خود را در فضای جداگانه‌ ای نگه دارید. ویژگی دیگری که این باکس دارد شست و شوی راحت ان است و این گونه نظافت همستر شما تضمین می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکمل های طوطی برزیلی

باکس حمل همستر Ferplast mini Duna Hamster

باکس حمل همستر Ferplast mini Duna Hamster نیز یک باکس کوچک و قابل حمل است. این باکس یک طراحی جذاب و منحصر به فرد دارد که مطمئنا می تواند نظر شما را به خود جلب کند.  باکس  Ferplast mini شامل یک قفس شفاف، یک پایه پلاستیکی و یک درب بزرگ  دارد که شما می توانید دسترسی آسانی به همستر  خود داشته باشید.  ابعاد این باکس 55x 39 x27 سانتی‌متر است و به راحتی در خودروها، قطارها و هواپیماها جا به جا می شود.

با توجه به طراحی خوب این باکس همستر شما در طول سفر خود راحت و از تغذیه و آب نوشیدن لذت می‌ برد. بنابر این اگر به دنبال یک باکس حمل کوچک و مناسب برای همستر خود هستید Ferplast mini Duna Hamster  را به عنوان گزینه‌ ای مناسب در نظر بگیرید.

بهترین باکس ها برای حمل همستر

نکات مهم در رابطه با باکس حمل همستر

باید خدمتتان عرض کنیم که قبل از خرید بهترین باکس ها برای حمل همستر باید به چندین نکته ی مهم توجه کنید.

  1. اندازه باکس: دقت کنید که باکسی که انتخاب می کنید اندازه ای استاندارد داشته باشد و به اندازه کافی بزرگ باشد تا همستر شما در آن جا بتواند راحت حرکت کند.
  2. مواد ساخت باکس: باید مطمئن شوید که باکسی را انتخاب می‌کنید که از موادی ساخته شده است که همستر شما را در برابر آسیب و خطرات محافظت می‌ کند.
  3. دستگیره و قفل: حواستان باشد باکس حمل همستر باید دارای دستگیره و قفل مناسب باشد تا همستر شما در طول سفر به خارج از خانه از جای خود نپردازد.
  4. تهویه: باکس حمل همستر باید دارای تهویه مناسب باشد تا هوای تمام شده در آن جایگزین شود و هوای تقطیر نشود.
  5. پوشش: باید باکسی را انتخاب کنید که پوشش داشته باشد. علاوه بر این  چند لایه پارچه نیز می‌تواند به حفاظت از همستر شما در برابر سرما و هم چنین  گرما کمک کند.
  6. قیمت: باید باکس حمل همستری را انتخاب کنید که قیمت مناسب و معقول داشته باشد اما به هیچ عنوان نباید به خاطر صرفه جویی در قیمت کیفیت را فدای قیمت کنید.
بیشتر بخوانید:   بهترین اسباب بازی های گربه

باید خدمتتان عرض کنیم که همه این برندها باکس برای همسترها ارائه می‌دهند، اما بهتر است قبل از خرید تحقیقات لازم را انجام دهید و به دامپزشک مراجعه کنید

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *