بهترین شامپو برای ریزش مو سگ

چنان چه مدتی است با متوجه ی ریزش موی سگ خود شده اید و به دنبال بهترین شامپو برای ریزش مو سگ هستید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.  ما امروز در کنار معرفی بهترین شامپو ها ویژگی بهترین شامپو برای ریزش مو سگ ها را نیز خدمت شما عرض می کنیم تا شما خرید راحت تری داشته باشید. این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

  • حاوی مواد طبیعی: شامپوهایی که دارای مواد طبیعی مانند عصاره‌های گیاهان، روغن‌های طبیعی و ویتامین‌ ها هستند برای سلامت پوست سگ بسیار مفید هستند و می توانند نقش بسیار پر رنگی در جلوگیری از ریزش مو سگ داشته باشند.
  • فاقد مواد شیمیایی: شامپوهای حاوی مواد شیمیایی هستند برای پوست سگ مضر است و به پوست و هم چنین موی سگ آسیب می زند و باعث خشک شدن پوست و رفتار نامطلوب سگ می شود.
  • قابل استفاده برای انواع پوست: بهترین شامپو ضد ريزش برای سگ، با تأثیرات مناسب بر روي انواع پوست (خشک، چرب، حساس) قابل استفاده باشد.
  • تأثیرات درماني: بهترین شامپو ضد ريزش برای سگ باید تأثیر درماني مناسبی برای جلوگیری از ریزش مو داشته باشد.
  • رایحه ی خوب : شامپو هایی که بوی خوب و مطبوع دارند موجب ایجاد احساس رضایت سگ و صاحب آن می شوند.

انواع شامپو ضد ریزش برای سگ

در این بخش نیز انواع بهترین شامپو برای ریزش مو سگ ها موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.

  1. شامپو ضد ریزش با مواد طبیعی: یکی از بهترین انواع شامپو برای ریزش مو سگ شامپو طبیعی است که دارای عصاره‌های گیاهی مثل آلوئه ورا، رزماری، نعناع، چای سبز و غیره است که به دلیل داشتن خصوصیات ضد التهاب و تقویت کننده مو، به عنوان گزینه‌ای عالی  برای سگ هایی با مشکل ریزش مو شناخته می شود.
  2. شامپو ضد ریزش با ویتامین‌ها: این نوع شامپو حاوی ویتامین‌های A، E و B5 است که سلول های پوست را مجددا تقویت می کند و از ریزش مو ها به طور چشم گیری جلوگیری می کند.
  3. شامپو ضد ریزش با پروتئین: این نوع  شامپو نیز شامل پروتئین‌های حاصل از گندم، جیر و غیره  است که به تغذيه كردن مو در سطح پسورياسيس کمک می کند  و باعث تقويت موهاي سگ شما می شود.
  4. شامپو ضد ریزش با اسیدهای چرب:  شامپو های حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و 6 است که به خاطر خاصیت ضد التهابی که دارند ریزش مو را کنترل می کنند.
  5. شامپو ضد ریزش با عصاره‌های آلبالو: همان گونه که از نام این شامپو مشخص است این شامپو از عصاره ی آلوئه ورا تهیه شده است و به دليل داشتن خصوصيات تقويت كننده مجدد سلول‌هاي پوست سگ برای جلوگیری از ریزش مفید هستند.
بیشتر بخوانید:   بهترین مسواک سگ

بهترین شامپو برای ریزش مو سگ

شامپو ضد ریزش مو سگ Natur vet

 شامپو ضد ریزش مو سگ Natur vet یکی از بهترین شامپو برای ریزش مو سگ هاست که می توانید برای سگ دوست داشتنی خود تهیه کنید. شامپو Natur vet ضد ریزش مو سگ دارای ترکیبات طبیعی و موثری است که موجب کم کردن ریزش موهای سگ می شود. این شامپو با فرمولاسیون منحصر به فردی که دارد به تقویت ریشه‌های مو و هم چنین افزایش حجم آن‌ها کمک می‌کند.

علاوه بر این با تسکین خارش و التهابات پوست سگ به بهبود سلامت پوست و مو کمک شایانی  می‌کند. این شامپو برای تمام نژاد ها مناسب است و هیچ گونه عارضه جانبی برای سگ ندارد و شما می توانید با خیال راحت آن را تهیه از بهترین پت شاپ های تهران تهیه کنید.

شامپو ضد ریزش مو سگ lsle of dog

چنان چه به دنبال یک شامپوی با کیفیت و عالی هستید این شامپو یکی از بهترین شامپو برای ریزش مو سگ هاست که ریزش موی سگ را کنترل می کند. این شامپو با ترکیبات طبیعی و مغذی، به رفع مشکلات ریزش مو و تقویت رشد موهای سگ کمک می کند علاوه بر این باید خدمتتان عرض کنیم که  این شامپو با فرمولاسیون خاص خود به پاک سازی عمقی پوست سگ و حفظ تعادل pH پوست کمک می کند. این شامپو نیز برای تمام سگ ها و سن ها مناسب است.

شامپو ضد ریزش مو سگ paws & pals

شامپو ضد ریزش مو سگ paws & pals یک شامپو طبیعی و ارگانیک است که برای کاهش ریزش مو و تقویت رشد مو در سگ‌ها ساخته شده است. این شامپو دارای عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به سلامت مو و هم چنین پوست سگ کمک می‌کنند. این شامپو موجب  رشد مجدد مو در مناطق خالی از مو در پشت و صورت سگ‌ها نیز می‌شود. با استفاده از این شامپو، پس از چند بار شست و شو شاهد از بین‌ رفتن لکه های پوستی سگ خود خواهید بود.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا برای گربه بالغ

بهترین شامپو برای ریزش مو سگ

شامپو ضد ریزش Pet MD

شامپو ضد ریزش پت ام دی جز شامپو های طبیعی است که ریزش مو را کنترل می کند و باعث تقویت رشد موها نیز می شود. این شامپو  عصاره گیاهان طبیعی مانند نعناع، رزماری، چای سبز و آلوئه ورا تشکیل شده است که به عنوان تقویت کننده های اصلی مو شناخته شده اند. علاوه بر این  حاوی ویتامین های B و E است که به رشد سالم مو کمک می کنند. قطعا بعد از مدتی استفاده از این شامپو متوجه ی رشد موهای سالم سگ خود خواهید شد.

َشامپو ضد ریزش Vets Best

شامپو ضد ریزش Vets Best یکی دیگر از بهتربن شامپو های ضد ریزش مو برای سگ ها است که از موتد اولیه ای کاملا ارگانیک و طبیعی تشکیل شده است. این شامپو نیز از عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و مواد مغذی تهیه شده است  که به سلامت مو و پوست سر سگ کمک می‌ کنند.  شامپو vet’s Best  باعث تقویت ریشه‌های مو و افزایش حجم آن‌ها می‌شود پس اگر مدتی است متوجه ی ریزش و هم‌ چنین کاهش حجم موی سگ خوددهستید حتما این‌ شامپو را برای او تهیه کنید؛  با استفاده منظم از این شامپو شما می‌توانید سلامت و طراوت را مو های سگ‌ خود باز گردانید.

 شما می توانید با توجه به شرایط سگتان و هم چنین بودجه ای که دارید یکی از بهترین شامپو برای ریزش مو سگ ها را تهیه کنید تا دیگر شاهد مو های ریخته شده در خانه تان نباشید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *