بهترین شامپو ها برای مو های خشک و وز

اگر از مو های خشک و وز شده ی خود خسته شده اید و به دنبال بهترین شامپو ها برای مو های خشک و وز هستید تا مو هایتان را ترمیم کند ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید. یکی از بهترین شامپو ها برای مو های خشک و وز شامپو مخصوص موهای خشک و وز لورآل مدل Elseve Extraordinaire Huile  است. این شامپو شامل ترکیبات گیاهی و هم چنین عصاره گل های معطر و است . لازم به ذکر است که این شامپو می تواند رطوبت از دست رفته ی موهایتان را باز گرداند و وزی موهایتان را می گیرد.

شامپو مو های خشک و آسیب دیده استم سل

اگر مو های وز و شکننده ای دارید شامپو استم سل می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد؛ این شامپو هیچ گونه مواد شیمیایی ندارد و به خاطر مواد تقویت کننده ای که دارد مو های خشک شما را بازسازی می کند و به آب از دست رفته ی آن ها را باز می گرداند. این محصول ایرانی سولفات و پارابن ندارد و ترکیبات شیمیایی هم چون سیلیکون و انواع ترکیبات سرطانی را حذف کرده است و از همه مهم تر خاصیت نرم کنندگی دارد.

از ترکیبات شامپو استم سل می توانیم به عصاره بابونه، شی باتر، عصاره آلوئه ورا، روغن آرگان، پروتئین سبزیجات و روغن جوانه گندم اشاره کنیم.  این ترکیبات شادابی و لطافت را به مو های شما باز می گرداند.

شامپو ترمیم کننده شون

قطعا همتی شما بار ها و بار ها نام این برند و محصولات بی نظیرش را شنیده اید و از کیفیت آن با خبر هستید. شامپو جنسینگ شون نیز یکی دیگر از بهترین شامپو ها برای مو های خشک و وز شده است که ترکیب اصلی آن عصاره جینسینگ است که به خوبی موهای وز شده را ترمیم می کند.  این شامپو بسیار ملایم است و شما می توانید با خیال راحت به طور روزانه از آن استفاده کنید . ویژگی مثبت دیگری که این شامپو دارد استحکام بخشیدن به ساقه ی مو است .

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم های مویی

بهترین شامپو ها برای مو های خشک و وز

شامپو موهای خشک داو مدل oil care

به حالت می توان گفت که شامپو مخصوص موهای خشک داو یکی از بهترین شامپو ها برای مو های خشک و وز شده است  که قیمت بسیار مناسبی دارد و می تواند به بهترین شکل مو های وز و شکننده ی شما را ترمیم کند. این شامپوی منحصر به فرد یک لایه ی محافظتی روی مو های شما ایجاد کند و از آسیب دیدن موهایتان جلوگیری می کند.

شامپو موهای خشک اینسایت مدل dry hair

اگر موهای خشک و دهیدراته ای دارید این شامپو برای شما طراحی شده است؛ این شامپو دارای عصاره جو دوسر، روغن آرگان،  روغن نارگیل ، روغن بادام شیرین و کره ایلیپ است که تمام نیاز های مو هایتان را برطرف می کند و از همه مهم تر به داخل فولیکول مو نفوذ می کند و خشکی مو را به طور کلی از بین می برد.  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که استفاده از این شامپو موجب درخشان تر شدن موهای شما می شود.

شامپو مای مدل Milk jojoba but Bs

شامپو مای دارای عصاره ی شیر است که به شکل فوق العاده ای مو های خشک و آسیب دیده را ترمیم می کند.  از دیگر ترکیبات این شامپوی گیاهی می توانیم به روغن جوجوبا اشاره کنیم؛ این روغن نرمی و لطافت مو ها را بیش تر می کند و مشکلاتی هم چون خارش و خشکی پوست سر را از بین می برد.  البته اگر مو خوره دارید نیز می توانید آن را از بین ببرید و قطر مو های خود را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر های ضد عرق

شامپو مخصوص موهای خشک و آسیب دیده فولیکا

 قطعا اگر از افراد متخصص سوال بپرسید که بهترین شامپو برای موهای خشک و وز شده کدام است شامپوی فولیکا را به شما پیشنهاد می کند. البته این شامپو را می توانید برای موهای معمولی و چرب نیز استفاده کنید.  عصاره های گیاهی این شامپو شامل جو دوسر و شی باتر است  که چربی و رطوبت مورد نیاز شما را تامین می کند ‌. ویژگی های هم چون کراتین و نرم کنندگی موجود در این شامپو نیز موجب تمایز این شامپو با دیگر شامپو های موجود در بازار شده است.

بهترین شامپو ها برای مو های خشک و وز

شامپو آووکادو سینره

اگر از موهای خود نا امید شده اید حتما برای خود شامپوی آووکادو ویتامین  F سینره را که از بهترین لوازم آرایشی برند سینره است را تهیه کنید زیرا این شامپو معجزه می کند. شایان به ذکر است که آووکادو دارای انواع اسید های چرب است که موجب بازسازی و هم چنین ترمیم آن می شود.

علاوه بر این باید به این نکته اشاره کنیم که مواد شیمیایی به کار رفته در این شامپو بسیار ملایم است و به کمک آن می توانید موهای آسیب دیده و خشک شده خود را ترمیم کنید. این شامپو ph پوست یر را تنظیم می کند و خشکی پوست کف سر را از بین می برد.

شامپو موهای خشک کراستاس مدل Nutritive

یکی دیگر از بهترین شامپو هایی که می توانید برای خود تهیه کنید شامپو کراستاس مدل NUTRITIVE  است؛ این شامپو دارای نرم کننده و ترکیبات مغذی است که موهای خشک شما را مثل ابریشم می کند .

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های خنک زنانه

شامپو مو ایروکس مدل ارگان پلاس

خوشبختانه شرکت  های زیادی هستند که در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند که یکی از آن ها برند ایروکس است . شامپوی ایروکس برای افرادی با موهای آسیب دیده و خشک طراحی شده است. همان گونه که از نام این شامپو متوجه شدید یکی از ترکیبات این شامپو روغن آرگان است که موجب نرم تر شدن و لطیف تر شدن موهای شما می شود.

البته مورینگا موجود در آن باعث بازسازی ساقه های آسیب دیده می شود . علاوه بر این ها باید به این نکته اشاره کنیم که این شامپو مواد شیمیایی مثل پارابن و انواع نمک ندارد . ما  در این مقاله تا جایی که زمان اجازه داد تعدادی از بهترین شامپو ها را به شما معرفی کردیم و شما می توانید با توجه به ویژگی که این شامپو ها دارند و بودجه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *