بهترین مراکز خرید جزیره قشم و درگهان

جزیره قشم بزرگترین جزیره کشور ایران و خلیج فارس می باشد که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را دارا می باشد و همینطور مراکز خرید بسیار زیادی در آن وجود دارد به همین دلیل مسافران و توریست های زیادی هر ساله به این جزیره بسیار زیبا سفر می‌کنند و از این مکان های دیدنی و مراکز خرید دیدن می کنند و بسیاری از وسیله ها را خریداری می کنند.

جالب است بدانید که افراد بسیار زیادی جزیره قشم را به بازارها و مراکز خرید آن می شناسند و علاوه بر مکان های گردشگری این جزیره به مراکز خرید و بازارهای این جزیره نیز سر می زنند ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین مراکز خرید جزیره قشم و درگهان را به شما معرفی کنیم.

۱_ بازار قدیم قشم

یکی از بازارهای سنتی , بهترین مراکز خرید جزیره قشم و درگهان که در سال ۱۲۹۰ فعالیت خود را شروع کرد بازار قدیم قشم می باشد که اکثر بومیان این منطقه خرید خودرا از این بازار انجام می دهند قدیمی ترین بازار جزیره قشم  دالان های متعدد و راهرو های بسیار باریکی دارا بوده است مسقط های آن ترکیبی از سقف های باز و مسقف های سرپوشیده میباشد. این بازار یکی از بهترین مراکز برای خرید می باشد. اگر می خواهید با آداب و رسوم اهالی جزیره قشم آشنا شوید حتما به این بازار سری بزنید.

آدرس: میدان امام خمینی خیابان شهید منتظری جنب بانک کشاورزی

۲_ بازار ستاره

اگر می‌خواهید از بازار و مراکز تفریحی به طور همزمان استفاده کنید و لذت ببرید حتما به بازار بزرگ ستاره در جزیره قشم که یکی از بهترین مراکز خرید جزیره قشم و درگهان می باشد مراجعه کنید این بازار بین المللی به دلیل داشتن وسیله ها و اجناسی با قیمت مناسب و کیفیت بالا طرفداران زیادی داشته است. این بازار از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده و علاوه بر غرفه های تجاری از کافی شاپ و رستوران هم برخوردار می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای برند رفلکس      

آدرس: بلوار ولیعصر بالا تر از میدان گل ها

بهترین مراکز خرید جزیره قشم و درگهان

۳_ مجتمع تجاری سیتی سنتر

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید جزیره قشم و درگهان برچسب جزیره زیبای قشم که بسیار مدرن و لوکس می باشد مجتمع تجاری سیتی سنتر میباشد که از محبوبیت بسیار بالایی در میان افراد برخوردار می باشد مجتمع تجاری سیتی سنتر یک مکان ی خرید و همینطور تفریح می باشد و یک مرکز تفریحی نیز به حساب می‌آید.

این مجتمع در واقع از دو مرکز خرید به نام های سیتی سنتر ۱ و سیتی سنتر۲ تشکیل شده است که روبروی همدیگر قرار گرفته‌اند و توسط یک پل هوایی در دو طرف خیابان به همدیگر وصل می شوند این مکان یکی از بهترین مراکز خرید و مراکز گردشگری و تفریحی در جزیره زیبای قشم می باشد.

ادرس : جزیره قشم خیابان ولیعصر نبش خیابان دریا

۴_ بازار بزرگ فردوسی قشم

بازار بزرگ فردوسی قشم یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید جزیره قشم و درگهان می باشد که وسعت بسیار بزرگی دارد و توانسته است افراد زیادی را به سمت خود جذب کند در این مکان انواع پوشاک و لباس ها و انواع کیف و کفش ها و دوچرخه و ماشین شارژی و محصولات تزیینی و صندلی و دمپایی و بسیاری از موارد دیگر موجود میباشد که میتوانید آنها را از این مجتمع تجاری خریداری کنید.

آدرس: مرکز خرید فردوسی بلوار ولیعصر بین خیابان فلسطین و میدان گلها

۵_ مرکز خرید پردیس قشم

یکی دیگر از مراکز خرید قشم را میتوان مرکز خرید پردیس دانست که یکی از بهترین و معروفترین مراکز خرید در جزیره زیبای قشم به شمار می رود افراد زیادی طرفدار آن هستند این مرکز خرید دارای چهار طبقه می باشد و دقیقاً روبروی بازار ستاره قرارگرفته است.

طبقه اول و دوم مرکز خرید پردیس تجاری می‌باشد و طبقه سوم و چهارم آن شامل رستوران و هتل می باشد و همینطور در طبقه همکف این مجتمع تجاری کافی شاپ وجود دارد مرکز خرید پردیس یکی از بهترین مراکز خرید در جزیره قشم می باشد.راستی ما در این مقاله بهترین پاساز های چابهار نیز برای آشنایی بیشتر خدمتتان معرفی کرده ایم.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای فرانسوی

ادرس: جزیره قشم بلوار ولیعصر نرسیده به خیابان فلسطین روبروی بازار بزرگ ستاره

۶_ بازار خلیج فارس

بازار خلیج فارس از دیگر مراکز خرید در جزیره قشم می باشد که بسیار پرطرفدار می باشد و یکی از بهترین مراکز خرید در این منطقه به حساب می آید در سمت چپ بازار خلیج فارس بازار ستاره واقع شده است این بازار چهار طبقه را دارا می باشد که طبقه اول و دوم آن ۸۰ واحد تجاری دارند و طبقه سوم آن مسکونی و اداری می باشد و در طبقه چهارم رستوران های بسیار معروف و پرطرفدار در جزیره قشم که جز بهترین ها می باشد قرار دارد این مرکز خرید یکی از بهترین ها در جزیره قشم به حساب می آید.

ادرس: میدان گلها خیابان ولیعصر نرسیده به خیابان فلسطین جنب بازار بزرگ ستاره

۷_ مرکز خرید مرجان

مرکز خرید مرجان یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در جزیره زیبای قشم می باشد که یکی دیگر از ارزانترین مراکز خرید جزیره قشم به حساب می آید که به لولو سنتر نیز معروف می باشد و در طبقه اول و دوم این مرکز خرید واحدهای تجاری و اداری قرار گرفته اند این مجتمع تجاری یکی دیگر از بهترین مراکز خرید و تفریحی در جزیره زیبای قشم می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و انواع وسیله ها را در این مجتمع تجاری می توانید پیدا کنید که با بهترین جنس و مناسب ترین قیمت عرضه می شوند.

ادرس: جزیره قشم بلوار ولیعصر چهارراه پردیس

بهترین مراکز خرید جزیره قشم و درگهان

۸_ مرکز خرید دو دلفین

مرکز خرید دو دلفین در جزیره زیبای قشم یکی از معروف ترین و محبوب ترین مراکز خرید درگهان می باشد که افراد بسیار زیادی به این مرکز خرید زیبا علاقه مند هستند و این مرکز خرید تقریباً ۲۰ دقیقه اضافه فاصله دارد قیمت اجناس این مرکز خرید به دلیل نداشتن عوارض گمرک بسیار پایین و مناسب می باشد و افراد بسیار زیادی برای خرید به این مرکز خرید می روند به شما پیشنهاد می شود تا در سفر خود به جزیره زیبای قشم حتماً به این مرکز خرید مراجعه کنید زیرا دست خالی بیرون نخواهید آمد.

بیشتر بخوانید:   غذاهای رژیمی با برنج

ادرس : درگهان روبروی مجتمع تجاری نور

۹_ مجتمع تجاری دریا

کانال تجاری دریا یکی دیگر از بزرگترین و بهترین مراکز خرید جزیره قشم و درگهان میباشد که از جنس بسیار مختلف و متفاوت و متنوعی را دارا می باشد که در آن انواع مختلفی از وسیله ها را می توانید پیدا کنید لازم به ذکر است که گفته شود اولین بازاری که بعد از وارد شدن به درگهان به چشم می خورد مرکز خرید دریا می باشد این مرکز خرید در میدان اصلی واقع شده است به همین دلیل است که در ابتدای درگهان می باشد قیمت های این مرکز خرید بسیار مناسب و ارزان می باشد به طوری که به هیچ عنوان از این مرکز خرید دست خالی بیرون خواهید آمد.

ادرس: درگهان میدان انقلاب

۱۰_ بازار نخل

بازار نخ یکی از زیباترین و معروف ترین و بهترین مراکز خرید جزیره قشم و درگهان می باشد که یک بازار سنتی بسیار زیبا و پرطرفدار می باشد این مرکز خرید بسیار زیبا از سال ۹۲ شروع به فعالیت کرد و وسعت زیادی را دارا می باشد بازار نخل جزیره قشم به سبک معماری جزیره قشم ساخته شده است و حالت سنتی و نوستالژیک خود را به درستی حفظ کرده است.

به جرأت می توان گفت یکی از بی نظیر ترین و عالی ترین مراکز خرید در جزیره قشم بازار نخل می باشد که حتماً به شما پیشنهاد می شود تا در صورت سفر به جزیره قشم به این بازار بسیار زیبا و درجه یک مراجعه کنید.

آدرس: درگهان جنب پاساژ اطلس

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *